укр eng
 

Онлайн-журнал

ОЛЕНА ЛЕЩИНСЬКА: «Щоб іноземний інвестор відчував себе впевнено»

«Наша команда робить максимум для того, щоб іноземний інвестор відчував себе впевнено, захищено і зміг плідно працювати над своїм бізнес-проектом в Україні», каже керівник і засновник групи компаній «ХЕСТОРІЯ Україна» Олена ЛЕЩИНСЬКА.  

Діяльність групи компаній спрямована на комплексний супровід бізнес-процесів. У тому числі, до складу групи входить юридична компанія і бухгалтерська аутсорсингова компанія.

−        Олено Леонідівно, розкажіть, як все починалося?

Ідея створення подібного сервісу в мене народилася вже досить давно. Рішення втілити в життя таку ідею було прийнято в кінці 2012 року після моєї чергової поїздки до США. Я бачила, як працюють там бухгалтерські компанії, наскільки затребувані там юристи. Назву компанії запозичила з мого іспанського минулого. В Іспанії всі компанії, які надають послуги для бізнесу називаються «хесторіями» (ісп.gestoria, - прим. ред.). Першу компанію відкрила на початку 2013 року. До цього часу у мене вже було багато чого зроблено для вдалого старту. Старт був дійсно вдалий, ми почали працювати з великим європейським холдингом, це була «путівка» у світ великого бізнесу. Я дійсно вдячна долі та своїй команді. Ми успішно закінчили цей проект, продовживши співпрацювати з партнерами цього холдингу в Україні. Але, на жаль, свої корективи внесла війна. Кінець 2013 р. «Майдан», а початок 2014 р. – анексія Криму та війна на Сході України. Було важко, але ми вистояли і навіть стали ще сильнішими.

–         Багато компаній вважають за краще працювати з юристами і бухгалтерами «в офісі», чому Ви обрали роботу на аутсорсингу?

−        Я знаю всі проблеми бізнесу, як то кажуть, зсередини. У мене великий досвід роботи як у бізнесі, так і в державних структурах. Доводилося самій розробляти бізнес моделі, схеми експортно-імпортних операцій. Займалася розробкою договорів, рішенням податкових проблем, тобто відстоювала інтереси своєї компанії під час перевірок. Всі нюанси роботи мені були добре відомі, як користувачу тих послуг, які зараз пропонує моя команда нашим клієнтам.

Аутсорсинг на сьогодні –  дуже поширений метод роботи. На мій погляд аутсорсинг і бухгалтерський, і юридичний матиме стрімкий розвиток в Україні. Зрештою, аутсорсинг – це просто вигідно. У даному випадку виграють всі – і замовник, і виконавець, при цьому кожен займається своєю справою на високому професійному рівні.

–        Яка стратегія компанії сьогодні?

–        Сьогодні ми продовжуємо розвиватись. Основна стратегія – це розширення нашого сервісу і географії надання послуг. Компанія «ХЕСТОРІЯ Україна» має багатий успішний досвід супроводу процесів Start Up для іноземних компаній в Україні. Ми співпрацюємо з представниками бізнесу з багатьох країн світу.

Наша команда робить максимум для того, щоб іноземний інвестор відчував себе впевнено, захищено і зміг плідно працювати над своїм бізнес-проектом в Україні.

Наша мета полягає в тому, щоб зробити найбільш комфортним початок діяльності компаній, допомогти якнайшвидше адаптувати бізнес-процеси до місцевих умов господарювання та життєдіяльності. Ми пропонуємо повний комплекс, від первинної правової консультації до передачі інвестору готової компанії для подальшої роботи. Також ми повністю надаємо супровід під час здійснення господарської діяльності – юридичне та бухгалтерське обслуговування, кадрове діловодство, маркетингові дослідження, допомога в митному оформленні та інші питання.

Є бажання представити нашу компанію закордонним споживачам послуг, як надійного партнера в Україні.

Чи є пріоритетні організаційні форми бізнесу, з якими ви працюєте?

Ні, нам цікаво все. Надаємо послуги у різних сферах економіки та права. У нас ще, є так званий, професійний азарт. Очевидно, команда підібралася з ентузіастів і людей, які реально люблять свою роботу, поважають свою професію. Інакше у нас працювати просто не зможуть, робота нас весь час тримає в тонусі, багато що тримається на ентузіазмі і сильному командному дусі.

