укр рус eng
 

Новини Київської ТПП

Як за рахунок брендингу підвищити ефективність бізнесу

У сучасному світі найбільшого успіху досягають компанії, які вміють підлаштовуватися під ринок, стежити за тенденціями, аналізувати і розуміти свого споживача. Одним з найбільш важливих показників успіху і впливу компанії - це впізнаваність бренду. Як створити та управляти брендом навчили провідні експерти під час семінару 21 червня у Київській ТПП, організатором якого був Центр підтримки бізнесу м. Київ за підтримки ЄБРР у рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу.

Представники компаній малого та середнього бізнесу вивчили що таке бренд й навіщо він потрібен, а також процес створення та етапи будування, процеси управління життєвим циклом бренда.

Віце-президент Київської ТПП Віталій Майстренко відкрив семінар, привітав учасників та розповів про цілі та завдання Центру підтримки бізнесу.

На семінарі професійні спікери наголосили, що бренд - це імідж, що знаходиться у свідомості споживача, тобто асоціюється з певними перевагами чи вигодами та характеризується високим рівнем лояльності з боку споживачів, це – результат тривалих і послідовних зусиль в результаті спрямованої комунікації про ідею, характер, цінності, які стоять за логотипом.

Андрій Длігач, експерт зі стратегічного управління і маркетингу, зазначив, що будування бренду починається із цінностей і очікувань споживача, а потім з атрибутів бренду. За його словами, ми живемо у світі очікувань, тому брендинг – це творення легенди, відносин між замовником і споживачем. Андрій Длігач пояснив, щоб створити успішний бренд, потрібно знати тренди комунікації, коротко які описав у своїй презентації:

  • Комунікація «усі з усіма»
  • Інтеграція каналів та омніканальність
  • Мобілізація технологій комунікації
  • Персоніфікація
  • Емоціоналізація
  • Адвокатура брендів і бренд-журналістика
  • Відкритість, прозорість
  • Оцінка ефективності

«Бренд. Управління брендом.» (презентація)

Ніна Чала, професор кафедри маркетингу та управління бізнесом НУ КМА, окреслила всі ефективні моделі побудови бренду.

-Модель ТТВ: на формування враження про ТМ впливає безліч факторів, повязаних з маркетинговими комунікаціями різних марок, особливостями споживача та ринковою ситуацією.

- Модель UNILEVER BRAND KEY: обєднує в собі факторний та процесуальний підходи до побудови бренда.

- Модель Зозульова А.В.: робота над створенням бренда не може бути одноразовим актом, доя цього необхідні постійні час та маркетингові зусилля.

- Модель етапності побудови бренду: має процесуальний характер і описує основні етапи створення та виведення бренда на ринок.

«Моделі побудови бренда» (презентація)

Тетяна Гірченко, експерт банківської справи, викладач бізнес-школи Університету банківської справи, на прикладі німецького ощадного банку SPARKASSE розповіла про успішне управління брендом.

«Управління брендом на прикладі німецького ощадного банку Sparkasse» (презентація)

Аліна Магомедова, к.е.н., експерт з франчайзингу, виступила з темою про роль бренду у розвитку франчайзингу. За її словами, основними тенденціями у розвитку франчайзингу є:

  1. розширення повноважень девелоперів франшизи;
  2. розвиток рефранчайзингу;
  3. динамічний розвиток еко-франшиз та healthy-франшиз;
  4. активна роль жінок у розвитку франчайзингу;
  5. покоління Z і франчайзинг;
  6. розвиток корпоративної соціальної відповідальності фм;
  7. поява мульти-брендових франчайзі;
  8. поглиблена кастомізація;
  9. SMM – ключові канали збуту продукції;

«Роль бренду у розвитку франчайзингу» (презентація)

Ірина Горбунова, маркетолог, експерт з розробки маркетингових стратегій, директор компанії «Лабораторія розвитку бізнесу» пояснила роль брендингу в маркетинговій стратегії компанії.

Лора Апасова, керуючий власник проектно-інвестиційної групи «Інвестиційні стратегії» презентувала покрокову інструкцію із побудови бренду. Спікер зазначила, що головними етапами побудови є стратегування, ребрендинг та позиціонування.

«Бренд. Предюдія до успіху» (презентація)

Учасники семінару дійшли згоди, що бренд – є найсильнішим інструментом у бізнесі, адже у сучасних умовах підвищеної конкуренції на ринку товарів і послуг бренд став необхідною умовою підтримки стабільної позиції на ринку та одним із основних чинників підвищення конкурентоспроможності.

Нагадуємо, Європейський банк реконструкції та розвитку (ЄБРР) (www.ebrd.com),  акціонерами якого є 64 країни та дві міжнародні організації, підтримує розвиток ринкової економіки і демократії.В рамках ініціативи EU4Business ЄБРР допомагає малим і середнім підприємствам залучати висококваліфікованих місцевих консультантів та міжнародних експертів-практиків, здатних якісно трансформувати їх бізнес, та надає гранти для часткової компенсації оплати послуг консультантів. Ініціатива EU4Business покликана підтримати розвиток приватного сектору в Україні шляхом надання малим та середнім підприємствам (МСП) нових вмінь і можливостей. Допомога передбачає створення мережі центрів підтримки бізнесу по всій країні, а також підтримку прямого фінансування малих та середніх підприємств.

Читайте також:Регіональні торгово-промислові палати стають центрами тяжіння бізнесових процесівІнформаційний бюлетень за травень-червень 2018Киргизька республіка виявила зацікавленість у співробітництві з українськими підприємствамиАльтернативні методи захисту бізнесу - це не можливість, а необхідність прийняти рішенняМалий та середній бізнес отримав новий поштовх для розвиткуЯк малому і середньому бізнесу в Україні вийти за межі країниКиївській торгово-промисловій палаті виповнилося 23 роки!Підприємці Бухареста та Києва будуть активніше співпрацюватиНімецько-українська промислово-торговельна палата відсвяткувала 25-річчяУкраїна на шляху створення Національної екосистеми кібербезпеки

Календар подій

Липень 2018
ПнВтСрЧтПтСбНд
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
вул. Б. Хмельницького, 55,
Київ, 01054, Україна
info@kcci.org.ua
тел: +380 44 482-0301
факс: +380 44 482-3966
Київська торгово-промислова палата.
© 2014 Всі права застережені.
Розробка сайта - Exipilis