укр eng
 

Онлайн-журнал

ЯКА вона? Натуральна українська косметика?

В Україні безліч процвітаючих й активних бізнесів. Але жодного разу не доводилося чути про створення власного українського косметичного бренду. І мова йде про створення повного процесу від ідеї до організації виробництва і вирощуванні власних компонентів. Комерційний директор компанії «РЕМОС» Тарас ТАРАСЕВИЧ розповів, наскільки у сучасних українських реаліях  можна створити якісний еко-продукт.

Наша зустріч відбулася в офісі компанії, розташованому в селі Рославичі Васильківського району. Там же й виробничі потужності, які складають понад 500 кв. м.

Ми не втрималися й запитали  у пана Тараса, з яких б’юті-засобів починається його день? Посміхнувшись, він відповів: «Мій день починається, звичайно, з очищення за допомогою засобів, які виробляє наша компанія. І не тільки мій день, але і всієї нашої родини. Якщо «копіювати» манеру розповіді модних б'юті-блогерів (з Instagrama, наприклад), моя дружина сказала б так: «спочатку – натуральна пінка для вмивання від бренду «ЯКА», потім тонік, зволожуючу сироватку «ЯКА», а на кінець – денний захисний крем «ЯКА». А якщо говорити серйозно, важливо все тестувати на собі і бути впевненими в якості на всі 100 відсотків.

- Що вплинуло на вибір такого специфічного сегмента ринку, як натуральна косметика?

- У справу втрутився випадок. Наша сім'я повернулася з туристичної поїздки Чехією під великим враженням від місцевих магазинчиків, де продається натуральна косметика. У пам’ять «врізалися» аромати й відчуття оксамиту на дотик від використання тієї, чеської, продукції. Ми задумалися, чому б нам тут, в Україні, не створити косметику, яка буде 100-відсотково натуральною та за якістю не поступатиметься імпортним аналогам, а перевершувати їх.

У 2005 році ми «пішли ва-банк» і відкрили свою компанію з виробництва косметики. В основу продуктів із самого початку поклали критерій якості косметичних засобів та натуральність. Ми не економили на компонентах нашої продукції й навіть не думали про здешевлення. Ми робили як для себе. Наша ціль – це  досягнення найвищої якості. На відпрацювання перших процедур пішло 2 роки.

На самому початку роботи обрали концепцію продукції, нетипової для українського ринку. Наша компанія – не компанія-одноденка, і не компанія, яка прагнула заробити купу грошей за короткий проміжок часу. Ми вибрали для себе концепцію менш динамічного розвитку, але створення сильного бренду і сильної компанії, яка буде знаною у віках.

Нині у нашому портфоліо досвід і знання технологій та розробок, власні know-how. «РЕМОС» знайомий з більшістю сировинних компаній, які присутні на ринках світу. Крім того ми вирощуємо власні рослини, тут, у Рославичах. Трави напоєні силами нашої, української, землі, води, повітря, сонця. Вони дуже духмяні й володіють лікувальними властивостями.

Із самого початку було величезне бажання створити революційно новий продукт, якісний і натуральний. Натуральні ефірні масла, натуральні трави, і виключно рослинні жири, які використовуємо у виробництві –  це дійсно запорука успіху та запорука того, що продукт буде якісний і не буде шкодити шкірі та здоров’ю.

–        Хто першим повірив у Вашу продукцію?

–        Аптека «Гаєвского» в Одессі була першою, хто повірив у нашу продукцію. Ми прийшли до них з проханням купити шматочок мила і вони не відмовилися. Ринок сприйняв нашу продукцію з інтересом. Безумовно, щось нове завжди привертає до себе увагу.

–        Які обсяги виробництва зараз? І де все це продається?

–        За підсумками минулого року «РЕМОС» випустила більше 260 тисяч одиниць продукції, з яких 110 тисяч склали тверді мила, 150 тисяч – креми, гелі, шампуні.

Ми присутні практично у всіх аптечних мережах України, в еколавках і більшості магазинів, що займаються продажем екологічно чистих товарів, а також в інтернет-магазинах.

–        Що означає назва «ЯКА»?

–        «ЯКА – «Я» – це якісне, «К» - корисне, «А» – аромотерапевтичне.

