Онлайн-журнал
«DIGITAL EXPO – УКРАЇНСЬКІ ТОВАРИ І ПОСЛУГИ» - ІНСТРУМЕНТ ІЗ ПОШУКУ ІНОЗЕМНИХ ПАРТНЕРІВ, НЕ ВИХОДЯЧИ З ОФІСУ
Жорстка конкуренція в усіх галузях виробництва та стрімкий розвиток інформаційно-комунікаційних технологій постійно вимагають від бізнеса шукати нові інструменти для розширення ринків збуту.
У серпні 2021 року Клуб експортерів України запустив новий онлайн-проєкт «Digital expo – українські товари і послуги» – веб-майданчики, на яких іноземні покупці знаходять українські товари і послуги, це інтернет-ресурс, який представляє лише українські компанії.
Мета проєкту – привертати уваги іноземних імпортерів, дистриб’юторів, представників торговельних мереж до продукції українського виробництва, залучати їх до співпраці і, таким чином, сприяти збільшенню українського експорту.
Яким чином українські компанії презентують себе на Digital expo?
Кожна з компаній – учасниць проєкту має свою окрему сторінку з описом діяльності, фото і презентацією товарів і послуг. Через форму зворотнього зв’язку зацікавлені іноземці відправляють запити на співпрацю. Листи надходять безпосередньо на електронну пошту українського виробника, зазначену в контактах.
Як іноземцеві знайти необхідного виробника на Digital expo?
Для зручності користування, Digital expo має чітку і зрозумілу структуру. Всі компанії згруповані за певними категоріями у залежності від того, виробляють вони товари чи послуги. Причому, компаній, що виробляють товари, на Digital expo наразі в 3 рази більше.
Яким чином Digital expo від Клубу експортерів України привертає увагу іноземних компаній?
Digital expo – це три сайти, на 3-х іноземних мовах – українській, англійській, китайській. Це зроблено для того, щоб покращити охоплення ринку та підвищити довіру іноземних компаній, що розташовані в різних регіонах світу.
Digital expo бере участь у міжнародних онлайн-виставках, серед яких відомі worldexpo, expotobi, food1.com, echemi.com, infobel.com, foodfocus.co.za та інші.
«Digital expo – українські товари і послуги» підтримується світовими та українськими авторитетними організаціями, – Міністерством економіки України, Київською торгово-промисловоюою палатою, Офісом з розвитку підприємництва та експорту, Euromonitor International, інформаційним агентством «Інтерфакс-Україна» та іншими.
Яких результатів вже досягнуто?
Смарт-версія проєкту стартувала ще у червні. З червня по серпень 2021 року експонентами виставки було отримано понад 10 тис. запитів на співпрацю. За вересень надійшло ще майже 5 тис. повідомлень. До наших учасників звертались представники з усього світу.
Що потрібно українським компаніям, щоб взяти участь у Digital expo?
Все доволі просто. Представник компанії має зробити лише 3 кроки:
1. Подати заявку на участь.
2. Сплатити рахунок.
3. Надати інформацію для розміщення відповідно технічним вимогам.
Далі – вже наша робота.
Наш проєкт соціальний, тому сплачені кошти витрачаються на переклад наданих відомостей китайською мовою, на рекламу та обслуговування сайтів.
Подати заявку на участь у «Digital expo – українські товари і послуги» можна за посиланням:
*** Ми маємо ще багато цікавих пропозицій для українських підприємців. Попередньо ознайомитися з ними можна за посиланнями:
Послуги з експорту до Китаю:
Послуги з імпорту з Китаю:
Все про Клуб експортерів України:
Читайте також:Що дасть послуга Virtual security team для вашої компанії?На варті вашого здоров’я – 3 захисники імунітетуОльга ДРАЧЕВСЬКА: Режим paperless у діїКоманда 33 MEDIA презентувала нове Міжнародне інформаційне агентство «Укрпрес-інфо» та нові національні проєкти«Nomad – чемпіон бездоріжжя, здатний дивувати. Підкори Україну з Nomad»Стефан СОФРОНІЄВ: «Кожен бізнесмен є «послом» своєї країни»ІРИНА ЗЕЛЕНІНА - Жінки-підприємниці столиціРаїса МИХАЙЛОВА - Жінки-підприємниці столиціСВІТЛАНА НАЩОКІНА - Жінки-підприємниці столиціЄВГЕНІЯ МОСТОВЕНКО - Жінки-підприємниці столиці
© 2014 Всі права захищені.Розробка сайта - Exipilis