Онлайн-журнал
Коротка інструкція з 7 кроків для налаштування віддаленого віртуального робочого місця через сервер
Як грамотно побудувати віддалені робочі місця ваших співробітників розповідають генеральний директор InDevLab Дмитро Ганжело і директор з маркетингу InDevLab Дмитро Чорнощокий.
- Виберіть сервер
Це може бути сервер всередині Вашої компанії, а може бути сервера в дата-центрі. Ми рекомендуємо розглядати оренду сервера в дата-центрі або хмарні технології. Особливо в умовах пандемії.
У разі оренди сервера, ви не будете турбуватися питаннями його обслуговування, такими як: другий резервний канал швидкого інтернету, запасна лінія електроживлення, поломками. Крім того, у разі виходу з ладу, датацентри оперативно надають заміну.
При виборі сервера обовёязково враховуйте наступні показники:
- кількість працівників, які будуть користуватися віддаленим робочим місцем;
- яким додатками вони користуються у своїй роботі: ведення документації або 1С, або графічні редактори;
- правила і регламенти розмежування доступів.
2. Розгорніть і налаштуйте вибраний сервер
Після вибору сервера, ви налаштовуєте, розгортаєте і запускаєте сервер в роботу. З цією роботою може впоратися системний адміністратор вашої компанії або спеціалізована ІТ-компанія.
3. Встановлення та налаштування програм
Сервер обраний, розгорнутий і запущений. Тепер потрібно встановити всі програми, які використовуються у вас в компанії: офісні програми, редактори, системи бухгалтерського обліку. Аналогічно як і в п. 2 із цим справляються системні адміністратори або спеціалізовані компанії.
4. Підключіть всі існуючі ресурси організації
В організації можуть бути IP-телефонія, ERP або CRM, бази даних бухгалтерії та інші сховища даних. Їх потрібно налаштувати і підключити до створеного сервісу, щоб вся робота і результати співробітників зберігалася в базах даних, синхронізувалася і була доступною.
5. Реєстрація користувачів
Додатки встановлені і налаштовані? Починайте реєстрацію та створення облікових записів користувачів. Всіх користувачів, яким необхідний віртуальний віддалений робочий стіл: бухгалтерія, колл-центр, юристи або менеджери.
6. Налаштування доступів
Ви завели всіх користувачів. Пора налаштувати політику і права доступів. Простими словами, тепер їм необхідно налаштувати їх папки з документами, а також виділити необхідні додатки і програми, якими вони користуються: юристам - їх програми та дані, колл-центру - їх CRM і IP-телефонія.
До цієї задачі завжди варто ставитися дуже уважно, щоб співробітник не отримав прав і доступів більше ніж він мав до цього. Корпоративне шпигунство під час пандемії ніхто не відміняв.
7. Інструкції і введення в роботу
Після того, як всі користувачі зареєстровані, права доступів налаштовані. Тепер час попіклуватися про інструкцію по підключенню. Створіть текстову, а краще відео-інструкцію.
Чим детальніше й простіше інструкція, тим простіше буде вам донести її вашим співробітникам: і Марії Іванівні з бухгалтерії, і кмітливому юристу Івану, і милій дівчині Каті з колл-центру.
Інструкції роздали. Віддалені доступи налаштували. Всі підключилися. Але є ще 5 пунктів, які ви повинні обов'язково врахувати для збереження даних, безпеки.
1. Налаштуйте резервне копіювання і збереження даних
У разі непередбаченого збою, ви збережете дані і роботу своїх співробітників як мінімум за 1 день. Наші клієнти, в свій час втратили результати роботи за півроку.
2. Антивірусний захист компёютерів користувачів
Якими б не були налаштування вашого сервера, якби не працював департамент безпеки, все це марно, якщо комп'ютер вашого співробітника заражений шкідливимі програмами та вірусами. Перевірте наявність антивірусного захисту у ваших співробітників, щоб потім не боротися з наслідками зломів, витоків і втрати даних.
3. VPN-з`єднання між робочим місцем і сервером
Момент, про який часто забувають адміністратори - це захист каналу зв'язку між робочим комп'ютером співробітника і самим сервером. Налаштування VPN-з'єднання захистить Вас від проникнення зловмисника через логін-пароль співробітника на ваші сервери.
4. Вести облік користувачів і доступів
Ми часто стикаємося у своїй роботі, що співробітник був звільнений ще рік тому. А доступи до корпоративних додатків і сервісів у нього ще залишились.
Обов'язково ведіть облік користувачів і доступів, контролюйте їх надання та як і коли вони вилучаються. Адже ви можете натрапити на дуже мстиву і скривджену людину, і психічно неврівноважену особу, і на корпоративне шпигунство.
5. Моніторити дії користувача всередині вашого сервера і системи
Це завдання для системних адміністраторів або спеціалізованої компанії підрядника. Моніторинг дозволить вам відстежити спроби отримати доступ до баз даних, програм, як з боку ваших співробітників, так і з боку зовнішніх загроз. Крім безпеки, моніторинг дозволяє відслідковувати швидкість і надійність роботи сервера і віддалених робочих столів, а також запобігти до 90% причин перебоїв у роботі.
Ці 5 порад, допоможуть Вам не тільки побудувати безперебійну і надійну систему віддалених робочих місць, але і запобігти великій кількості витоків і взломів.
Однак не варто забувати, що найбільш вразливим місцем для всієї системи є люди. Донесіть своїм співробітникам правила кібер гігієни, щоб убезпечити їх і ваш бізнес.
Залишайтесь у безпеці і будьте здорові!
Innovations Development Lab
+38 (050) 352-19-16
Читайте також:Що дасть послуга Virtual security team для вашої компанії?На варті вашого здоров’я – 3 захисники імунітету«DIGITAL EXPO – УКРАЇНСЬКІ ТОВАРИ І ПОСЛУГИ» - ІНСТРУМЕНТ ІЗ ПОШУКУ ІНОЗЕМНИХ ПАРТНЕРІВ, НЕ ВИХОДЯЧИ З ОФІСУОльга ДРАЧЕВСЬКА: Режим paperless у діїКоманда 33 MEDIA презентувала нове Міжнародне інформаційне агентство «Укрпрес-інфо» та нові національні проєкти«Nomad – чемпіон бездоріжжя, здатний дивувати. Підкори Україну з Nomad»Стефан СОФРОНІЄВ: «Кожен бізнесмен є «послом» своєї країни»ІРИНА ЗЕЛЕНІНА - Жінки-підприємниці столиціРаїса МИХАЙЛОВА - Жінки-підприємниці столиціСВІТЛАНА НАЩОКІНА - Жінки-підприємниці столиці
© 2014 Всі права захищені.Розробка сайта - Exipilis