Яка конкуренція на ринку з комплексного супроводження бізнесу?

–        Нам доводиться працювати  у дуже конкурентному середовищі. Втім, конкуренція змушує рухатися вперед. Гірше інше – недобросовісна конкуренція, яка дискредитує саме поняття аутсорсингу, ображає професію юриста, бухгалтера, економіста. Демпінг ціни за рахунок роботи у «тіні», наприклад. Ні для кого не секрет, що в інтернеті безліч пропозицій про бухгалтерські послуги, реєстрацію бізнесу із сумнівною якістю їх виконання. Люди у нас довірливі і багато хто звертаються до нас вже «попрацювавши з такими горе-фахівцями. А вирішити проблему, коштує набагато дорожче, ніж запобігти її.

Ми постійно перебуваємо у пошуку кваліфікованих фахівців. На співбесіду приходять кандидати з відмінним резюме, 10-15-ма роками стажу роботи і навіть з модними сертифікатами, при цьому не можуть дати відповідь на елементарні питання. Це дивує, адже всі ці люди десь працювали, отримували зарплату, а потім можливо перед перевіркою звільнилися за два тижні і пішли шукати наступну «жертву».

Отже головна складність полягає не в конкуренції, а в тому, щоб переконати потенційного клієнта на користь співпраці. Як вам це вдається?

–        Все дуже просто, як правило потенційний клієнт вже в перші години спілкування з нами приймає рішення на користь нашого подальшого співробітництва. Більшість клієнтів відразу можуть оцінити професійний підхід наших фахівців, досвід наших співробітників у питаннях, які їх цікавлять. Адже основним критерієм є навіть не ціна, а довіра до нашої команди. Це не просто, довірити свої фінанси, свій бізнес або серйозний судовий спір іншій компанії. Ми цінуємо таку довіру, намагаємося докласти максимум зусиль, щоб вона була виправдана. Потім дуже приємно чути слова подяки. Це дорогого коштує, в цей момент розумієш, що наша справа затребувана і, що ми реально потрібні людям. Значить, наша праця не була марною.

Які проекти, реалізовані Вашою компанією, були найбільш цікаві?

Кожний проект по-своєму цікавий. Наприклад, будівництво та оснащення фабрики в Київській області. Цей проект ми супроводжували практично на всіх стадіях реалізації – від інвестицій  до запуску, виробництва і реалізації готової продукції. Було дуже складно, величезний обсяг роботи, але це був цікавий та амбітний проект.

–         Що змінилося з 2014 року?

–        Ми пережили найсильніший спад активності у 2014 р., важко було до середини 2015 р. Потім почалося зростання клієнтської бази. Зараз ми стрімко розвиваємося. У нас постійна проблема, ми весь час боремося за додаткові квадратні метри офісної площі у нашому офісному центрі.

Читайте також:Що дасть послуга Virtual security team для вашої компанії?На варті вашого здоров’я – 3 захисники імунітету«DIGITAL EXPO – УКРАЇНСЬКІ ТОВАРИ І ПОСЛУГИ» - ІНСТРУМЕНТ ІЗ ПОШУКУ ІНОЗЕМНИХ ПАРТНЕРІВ, НЕ ВИХОДЯЧИ З ОФІСУОльга ДРАЧЕВСЬКА: Режим paperless у діїКоманда 33 MEDIA презентувала нове Міжнародне інформаційне агентство «Укрпрес-інфо» та нові національні проєкти«Nomad – чемпіон бездоріжжя, здатний дивувати. Підкори Україну з Nomad»Стефан СОФРОНІЄВ: «Кожен бізнесмен є «послом» своєї країни»ІРИНА ЗЕЛЕНІНА - Жінки-підприємниці столиціРаїса МИХАЙЛОВА - Жінки-підприємниці столиціСВІТЛАНА НАЩОКІНА - Жінки-підприємниці столиці

Календар подій

Квітень 2024
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

вул. Б. Хмельницького, 55,
Київ, 01054, Україна
info@kcci.org.ua
Київська торгово-промислова палата.
© 2014 Всі права захищені.Розробка сайта - Exipilis