Онлайн-журнал
"“Беремо та робимо!” - рецепт успішної роботи ПриватБанку" - Богдан Дубенський
Нещодавно до членства в Київській торгово-промисловій палаті приєднався новий партнер - ПриватБанк, фінансова установа, що не потребує окремих рекомендацій. Заснований у 1992 році, комерційний банк ПриватБанк є лідером банківського ринку країни протягом багатьох років. Станом на сьогодні Банк нараховує 30 філій та 1 898 функціонуючих відділень в Україні та філію на Кіпрі.
Про роботу під час карантину, кредитування українського підприємництва в сучасних реаліях ринку та плани на найближчий час редакції розповів директор Столичного головного регіонального управління ПриватБанку Богдан Дубенський.
- Богдане, вітаю! Почнемо з наболілого. Розкажіть будь ласка, як карантин вплинув на роботу банку - кількість клієнтів, мережа відділень, послуги, робота банкоматів чи терміналів? Чи перейшла більшість клієнтів в онлайн?
Карантин, викликаний всесвітньою пандемією вірусу Covid-19, торкнувся всіх сфер нашого життя. Разом тим можемо констатувати, що ми з гідністю вийшли зі складної ситуації. Протягом карантину ми не лише працювали згідно з усіма рекомендаціями МОЗу, але й наполегливо радили нашим клієнтам дотримуватись заходів безпеки та без потреби не порушувати карантинних заповідей. В режимі надзвичайної ситуації в Україні, яку було запроваджено урядом 25 березня, ПриватБанк працював у звичайному режимі, за виключенням необхідних обмежень, забезпечуючи безперебійне і якісне проведення платежів та надання послуг клієнтам. Клієнтам банку були цілодобово доступні всі послуги через Приват24, мережу з 13 тисяч терміналів самообслуговування та 7 000 банкоматів.
Приємно, що клієнти дослухались до рекомендацій, про що яскраво говорить статистика операцій. Лише за перші два тижні загальнонаціонального карантину кількість клієнтів, що обслуговуються в офлайн банківської мережі скоротилася на 65%, а кількість транзакцій через Приват24 зросла на 29% в порівнянні з середніми тижневими показниками минулого року. В той же час частка оплати покупок в POS-терміналах у порівнянні з оплатою готівкою зросла на 40%, а щоденна кількість завантажень мобільного додатку Приват24 лише за перші два карантинних тижні — вдвічі. Тенденція до зростання кількості операцій в онлайн залишились та триває й надалі.
Звичайно, мабуть найбільш відчутно карантин торкнувся малого та середнього бізнесу. Для багатьох це був період зупинки бізнесу та значних втрат. Саме в цей час зі сторони банків необхідні були дієві кроки задля підтримки підприємництва. Окрім впровадження кредитних канікул, ПриватБанк першим з українських банків суттєво знизив ставки за всіма кредитними програмами фінансування юридичних осіб та підприємців, щоб допомогти українському бізнесу подолати наслідки карантину. Зниження вартості кредитних ресурсів було введено за всіма програмами підтримки малого бізнесу, як за інвестиційними кредитами, так й програмами лізингу та фінансування оборотних коштів та триватимуть такі антикризові умови фінансування підприємців до кінця 2020 року.
- На початку року ПриватБанк приєднався до Державної програми "Доступні кредити 5-7-9%". Чи працює програма? Які зараз умови за нею та плани банку в контексті карантину?
- До речі щодо сільськогосподарських виробників. Про масові послуги ПриватБанку знають та чули усі, а от що банк може запропонувати таким спеціалізованим напрямкам економіки, наприклад аграріям? Працюють окремі спеціальні програми фінансування?
Для великих сільськогосподарських підприємств ми пропонуємо схожу програму - Агросезон. Цей кредит передбачає заставу, відповідно застава потребує оцінки, нотаріального посвідчення, зате клієнт може розраховувати на значно більшу суму фінансування. Особливість цієї програми – позичальник може обирати графік сплати відсотків - весною або восени, а погашати саме тіло кредиту вже в період збору та продажу врожаю.
