Інформація партнерів
«Вибір року» в Україні запрошує торгові марки виробників позмагатись за статус №1 у своїй ніші
«Вибір року» в Україні – найпрестижніша бізнес-премія країни, яка визначає та популяризує товари та послуги №1 в Україні.
Понад 20 років команда бізнес-премії зберігає високу планку проведення дослідження споживчих уподобань в масштабах країни, охоплюючи також опитування рекламної комісії, ради експертів і медійного журі. Втім не зраджуючи головному правилу: найбільший вплив на комплексну оцінку має споживач.
В межах фестивалю-конкурсу компанії, виробники, бренди, власні торгові марки торговельних мереж, СТО, служб доставки можуть позмагатися за лідерство і отримати статус №1. Другого та третього місць не існує. Також переможець стає учасником національної рекламної кампанії, орієнтованої на комунікацію лідерських позицій і обізнаність українців про кращі товари на ринку.
Номінувати компанію, торгову марку на першість у своїй ніші можуть власники бізнесу чи офіційні представники. Для цього достатньо заповнити коротку анкету, щоб стати учасником маркетингового дослідження споживчих уподобань.
«Щоб ВТМ була ефективним бізнес-активом, а інвестиції в неї окупилися, важливо приділити увагу її відмежуванню від інших пропозицій на ринку, а також комунікації першості. Будемо раді бачити членів Торгово-промислової палати України серед претендентів на першість у своїй ніші. Також дякуємо за співпрацю Київській торгово-промисловій палаті, яка цьогоріч приєдналась до ради експертів «Вибір року» в Україні» – відмітила Олена Грабельнікова, керуюча бізнес-премією «Вибір року» в Україні.
Нагороду можуть отримати представники найрізноманітніших сфер: від виробників хлібобулочних виробів, кондитерських підприємств до брендів декоративної косметики, продуктів харчування, фармацевтичної продукції, побутової техніки.
Претендувати на першість можуть також торгівельні та аптечні мережі, маркетплейси, розважальні, житлові комплекси. Учасники, крім цього, можуть ініціювати створення номінації, у якій хочуть позмагатись за лідерство.
Для визначення товарів і послуг №1 Вибір року в Україні організовує та враховує:
- маркетингове дослідження споживчих уподобань (40%),
- опитування ради експертів (30%),
- опитування медійного журі (10%),
- опитування рекламної комісії (15%),
- опитування оргкомітету (5%).
У спільноті перможців і власників статусу №1 в Україні – лише найкращі. Оргкомітет свідомо залишається вимогливим як до репутаційного профілю, так і рівня комунікації претендентів на першість зі споживачами. І оцінює номінантів всебічно. Всього близько 500 брендів і компаній коли-небудь отримували медаль-відзнаку «Вибір року».
Медаль-відзнака «Вибір року» в Україні – по-справжньому цінна нагорода, яка викликатиме захват і гордість. А ще слугуватиме виразним компліментом маркетинговій і PR-команді, що перетворила торгову марку виробника або компанії на №1 в Україні.
Читайте також:Медичний центр «ЛАРАДЕНТ»Компанія ATHLETICS, лідер на ринку товарів для спорту та активного відпочинкуДіти, що постраждали від війни в Україні, проходять безкоштовну реабілітаціюОстанні тижні реєстрації на курс «Девелопмент нерухомості»Серія вебінарів на тему: «Можливості залучення безповоротної фінансової допомоги для бізнесу»Головне видання для менеджерів природоохоронної діяльностіЧлен Київської ТПП підприємство «Київполіграфмаш» розробили нову модель флексодрукарської машиниКомпанія ADELIX розробила безконтактний сканер температури TS-50 для оперативного і безпечного вимірювання температури тіла людини в пропускних системах контролю доступуЛіквідація ТОВ, як закрити компаніюЮвелірна компанія DIAMOND of LOVE змінила місце розташування
© 2014 Всі права захищені.Розробка сайта - Exipilis