Онлайн-журнал
Юрій Коростильов: «Якість у всьому, увага до деталей на кожному етапі виробництва дають непідробне відчуття бездоганного продукту»
У 2020 році компанії ELIO виповнилося 25 років. Славний ювілей молодого вітчизняного виробника меблів, але вже із солідним досвідом, перемогами та охопленням ринку. «Нині у Києві вже відкрито 2 меблевих шоуруми – на вулиці Фрунзе, 12 і Бойченка, 5. А в далекому 1995 році кількість працівників починалася з 15 осіб, – розповідає засновник і сео компанії «ЕЛІО» Юрій КОРОСИЛЬОВ
– Все почалося з імпортування комплектуючих для шаф-купе канадських систем DSH. Шафа-купе – це проста незалежна конструкція, що складається з каркаса шафи, що кріпиться до стін, зазвичай без задньої стінки і незалежна розсувна система дверей, що кріпиться до підлоги і стелі. Дуже проста конструкція, що стала базою для подальшого розвитку продуктів компанії. Ключовий момент – всі шафи ми робили під розмір замовника. Цей головний принцип передавався з року в рік, зберігся до теперішнього моменту і сьогодні є однією з основних наших конкурентних переваг.
– Девіз компанії – «Майбутнє зараз». Що для Вашої компанії майбутнє в цілому?
– Наша команда завжди дивиться на кілька кроків вперед, ми шукаємо нові рішення, винаходимо нові продукти і технології, думаємо про те, що ми покажемо світові «завтра», і чим ми будемо краще навіть найбільш просунутих зарубіжних компаній.
– Україна разом з компанією ELIO вийшла на міжнародну арену і сьогодні український бренд предметного дизайну і меблів знають і люблять у багатьох країнах світу. Що відрізняє Вас бренд на ринку?
– Наш бренд відрізняє сміливість та активне просування на Європейські ринки. Ми першими з меблевих компаній заснували у себе відділ R&D (відділ розвитку і розробок). Ми з гордістю можемо сказати, що беручи участь в провідних європейських меблевих виставках, ми гідно представляємо нашу країну, наш дизайн і наш виробничий та інженерний рівень.
Наші продукти – це сучасні, високотехнологічні гардеробні системи, двері, панелі, кухні та меблі для ванних кімнат. У розробку цих виробів ми вклали весь 25-річний досвід і знання роботи на ринку індивідуальних інтер’єрних меблевих проектів.
Нині ні виробництві є потужності для обробки скла, алюмінію/металу, дерева і навіть каменю. Нещодавно ми розширили виробництво і додали цех для роботи зі шкірою і текстилем. Поєднання цих можливостей дозволяє робити продукцію високої якості, з акцентом на деталі, стики, фактури.
– Які відмітні ознаки меблів ТМ ELIO?
– Ми називаємо це «аристократичний мінімалізм». У першу чергу ми робимо так, щоб око приваблював сучасний дизайн. Чіткі межі, тонкі лінії, комбінації матеріалів (скло, алюміній, шпон, шкіра). Потім – ретельно продуманий функціонал, ергономіка продуктів, достатній простір для зберігання.
Третє за списком, але фундаментальне за важливістю – це якість продукту. Якість у всьому. краща фурнітура провідних світових виробників, добірні (а часто і ексклюзивні) матеріали оздоблення, увага до деталей на кожному етапі виробництва. Все це дає непідробне відчуття бездоганного продукту під час взаємодії з ним.
Ми першими на ринку України заговорили про екологічності матеріалів, які застосовуються в нашій продукції, повністю відмовившись від лакофарбових швидковисихаючих покриттів на користь нешкідливих для наших працівників і споживачів.
Нещодавні дослідження корпусних матеріалів, які ми провели, змусили нас переглянути постачальників ДСП. Основу наших продуктів складає скло і алюміній, ці матеріали довговічні, повністю екологічні. Наша продукція – високої якості і служить довго. Її покупка – це довгострокова інвестиція в збереження екології.
– Компанія займається розробкою та виготовленням кухонних меблів. Кухня – особливе місце у помешканні. Й меблі повинні відповідати певним критеріям…
– Довговічність, вологостійкість, ергономічність, дизайн поза часом.
