укр eng
 

Комітети підприємців

Члени КТПП просять голову фінкомітету ВР не допустити прийняття в другому читанні законопроектів без урахування думки бізнесу

Прозора звітність необхідна як бізнесу, так і новій податковій службі, які разом з митницею повинні до 2021 року знайти нову якість. Реформа оподаткування рано чи пізно відбудеться. Але вона повинна виключити збільшення фінансового навантаження на МСБ, тому що експерти прогнозують подорожчання процедур адміністрування, збільшення кількості перевірок на підставі недобросовісних звернень споживачів та фінансові санкції.

"Саме детальне, фахове обговорення положень зазначеного законодавства бізнес-спільнотою та найголовніше - облік результатів такого обговорення парламентом, на думку КТПП, яка завжди намагається виступати дискусійною платформою між владою і бізнесом, повинна служити тому, щоб спірність окремих законодавчих положень не трансформувалася в негативні або корупційні положення чинного закону", - зазначив у своєму виступі президент КТПП Микола Засульський.

Ухвалення в другому читанні трьох законопроектів в сфері фіскальної політики мають істотне значення для прав і законних інтересів бізнесу, адже без урахування його думки, значно погіршиться стан платників податків, посилиться адміністративний тиск на бізнес і введуться корупційні ризики.

Про це йдеться в резолюції круглого столу, який відбувся в Київській торгово-промисловій палаті (КТПП) 20 вересня з представниками бізнес-спільноти, експертами, адвокатами по обговоренню законопроектів про вдосконалення адміністрування податків №1210, про застосування реєстраторів розрахункових операцій №1053-1 і детінізації розрахунків № 1073.

У резолюції, яка буде направленому голові Комітету Верховної Ради України з питань фінансів, податкової та митної політики Данилу Гетманцеву, представники бізнесу просять врахувати зауваження по критичних питаннях, які, на їхню думку, при прийнятті законопроектів в поточній редакції можуть привести до негативних наслідків.

Так, норми №1210 "Про внесення змін до Податкового кодексу щодо вдосконалення адміністрування податків, усунення технічних і логічних неузгодженостей в податковому законодавстві" можуть привести, зокрема, до збільшення в 4 рази штрафних санкцій за вчинення податкових правопорушень, введення 20% ставки оподаткування ПДВ при експорті товарів за ціною нижчою за звичайну і ціни придбання, незважаючи на наявність позитивної судової практики щодо неправомірності даної норми.

 Крім того, прийняття даного законопроекту, в пропонованій редакції, сприятиме запровадженню "презумпції вини платника податків", тобто безумовної фінансової відповідальності платників податків незалежно від наявності вини, виключенню відповідальності керівника і посадової особи фіскального органу при прийнятті неправомірних рішень, дій чи бездіяльність, а також виключення з податкових витрат курсових різниць, суперечить Міжнародним стандартам обліку і звітності.

На думку учасників круглого столу, неприпустимим є і прийняття без внесення змін законопроектів №1053-1 "Про внесення змін до Закону України" Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" та № 1073 "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо детінізації розрахунків у сфері торгівлі та послуг" №1053-1 оскільки відбудеться значне збільшення штрафних санкцій за вчинення порушень по використанню РРО. А також призведе до того, що витрати малого бізнесу і мікропідприємництва - платників податків другої і третьої груп єдиного податку на адміністрування процесів придбання та застосування реєстраторів розрахункових операцій збільшаться в рази, що може привести до скорочення або припинення їх діяльності. Крім того, запропоноване законопроектами регулювання може мати зворотний ефект - пошук можливостей оптимізації витрат на адміністрування бізнесу за допомогою "конвертаційних центрів".

"Наведені положення, на нашу думку, найбільш яскраво свідчать про неможливість вжиття зазначених законопроектів у запропонованій до другого читання редакції, оскільки містять дискримінаційні для платників податків норми. Просимо врахувати позицію платників податків - членів Київської торгово-промислової палати, яка в повній мірі була підтримана учасниками нашого круглого столу , про необхідність виправлення вищевказаних недоліків і врахування зауважень, при прийнятті законопроектів у другому читанні і в цілому", - наголошується в резолюції.

Читайте також:Нове законодавство про військовий облік та мобілізацію в Україні: основні зміни та кого вони стосуються: методичні рекомендаціїГалузеві комітети підприємців при Київській ТППКомітет підтримки експорту та інвестицій КЕІСКЛАД ЧЛЕНІВ КОМІТЕТУ ЖІНОК-ПІДПРИЄМНИЦЬ Київської торгово-промислової палатиКриміналізація товарної контрабанди: загрози від прийняття законопроекту №5420 в запропонованій до першого читання редакціїЧи забезпечить новостворене БЕБУ (Бюро економічної безпеки України) усунення дублювання функцій різних правоохоронних органів по боротьбі з економічними злочинами (контролю бізнесу)?Друге засідання Комітету підтримки експорту та інвестицій – діалог влади та бізнесуЗберігати сили та концентрацію уваги – запорука успіху!Комітет підтримки експорту та інвестицій: подальші кроки задля просування експортного потенціалуНові ініціативи, продуктивна робота та перспективні можливості Комітету жінок-підприємниць КТПП у 2021 році

Календар подій

Грудень 2024
ПнВтСрЧтПтСбНд
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
вул. Б. Хмельницького, 55,
Київ, 01054, Україна
info@kcci.org.ua
Київська торгово-промислова палата.
© 2014 Всі права захищені.Розробка сайта - Exipilis