Під брендом «ЯКА» виробляємо тверді та рідкі мила, гелі для душа, різноманітну кремову продукцію (наприклад, догляд за обличчям), вся лінійка, яка стосується догляду за волоссям.

–        Чи стикаєтеся Ви з якимись труднощами у повсякденній роботі?

–        Так, звичайно. Доводиться вести багато роз’яcнювальної роботи, що натуральне –  це не просто якийсь фетиш або «щось», що відрізняє тебе від виробників іншої продукції, а доводити, що це дійсно правильно і необхідно для людини та її здоров’я. Складно впливати на звички, уподобання споживачів, і те, що люди не хочуть замислюватися про вплив «хімії» на їх організм. При тій кількості наявності «хімії» в нашому повсякденному житті ще й за своєю шкірою і тілом доглядати за допомогою «хімії» – це вже занадто.

Є деякі проблеми при створенні якісного продукту. Але ми це робимо й робимо не перший рік. Можна робити конкурентоспроможний продукт, можна робити продукт, який буде приносити користь. Це не псевдонатуральное або схоже на натуральне, це справжнісіньке і натуральне. Тобто якісну косметику Україна виробляти може.

– Чи експортується косметика «ЯКА»?

Так. Зараз ми поглиблюємо присутність на ринках Польщі та Литви, працюємо з професійними співтовариствами у галузі оздоровлення та органічної косметики, беремо участь у найбільших виставках, безпосередньо ведемо переговори з аптеками, торговими мережами інших країн Європи.

У цілому хочу сказати, що ми дуже скрупульозно ставимося до питання вибору партнерів, тому ретельно відбираємо місця, де буде продаватися наша косметика.

Пане Тарасе, які поради Ви дасте починаючим підприємцям?

–        Розраховуйте на себе, але орієнтуватися на споживача. Не втрачайте індивідуальність. Минули часи «фотографій» з відомих брендів. Працюйте над створенням власного бренду і завжди кажіть правду про свою продукцію. Люди прагнуть «справжніх» продуктів,  чи то косметика або щось інше. Залишайтеся собою і будьте щирими і чесними. Люди відразу відчувають фальш.

З психологічної точки зору підприємцям-початківцям важливо подолати свої страхи. Ніколи не заспокоюйтесь. Шукайте «своє» обличчя. Свою продукцію, якщо вона дозволяє це робити випробовуйте на собі. Враховуючи свої відчуття, довіряйтеся процесу.

Власне, я даю поради, яких наша компанія дотримується кожен день і всю історію нашого існування.

Дякуємо Тарасу Тарасевичу за розповідь.

На додаток хочемо сказати таке. Такі історії і люди завжди надихають.

Редакція журналу випробувала на собі креми, шампуні, гелі бренду «ЯКА». Можемо констатувати, що той, хто спробував, навряд чи від неї колись відмовиться.

Читайте також:Що дасть послуга Virtual security team для вашої компанії?На варті вашого здоров’я – 3 захисники імунітету«DIGITAL EXPO – УКРАЇНСЬКІ ТОВАРИ І ПОСЛУГИ» - ІНСТРУМЕНТ ІЗ ПОШУКУ ІНОЗЕМНИХ ПАРТНЕРІВ, НЕ ВИХОДЯЧИ З ОФІСУОльга ДРАЧЕВСЬКА: Режим paperless у діїКоманда 33 MEDIA презентувала нове Міжнародне інформаційне агентство «Укрпрес-інфо» та нові національні проєкти«Nomad – чемпіон бездоріжжя, здатний дивувати. Підкори Україну з Nomad»Стефан СОФРОНІЄВ: «Кожен бізнесмен є «послом» своєї країни»ІРИНА ЗЕЛЕНІНА - Жінки-підприємниці столиціРаїса МИХАЙЛОВА - Жінки-підприємниці столиціСВІТЛАНА НАЩОКІНА - Жінки-підприємниці столиці

Календар подій

Березень 2024
ПнВтСрЧтПтСбНд
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

вул. Б. Хмельницького, 55,
Київ, 01054, Україна
info@kcci.org.ua
Київська торгово-промислова палата.
© 2014 Всі права захищені.Розробка сайта - Exipilis