Онлайн-журнал
КОМПАНІЯ «ТАНДЕМ ЛТД»: КУПУЙТЕ MADE IN UKRAINE!
Компанія «Тандем ЛТД» на сьогодні посідає одне з перших місць в Україні серед виробників тари та упаковки. Як це вдалося, які заходи вживалися, щоб зайняти на вітчизняному ринку свою нішу? Які галузі виробництва найбільш активно користуються вашою продукцією?
Компанія «Тандем ЛТД», яка виступає під торговою маркою «Kievpolypak'S», з самого початку була орієнтована на те, щоб зайняти провідні позиції на українському ринку поліпропіленової тари і упаковки, Саме, виходячи з цього завдання, і купувалося найсучасніше на той час обладнання австрійської компанії «Starlinger», підбирався і формувався колектив однодумців, проводилися поглиблені маркетингові дослідження. Все це разом узяте плюс наполеглива і копітка праця всього колективу і привели до сьогоднішніх результатів.
Що стосується найбільш активних наших замовників, то на перше місце я б поставив українських виробників комбікормів. Це - основні споживачі наших коробкоподібних мішків типу AD*Star. За бажанням і вимогами замовника мішки можуть бути найрізноманітніші: відкриті і клапанні, перфоровані або, навпаки, з супернадійним захистом від проникнення вологи. Крім того, мішки можуть мати різне забарвлення і багатобарвний флексодрук.
Багато замовлень нам приносять виробники сухих будівельних сумішей. Активним попитом серед населення користуються підпокрівельні плівки, призначені для гідроізоляції підпокрівельного простору будівель і приміщень, а також для утворення паронепроникного захисного шару при внутрішньому утепленні зовнішніх стін. Ми їх реалізуємо через мережу супермаркетів «Епіцентр». Аграрії з задоволенням купують нашу агротканину, яка застосовується для захисту посівів та утримання вологи в грунті.
Крім того, ми виробляємо сітчасті мішки, які ідеально підходять для упаковки овочів і фруктів, м’які контейнери «біг-беги» для великотоннажного транспортування сипучих вантажів. Для потреб будівельної галузі освоєно виробництво поліпропіленових тканин і ламінованих полотен, що мають прекрасні експлуатаційні якості, стійких до впливу ультрафіолетових променів, дихаючих (завдяки поверхневій мікроперфорації) або паро- та вологонепроникних, еластичних і в той же час міцних на розривання. Відносно новим видом діяльності є освоюване нами виробництво вагонних вкладишів та лайнербегів.
Як бачите, асортимент наших товарів досить широкий і ми з задоволенням запрошуємо потенційних замовників до співпраці. Ви будете приємно здивовані нашою гнучкою ціновою політикою і бонусними програмами.
Чи працює компанія на експорт? До яких країн експортується продукція? Яка саме? З якими проблемами стикаються українські товаровиробники на зарубіжних ринках?
Звичайно ж, ми працюємо на експорт. Більш того, ми постійно прагнемо до того, щоб збільшити обсяг і розширити географію наших експортних поставок. В даний час нашим основним зовнішньоекономічним партнером є Республіка Білорусь. Ми постачаємо туди мішки різних конструкцій і розмірів, агротканину, підпокрівельні плівки. Зараз активно опрацьовується замовлення на поставку великої партії вагонних вкладишів. І, якщо з Білоруссю справи йдуть більш-менш вдало, то, що стосується решти пострадянського простору та європейських країн, тут є складнощі. Перш за все, вони пов'язані з кризовими явищами у світовій економіці і, як наслідок, високою конкуренцією серед виробників поліпропіленової тари і упаковки. У випадку з європейськими країнами позначається і відсутність досвіду співпраці, та слабке знання їх економічного поля. Але ми постійно вчимося і накопичуємо багаж наших знань, що, в кінцевому підсумку, призведе до якісного прориву в цьому сегменті нашої діяльності.
На Вашу думку, наскільки відповідає якість наших товарів міжнародним вимогам?
Ринок поліпропіленової тари та упаковки України буквально переповнений дешевою імпортною продукцією низької якості. Протиставити цьому ми можемо тільки найвищу якість нашої продукції, яка забезпечується наявністю висококласного обладнання фірми «Starlinger», використанням у виробництві тільки первинної сировини. Істотна наша перевага - відкритість у відносинах із замовниками та суворе дотримання взятих на себе зобов'язань.
Крім ринків європейських країн, для України цікаві також ринки Азії, Африки. Продукція вашої компанії може «посунути» конкурентів на цих ринках? Наскільки це реально і що для цього потрібно? Наскільки взагалі активна конкуренція виробників з інших країн?
Все ж таки, пріоритетом для нас є європейський ринок. Що стосується країн Азії і Африки, то потрібно враховувати, що там надзвичайно сильні позиції місцевих виробників з їх низькими цінами і відповідною якістю продукції. Це – наше майбутнє, сподіваюсь, не таке вже й далеке.
Чи допомагає, на вашу думку, держава українському бізнесу вийти на нові ринки? Якщо так, як саме? Які заходи повинні бути зроблені на державному рівні, щоб українські виробники відчували себе комфортніше?
Питання, звичайно, цікаве. З одного боку, підписання Угоди про Асоціацію з Європейським Союзом начебто відкрило нам ринки Європи. А з іншого боку, необхідно ще дуже багато зробити, в тому числі як з боку держави, так і з боку виробників, щоб ці можливості були реалізовані. На мій погляд, набагато важливіше зараз захистити українських виробників від недобросовісної конкуренції на внутрішньому ринку з боку деяких іноземних компаній і вітчизняних імпортерів низькопробної продукції. Іншими словами, український виробник, який створює робочі місця і наповнює бюджет країни, повинен бути в безумовному пріоритеті. І ось тут держава повинна сказати своє вагоме слово. Перш за все, мова йде про ввізні мита на товари, виробництво яких успішно ведеться в Україні.
Заклик нашої компанії «Купуйте Made in Ukraine» звернений до всіх споживачів продукції українського виробництва, до всіх тих, кому не байдуже майбутнє нашої країни, майбутнє наших дітей і онуків. Купуючи продукцію українського виробництва, ми тим самим підтримуємо нашу армію, українського вчителя, лікаря, вченого, пенсіонера.
Читайте також:Що дасть послуга Virtual security team для вашої компанії?На варті вашого здоров’я – 3 захисники імунітету«DIGITAL EXPO – УКРАЇНСЬКІ ТОВАРИ І ПОСЛУГИ» - ІНСТРУМЕНТ ІЗ ПОШУКУ ІНОЗЕМНИХ ПАРТНЕРІВ, НЕ ВИХОДЯЧИ З ОФІСУОльга ДРАЧЕВСЬКА: Режим paperless у діїКоманда 33 MEDIA презентувала нове Міжнародне інформаційне агентство «Укрпрес-інфо» та нові національні проєкти«Nomad – чемпіон бездоріжжя, здатний дивувати. Підкори Україну з Nomad»Стефан СОФРОНІЄВ: «Кожен бізнесмен є «послом» своєї країни»ІРИНА ЗЕЛЕНІНА - Жінки-підприємниці столиціРаїса МИХАЙЛОВА - Жінки-підприємниці столиціСВІТЛАНА НАЩОКІНА - Жінки-підприємниці столиці
© 2014 Всі права захищені.Розробка сайта - Exipilis