укр eng
 

Оформлення карнетів АТА

Карнет АТА - Порядок отримання

Карнет АТА - Порядок отримання

Відділ сертифікації походження товарів Київської ТПП (далі Відділ) надає консультації щодо отримання та використання карнетів АТА і безпосередньо видає зазначені митні документи.

По питаннях оформлення карнетів АТА:
тел: 067-955-30-70, 235-82-89
e-mail: bolgar@kcci.org.ua

Для отримання карнета АТА в Київській ТПП необхідно:

1. Ознайомитись з переліком країн, що приймають карнети ATA, і додатками до Конвенції про тимчасове ввезення, за якими вони працюють.

https://ata.ucci.org.ua/ua/country

2. При необхідності зареєструватись на сайті, обираючи Київську торгово-промислову палату (код 3000) палатою, з якою бажаєте співпрацювати.

3. Заповнити  «on-line Заявку»

4. Надіслати заповнену Заявку в Київську ТПП:

  • при заповненні “on-line” Заявки – обрати поле «надіслати в Київську ТПП (код 3000-Київська ТПП)».

5. Ознайомитись та підписати документи, надані Відділом:

  • Договір між Київською ТПП та Замовником на оформлення карнета АТА;
  • Акт виконаних робіт.

6. Надати Відділу наступний пакет документів:

Для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців

  • Заявка на оформлення карнета ATA посвідчена підписом керівника та печаткою організації.
  • Договір між Київською ТПП  та Замовником, який посвідчений підписом керівника та печаткою організації.
  • Акт виконаних робіт, який посвідчений підписом керівника та печаткою організації..
  • Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Міністерства юстиції України (https://usr.minjust.gov.ua/content/paid-searchhttps://youcontrol.com.ua/cataloghttps://opendatabot.ua)у паперовій формі (має бути сформований не раніше ніж за 10 робочих днів до дати подання Заявки на отримання карнета ATA).
  • Копія документа, згідно з якими планується тимчасове вивезення товарів з України (договір про виконання робіт, участь у заходах, запрошення тощо), завірена Замовником.
  • Довіреність на отримання карнета ATA в Київській ТПП на бланку організації-замовника, посвідчена підписом керівника та печаткою організації (якщо довірену особу не зазначено у Заявці

 7. Оплатити послугу Київської ТПП з видачі карнета АТА та та надати гарантії (згідно з Договором).

* Замовник отримує карнет АТА, заповнений згідно з наданою ним Заявкою.

• Відлік терміну отримання карнета АТА починається з дати остаточної подачі Заявки. Заявка вважається поданою, коли до неї не вносяться жодні зміни. У разі внесення змін до Заявки, термін виконання робіт та / або вартість послуги з видачі карнета АТА можуть корегуватися.

• Замовник отримує карнет АТА, заповнений згідно з наданою ним Заявкою.

Читайте також:Карнети АТА- загальні положенняПро карнет АТАКарнет АТА - ВартістьКарнет АТА - Нормативно-правова база

Відділи

вул. Б. Хмельницького, 55,
Київ, 01054, Україна
info@kcci.org.ua
Київська торгово-промислова палата.
© 2014 Всі права захищені.Розробка сайта - Exipilis