укр рус eng
 

Онлайн-журнал

Ірина Зелєніна, директор «Центр підтримки експорту КТПП»: Виставкові оазиси на продовольчій мапі світу

Українське морозиво у Панамі, органічне молоко у ОАЕ, шоколад у ПАР чи яблука у Сінгапурі… Подібний перелік можна продовжувати дуже довго, він майже невичерпний, адже на сьогодні у кожній точці світу є можливість знайти різноманітні готові продукти харчування з України, або продукцію, яка вироблена з українських продовольчих інгредієнтів та сировини.

         Стабільні експортні поставки українських виробників у довгостроковій перспективі навіть в умовах жорсткої конкуренції можливі завдяки певним факторам. Одним із визначальних є активна участь компаній у міжнародних профільних виставках. Участь у них приносить різноплановий позитивний ефект: від доступу до потенційних покупців у концентрованій кількості до офіційно-дозволеного «шпіонажу» за своїми конкурентами з усіх куточків світу.

         Показово, що навіть в епоху стрімкого розвитку електронної торгівлі та сучасних інформаційних технологій, популярність виставок не тільки не зменшується, але й значно зростає: більше 32 000 виставок проходять щорічно, залучаючи 303 мільйонів візитерів і 4,5 мільйонів експонентів.

         Українські експортери продовольчих товарів вже також оцінили корисний ефект від участі у виставках, навіть попри те, що участь у  виставках вимагає відносно значних фінансових ресурсів. З кожним роком на провідних міжнародних виставках кількість компаній з України значно зросла. Для прикладу, у 2019 р. лише у 3 міжнародних продовольчих виставках взяли участь щонайменше 130 українських компаній, при цьому це були не тільки великі компанії,  але й представники малого і середнього бізнесу.

         Виставки AnugaSIAL ParisGulfood чи Fancy Food Show – це величезні концентрати за обсягом представленої продукції та кількістю відвідувачів із 5-тьох континентів. Вони автоматично асоціюються з можливістю запропонувати свою продукцію представникам різних країн. Крім того ці виставки є «смачними» гігантами інноваційної думки у сфері продовольства. Саме тому, візит на ці виставки є гарантією того, що ваша компанія буде встигати за сучасним світовими тенденціями й бути на крок попереду за рахунок ознайомлення з новими мега-трендами.

         Anuga та SIAL Paris – європейські виставкові оазиси, що входять у 3-ку найбільших і найважливіших міжнародних виставок у світі в агропромисловому секторі. Ці виставки відбуваються почергово раз на 2-а роки і стали справжнім міжнародним еталоном для гравців у сфері харчування, роздрібної торгівлі та готельного бізнесу.       

         Anuga у м.Кельн (Німеччина) – найстарша виставка у своєму секторі, яка у 2019 р. відсвяткувала свій 100-річний ювілей. Кількість експонентів підтверджує її статус міжнародної та однієї з найбільших: більше 7 тис. експонентів з більш ніж 100 країн, 165 тис. відвідувачів зі 198 країн. У 2019 р. майже 70 українських компаній були представлені на цій виставці. Наступна виставка – у жовтні 2021 р.

         SIAL Paris – трохи молодша, але при цьому не менша виставка, як за важливістю, так і за масштабом. Ключовою фразою, що описує дану виставку є «Inspire Food Business» (з англ. «надихати продовольчий бізнес», - прим. ред.) і ця виставка справді дивує та надихає, відкриває нові горизонти міжнародної торгівлі для кожної компанії, яка прагне вийти на глобальні ринки. Впевнено можна стверджувати, що SIAL Paris – місце для інновацій, конкурентоспроможної харчової продукції та плідних ділових зустрічей: у 2018 р. більше 7 200 експонентів представляли 400 тис. продуктів для 310 тис. відвідувачів. Наступна виставка відбудеться 18–22 жовтня у Парижі (Франція).

         Gulfood – справжній оазис Близького Сходу, який відкриває доступ не тільки до ринків цього регіону, але й без перебільшення до ринків з усього світу. Дана виставка проходить щорічно у лютому в місті Дубай (ОАЕ) і в 2020 р. святкуватиме свій 25-річний ювілей. Серед 5 тис. експонентів, більше 50 українських компаній будуть презентувати свої продовольчі товари майже 100 тис. відвідувачам.

         Fancy Food Show – ще один виставковий оазис харчової промисловості з акцентом на інноваційність, який відбудеться у Північній Америці. Дана виставка проходить двічі на рік: взимку – у м.Сан-Франциско, влітку – у м.Нью-Йорк. Ця виставка чудово підходить для тих компаній, які прагнуть вийти на ринок найбільшої економіки світу – США.

         Українські експортери мають змогу бути представленими на цих та інших виставках як в рамках індивідуальної участі, так і у складі колективних стендів.  Одним з найактивніших консолідаторів українських компаній із сектору фуд-індустрії є Центр підтримки експорту КТПП. Саме він започаткував хвилю українських колективних стендів. Тепер продовжує залишатися організатором найбільших колективних стендів. Усі стенди Центру розробляються з урахуванням офіційного експортного бренду України – «Trade with Ukraine». Примітно, що площа колективних стендів Центру збільшується з року в рік і це відкриває можливість для участі у провідних виставках ще більшої кількості експортерів з України, тим самим втілюючи свою місію – «Розширюємо географію Вашого експорту» – в життя!

Читайте также:ІРИНА ЗЕЛЕНІНА - Жінки-підприємниці столиціРаїса МИХАЙЛОВА - Жінки-підприємниці столиціСВІТЛАНА НАЩОКІНА - Жінки-підприємниці столиціЄВГЕНІЯ МОСТОВЕНКО - Жінки-підприємниці столиціСПЕЦПРОЄКТ: Жінки - підприємниці столиці. Історії успіху, історії закоханості у справуОлександр РОМАНІШИН: «Експортно-кредитне агентство допоможе диверсифікувати ринки»Законодавчі новації для бізнесу. Підсумки 2020 і перспективи 2021Все, що ми хотіли запитати про продукцію ХаляльПроекти, які ми впроваджуємо сьогодні, завтра стануть частиною нашої біографіїЯк не вигорати, реалізовувати себе і насолоджуватися життям?

Календарь событий

Октябрь 2021
ПнВтСрЧтПтСбВс
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

ул. Б. Хмельницкого, 55,
Киев,  01054, Украина
info@kcci.org.ua
Киевская торгово-промышленная палата.
© 2014 Все права защищены. Разработка сайта - Exipilis