– Хто розробляє дизайн меблів ELIO?
– Роботу з серійними продуктами ми почали із співпраці з італійським дизайн бюро Adriani&Rossi, спільно з яким ми створили бренд та лінійку кухонь середнього цінового сегмента ELNOVA. Це було в 2014 році.
З 2015 року ми почали співпрацювати з українським дизайнером Мариною Черкашиною, CHERKASHYNA design. Спільно розвиваємо продуктову лінійку ELNOVA, створили бренд дверей ELDOOR і експортну торговельну марку ELIO HOME.
– Зараз у світі розвивається ідея усвідомленого споживання. Поступово про це почали говорити і в Україні. Все більше людей, незалежно від рівня достатку, починають цінувати якісні речі, не женуться за кількістю і все менше роблять «емоційні» покупки.
– Улюблені речі треба належним чином зберігати. У 2018 році нами був запущений інноваційний продукт, який не мав на той час аналогів у світі: гардеробна шафа, яка може очищувати одяг, текстиль, постільну білизну, килими, дитячі іграшки та взуття від бактерій, вірусів і кліщів за допомогою озону – AIR NANO. Вперше ми продемонстрували його на міжнародній меблевій виставці на IMM Cologne (Кельн).
– Сьогодні часто говорять на тему, як залучити інвестора в Україну. Ваша думка, що «працює» і «не працює» в цьому питанні?
– У нас сімейна компанія. Ми ніколи не дивилися в сторону інвесторів, ні вітчизняних, ні зарубіжних. Нам важливо зберігати повний контроль і 100% акцій в сім'ї. Якщо бізнес ефективний, він буде приносити достатній прибуток для власних інвестицій, як для масштабування, так і для впровадження нових технологій.
– Що для Вас партнерство? Чи можна говорити, що в нашій країні вже склався стійкий і сильний стиль бізнес-партнерства?
– Команда і партнери – це основа будь-якого бізнесу. Ми дотримуємося принципів чесності, поваги, взаємовигідного співробітництва. Дуже важливо ділитися зі своїми партнерами меседжами, які отримуєш від кінцевого споживача, постійно розвиватися разом, у кооперації створювати нові продукти.
– Як вплинув карантин цього року на ведення бізнесу?
– Наше виробництво не зупинилося на жоден день в період пандемії, нам важливо виконувати всі наші зобов’язання перед клієнтами. Під час жорсткого локдауна ми забезпечили особистий транспорт для співробітників виробництва у форматі «дім-робота-дім»,, який курсував по всій Київській області. Офіс і відділ продажів у той час працювали дистанційно.
Також ми прискорили розробку онлайн-ПЗ для роботи відділу продажів з будь-якої точки світу і вже на початку грудня зробили пілотний запуск.
Висновки прості: світ вже не буде колишнім, потрібно пристосовуватися, звикати до нової форми комунікації, доносити свою цінність до клієнта «через екран монітора» і, при цьому, робити його щасливим при кожній взаємодії з компанією.
Читайте також:Що дасть послуга Virtual security team для вашої компанії?На варті вашого здоров’я – 3 захисники імунітету«DIGITAL EXPO – УКРАЇНСЬКІ ТОВАРИ І ПОСЛУГИ» - ІНСТРУМЕНТ ІЗ ПОШУКУ ІНОЗЕМНИХ ПАРТНЕРІВ, НЕ ВИХОДЯЧИ З ОФІСУОльга ДРАЧЕВСЬКА: Режим paperless у діїКоманда 33 MEDIA презентувала нове Міжнародне інформаційне агентство «Укрпрес-інфо» та нові національні проєкти«Nomad – чемпіон бездоріжжя, здатний дивувати. Підкори Україну з Nomad»Стефан СОФРОНІЄВ: «Кожен бізнесмен є «послом» своєї країни»ІРИНА ЗЕЛЕНІНА - Жінки-підприємниці столиціРаїса МИХАЙЛОВА - Жінки-підприємниці столиціСВІТЛАНА НАЩОКІНА - Жінки-підприємниці столиці
© 2014 Всі права захищені.Розробка сайта - Exipilis