Онлайн-журнал
Українська продукція підкорила ринок ОАЕ
Українська продукція викликала підвищений інтерес серед гостей найбільшої у світі виставки сільськогосподарських та харчових продуктів, інгредієнтів, напоїв і обладнання GULFOOD 2019 у Дубаї, яка зібрала більше ніж 100 тисяч відвідувачів із 185 країн та 7 тисяч експонентів. Україну на національному стенді представили більше 100 експортерів та 32 українські компанії. 3000 – середня кількість контактів, які отримала кожна українська компанія за кілька днів виставки.
Київська ТПП, яка традиційно є організатором національного стенду на GULFOOD разом з Офісом з просування експорту при Мінекономрозвитку, запросила найкращих українських виробників. Українські олія, борошно, солодощі, крупи та бобові, насіння та горіхи, зернові культури, яйця, молочні та м’ясні продукти від України додаткової реклами не потребують. Наших експонентів підтримувала українська урядова делегація на чолі з в. о. Міністра аграрної продукції та продовольства України Ольгою Трофімцевою, а також Послом України в Арабських Еміратах – Юрієм Полурезом.
Під час виставки Україна та ОАЕ підписали Меморандум про взаєморозуміння між Міністерством аграрної політики та продовольства України (Ольга Трофімцева) та Міністерством з питань зміни клімату та захисту навколишнього середовища ОАЕ (в особі Міністра Тані Аль Зеюді) щодо співробітництва у сфері сільського господарства та безпечності харчових продуктів.
«Сучасний технологічний дизайн національного стенду, організований Центром підтримки експорту при Київський ТПП, задоволення українських учасників та відвідувачів виставки дійсно справляють велике враження. Все, що відбувається на українському стенді працює на інвестиційну привабливість українського агросектору. Минулого року українських компаній було 30, у цьому році – вже 69. Також помітно, що зростає інтерес арабських компаній до українських продуктів та можливостей інвестування». Виконуючий обов’язки Міністра аграрної продукції та продовольства України Ольга Трофімцева.
«Сторона ОАЕ дійсно зацікавлена в розширенні торгово-економічних відносин та у поглибленні інвестиційного співробітництва. Хочу наголосити, що ми готові сприяти представникам українського малого та середнього бізнесу галузі АПК у знаходженні надійних каналів дистрибуції для збуту товарів у ОАЕ». Міністр з питань зміни клімату та навколишнього середовища Об’єднаних Арабських Еміратів Аль Зеюді.
«Київська торгово-промислова палата є лідером серед українських учасників протягом 6 років проведення виставки GULFOOD і демонструє не лише стабільність, а й розвиток. Хочу подякувати Київській Палаті за промоцію українського бізнесу, високий рівень виставкових стандартів». Посол України в ОАЕ Юрій Полурез.
«Українські експозиції відвідали тисячі власників та службовців супер- та гіпермаркетів, виробники, імпортери, експортери, дистриб’ютори продуктів і напоїв, ресторатори не тільки ОАЕ, а й з інших країн. Запрошую наших партнерів до Київської торгово-промислової палати, де 20 березня відбудеться підбиття підсумків по виставці у форматі GULFOOD Briefing in Kyiv». Віце-президент Київської ТПП Володимир Коляденко.
«Відчуваю гордість, будучи причетною до просування України як бренду. Черги до стендів доводять, що слоган Trade with Ukraine працює». Директор Центру підтримки експорту Київської ТПП Ірина Зеленіна.
Читайте також:Що дасть послуга Virtual security team для вашої компанії?На варті вашого здоров’я – 3 захисники імунітету«DIGITAL EXPO – УКРАЇНСЬКІ ТОВАРИ І ПОСЛУГИ» - ІНСТРУМЕНТ ІЗ ПОШУКУ ІНОЗЕМНИХ ПАРТНЕРІВ, НЕ ВИХОДЯЧИ З ОФІСУОльга ДРАЧЕВСЬКА: Режим paperless у діїКоманда 33 MEDIA презентувала нове Міжнародне інформаційне агентство «Укрпрес-інфо» та нові національні проєкти«Nomad – чемпіон бездоріжжя, здатний дивувати. Підкори Україну з Nomad»Стефан СОФРОНІЄВ: «Кожен бізнесмен є «послом» своєї країни»ІРИНА ЗЕЛЕНІНА - Жінки-підприємниці столиціРаїса МИХАЙЛОВА - Жінки-підприємниці столиціСВІТЛАНА НАЩОКІНА - Жінки-підприємниці столиці
© 2014 Всі права захищені.Розробка сайта - Exipilis