укр рус eng
 

Новини Київської ТПП

Як за рахунок брендингу підвищити ефективність бізнесу

У сучасному світі найбільшого успіху досягають компанії, які вміють підлаштовуватися під ринок, стежити за тенденціями, аналізувати і розуміти свого споживача. Одним з найбільш важливих показників успіху і впливу компанії - це впізнаваність бренду. Як створити та управляти брендом навчили провідні експерти під час семінару 21 червня у Київській ТПП, організатором якого був Центр підтримки бізнесу м. Київ за підтримки ЄБРР у рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу.

Представники компаній малого та середнього бізнесу вивчили що таке бренд й навіщо він потрібен, а також процес створення та етапи будування, процеси управління життєвим циклом бренда.

Віце-президент Київської ТПП Віталій Майстренко відкрив семінар, привітав учасників та розповів про цілі та завдання Центру підтримки бізнесу.

На семінарі професійні спікери наголосили, що бренд - це імідж, що знаходиться у свідомості споживача, тобто асоціюється з певними перевагами чи вигодами та характеризується високим рівнем лояльності з боку споживачів, це – результат тривалих і послідовних зусиль в результаті спрямованої комунікації про ідею, характер, цінності, які стоять за логотипом.

Андрій Длігач, експерт зі стратегічного управління і маркетингу, зазначив, що будування бренду починається із цінностей і очікувань споживача, а потім з атрибутів бренду. За його словами, ми живемо у світі очікувань, тому брендинг – це творення легенди, відносин між замовником і споживачем. Андрій Длігач пояснив, щоб створити успішний бренд, потрібно знати тренди комунікації, коротко які описав у своїй презентації:

  • Комунікація «усі з усіма»
  • Інтеграція каналів та омніканальність
  • Мобілізація технологій комунікації
  • Персоніфікація
  • Емоціоналізація
  • Адвокатура брендів і бренд-журналістика
  • Відкритість, прозорість
  • Оцінка ефективності

«Бренд. Управління брендом.» (презентація)

Ніна Чала, професор кафедри маркетингу та управління бізнесом НУ КМА, окреслила всі ефективні моделі побудови бренду.

-Модель ТТВ: на формування враження про ТМ впливає безліч факторів, повязаних з маркетинговими комунікаціями різних марок, особливостями споживача та ринковою ситуацією.

- Модель UNILEVER BRAND KEY: обєднує в собі факторний та процесуальний підходи до побудови бренда.

- Модель Зозульова А.В.: робота над створенням бренда не може бути одноразовим актом, доя цього необхідні постійні час та маркетингові зусилля.

- Модель етапності побудови бренду: має процесуальний характер і описує основні етапи створення та виведення бренда на ринок.

«Моделі побудови бренда» (презентація)

Тетяна Гірченко, експерт банківської справи, викладач бізнес-школи Університету банківської справи, на прикладі німецького ощадного банку SPARKASSE розповіла про успішне управління брендом.

«Управління брендом на прикладі німецького ощадного банку Sparkasse» (презентація)

Аліна Магомедова, к.е.н., експерт з франчайзингу, виступила з темою про роль бренду у розвитку франчайзингу. За її словами, основними тенденціями у розвитку франчайзингу є:

  1. розширення повноважень девелоперів франшизи;
  2. розвиток рефранчайзингу;
  3. динамічний розвиток еко-франшиз та healthy-франшиз;
  4. активна роль жінок у розвитку франчайзингу;
  5. покоління Z і франчайзинг;
  6. розвиток корпоративної соціальної відповідальності фм;
  7. поява мульти-брендових франчайзі;
  8. поглиблена кастомізація;
  9. SMM – ключові канали збуту продукції;

«Роль бренду у розвитку франчайзингу» (презентація)

Ірина Горбунова, маркетолог, експерт з розробки маркетингових стратегій, директор компанії «Лабораторія розвитку бізнесу» пояснила роль брендингу в маркетинговій стратегії компанії.

Лора Апасова, керуючий власник проектно-інвестиційної групи «Інвестиційні стратегії» презентувала покрокову інструкцію із побудови бренду. Спікер зазначила, що головними етапами побудови є стратегування, ребрендинг та позиціонування.

«Бренд. Предюдія до успіху» (презентація)

Учасники семінару дійшли згоди, що бренд – є найсильнішим інструментом у бізнесі, адже у сучасних умовах підвищеної конкуренції на ринку товарів і послуг бренд став необхідною умовою підтримки стабільної позиції на ринку та одним із основних чинників підвищення конкурентоспроможності.

Нагадуємо, Європейський банк реконструкції та розвитку (ЄБРР) (www.ebrd.com),  акціонерами якого є 64 країни та дві міжнародні організації, підтримує розвиток ринкової економіки і демократії.В рамках ініціативи EU4Business ЄБРР допомагає малим і середнім підприємствам залучати висококваліфікованих місцевих консультантів та міжнародних експертів-практиків, здатних якісно трансформувати їх бізнес, та надає гранти для часткової компенсації оплати послуг консультантів. Ініціатива EU4Business покликана підтримати розвиток приватного сектору в Україні шляхом надання малим та середнім підприємствам (МСП) нових вмінь і можливостей. Допомога передбачає створення мережі центрів підтримки бізнесу по всій країні, а також підтримку прямого фінансування малих та середніх підприємств.

Читайте також:На спільному засіданні комітетів визначали пріоритетні напрямки розвитку виробництва у КиєвіПонад 30 українських компаній представлять харчову промисловість на головній виставці продуктів харчування Gulfood 2019Україна та Словенія визначили перспективи та пріоритетні напрями економічного співробітництваУ Міжнародному виставковому центрі Київська ТПП прийняла нових членівЗапрошуємо приєднатися до найбільшої профільної виставки GULFOOD 2019!Протидія кіберзагрозам починається з освітиЕксперти товарознавчої експертизи Київської ТПП першими внесені до Реєстру системи «ТПП ЕКСПЕРТ УКРАЇНА»Київська ТПП продовжує розвивати партнерство і взаємовигідну співпрацю з Київським міським центром зайнятості«Щоб контакти переросли в контракти» - у Києві відбулося спільне засідання Міжнародного Трейд-клубу з українськими бізнесменамиМалий та середній бізнес показав інвестиційну привабливість закордонним партнерам

Календар подій

Лютий 2019
ПнВтСрЧтПтСбНд
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728
вул. Б. Хмельницького, 55,
Київ, 01054, Україна
info@kcci.org.ua
тел: +380 44 482-0301
факс: +380 44 482-3966
Київська торгово-промислова палата.
© 2014 Всі права застережені.
Розробка сайта - Exipilis