- Ще однією особливістю ПриватБанку є запровадження інноваційних послуг. Банк не вперше дивує клієнтів та конкурентів новинками - поділіться з читачами, які з них були wow-інноваціями і на кого вони розраховані?
Справді наш Банк приділяє значну увагу сфері досліджень і розроблень, стимулюючи розвиток інновацій. Зусилля Банку в цій сфері спрямовані на розробку нових продуктів та підвищення доступності сервісів для клієнтів. Банку належить система грошових переказів PrivatMoney та найпопулярніший в Україні інтернет-банкінг та платіжна система Приват24. У 2019 році Банк принципово оновив мобільний банк Приват24, одним із перших у Східній Європі запустив технологію оплати обличчям FacePay. ПриватБанк також розвиває мережу банкоматів та терміналів, оновлюючи їх програмне забезпечення та додаючи нові можливості послуг. До останніх інновацій, які вже отримали визнання, я б відніс запуск єдиного мобільного додатку для фізичних осіб та підприємців на базі Privat24 для Android та iOs. Відтепер понад 700 тисяч підприємців, які обслуговуються у ПриватБанку, зможуть працювати зі своїми рахунками у звичному для них Приват24 для фізосіб. Щоб користуватися єдиним сервісом, потрібно лише оновити мобільний банк до останньої версії.
Також сьогодні ПриватБанк співпрацює з Міністерство цифрової трансформації з впровадження інноваційних державних сервісів в Україні, що передбачає повноцінний запуск технології SmartID та дозволить прискорити процес і розширити зону дії цифрових послуг для громадян країни.
- І наостанок. Клієнт оцінює банк за декількома показниками, основний з яких прибуток - яка зараз ситуація про прибутковості і яку цілі ставить банк перед собою?
У І кварталі банківський сектор країни отримав на 23,8% вищий прибуток, ніж торік. При цьому ПриватБанк забезпечив 65,3% або 10,4 млрд грн прибутку сектору. Це більше, ніж за аналогічний період минлогороку. Окрім цього ПриватБанк у повному обсязі перерахував до держбюджету 24,5 млрд грн дивідендів, спрямованих на виплату акціонеру банку – державі. Такий фінансовий результат є наслідком нашого прагнення до якнайкращого обслуговування клієнтів та потужної спільної праці усіх підрозділів банку.
Девіз нашого банку - беремо та робимо! Мабуть цей слоган найкраще описує наші плани. Банк продовжуватиме забезпечувати універсальне обслуговування для усіх клієнтів, залишаючись лідером українського ринку в роздрібному сегменті, активно просуваючи послуги для малого та середнього бізнесу та працюючи в корпоративному секторі.
На завершення хотілось б від імені нашого банку привітати Київську торгово-промислову палату та особисто президента КТПП Засульського Миколу Васильовича з нагоди 25-річчя заснування організації! Ми бажаємо Вам сил та наснаги на непростій ниві розвитку національної економіки, успішних проектів та надійних партнерів! З ювілеєм!
Читайте також:Що дасть послуга Virtual security team для вашої компанії?На варті вашого здоров’я – 3 захисники імунітету«DIGITAL EXPO – УКРАЇНСЬКІ ТОВАРИ І ПОСЛУГИ» - ІНСТРУМЕНТ ІЗ ПОШУКУ ІНОЗЕМНИХ ПАРТНЕРІВ, НЕ ВИХОДЯЧИ З ОФІСУОльга ДРАЧЕВСЬКА: Режим paperless у діїКоманда 33 MEDIA презентувала нове Міжнародне інформаційне агентство «Укрпрес-інфо» та нові національні проєкти«Nomad – чемпіон бездоріжжя, здатний дивувати. Підкори Україну з Nomad»Стефан СОФРОНІЄВ: «Кожен бізнесмен є «послом» своєї країни»ІРИНА ЗЕЛЕНІНА - Жінки-підприємниці столиціРаїса МИХАЙЛОВА - Жінки-підприємниці столиціСВІТЛАНА НАЩОКІНА - Жінки-підприємниці столиці
© 2014 Всі права захищені.Розробка сайта - Exipilis