укр eng
 

Новини Київської ТПП

Підсумки KCCI Sales Forum 2025: головні інсайти для зростання продажів

20 березня відбувся KCCI SALES FORUM — найбільший форум з продажів, організований платформою Shop-Express у партнерстві з Київською торгово-промисловою палатою (КТПП). Під час події провідні експерти маркетингу, продажів та e-commerce зібрались під одним дахом, щоб відповісти на головне питання: як продавати більше у 2025?

В межах форуму розглядалися ключові питання, що стосуються автоматизації продажів, ефективного використання маркетингових інструментів, роботи з клієнтськими базами та нових стратегій продажів.

Розглянемо ключові моменти, якими поділилися спікери під час своїх виступів.

Продажі онлайн — побудова бренду, інтернет-магазини, глобалізація і масштабування

Алла Петриченко, засновниця української платформи для створення інтернет-магазинів Shop-Express, поділилась трендами в eCom, а також передовими інструментами онлайн-торгівлі:

  • Голосовий пошук, вбудовані AI-технології, інтеграція з ChatGPT.
  • Інтеграції з усіма сервісами доставки України.
  • Мультивалютність та багатомовність.
  • Використання конструктору посадкових сторінок та конструктору товарних пропозицій.
  • Підключення Checkbox, Telegram Bot, eSputnik та інших сервісів.
  • Використання промокодів, Cross-sell та upsell у кошику, персональні оптові ціни для баєрів В2В.
  • Реклама товарів в Google та Meta в 1 клік тощо.

Головний меседж виступумайбутнє e-commerce за технологіями, швидкістю та зручністю для клієнта. Бізнесам важливо автоматизувати процеси в інтернет-магазині та адаптуватися до мінливих ринкових умов.

Як бізнес-стратегія може підняти продажі вдвічі

Євгенія Глізер, засновниця та CEO онлайн-університету Choice31 (Netpeak Group) розкрила тему побудови правильної бізнес-стратегії компанії.

Важливі дослідження:

  • 90 % стартапів закриваються протягом перших 5 років (Джерело: CB Insights, Startup Genome). Основні причини: погане планування, відсутність ринкового попиту, нестача візії.
  • Startup Genome Report виявило, що близько 70 % стартапів зазнають невдачі через передчасне масштабування, тобто розширення бізнесу без належного стратегічного планування та бачення. Це призводить до нестачі ресурсів і, зрештою, до провалу компанії.

Управління продажами в бізнесі: інструменти, фінанси, команда

Аліна Кашапова, засновниця Marketing Office, представила комплексний підхід до маркетингу, який охоплює стратегію, тактику, фінансове планування та управління командою. Вона наголосила на важливості системного маркетингу через онлайн-відділ, використовуючи різні напрямки.

Фінансова структура маркетингового бюджету складається з наступних елементів:

  1. Команда 45 %
  2. Рекламний бюджет 35 %
  3. Продакшн 15 %
  4. Техзабезпечення 5 %

Синергія маркетингу та продажів: як змусити систему працювати на результат

Петро Савич, засновник компанії Sales Marketing System, у своєму виступі пояснив, де проходить межа між маркетингом і продажами. Він також поділився з аудиторією методами оцінки ефективності маркетингової стратегії з погляду продажів та розповів, як правильно сформувати команду й налагодити співпрацю між відділами маркетингу та продажів.

Як продавати більше: шлях клієнта до онлайн-покупки

Юрій Пирч, засновник та директор компанії «К2-реклама інтернет-магазинів», детально розглянув етапи шляху клієнта, починаючи від перегляду реклами і закінчуючи лояльністю клієнта. Також він розповів про фактори, що впливають на конверсію на кожному етапі, та способи їх покращення. Зокрема, були надані рекомендації щодо оптимізації сайту, рекламних оголошень та процесу продажу.

  • У своєму виступі Юрій розкрив цікаві дані про етапи шляху користувача на прикладі:
  • Початок сеансу: 174 270 користувачів
  • Перегляд товару: 124 430 користувачів
  • Додавання в кошик: 6 559 користувачів
  • Початок оформлення замовлення: 2 118 користувачів
  • Купівля: 872 користувачі

Маркетинг між епохами: тренди та тенденції сучасного часу

Антон Войтенко, засновник Агентства performance-маркетингу Voice Marketing, представив концепцію Growth Hacking — методологію швидкого зростання бізнесу через експерименти, тестування гіпотез та аналітику.

Ключові принципи Growth Hacking:

  • Експерименти. Гіпотези, MVP, A/B тести.
  • Інновації. Застосування нестандартних методів, які виходять за рамки традиційного маркетингу.
  • Перевірка. Запуск цілей за системою SMART
  • Оптимізація. Акцент на відстеженні метрик, аналітиці даних і впровадженні поліпшень, заснованих на даних.
  • Циклічність. Growth Hacking — це циклічний процес: гіпотеза → тест → аналіз результатів → впровадження змін → нова гіпотеза.

Ефективні канали залучення клієнтів з інтернету

Ігор Воловий, CEO & Co-founder агенції інтернет-маркетингу Elit-Web, у своїй презентації розглянув переваги та недоліки різних каналів онлайн-просування бізнесу та критерії оцінки їх ефективності. Ігор підкреслив, що:

Лише 2 % аудиторії готові до покупки, 2 % — купують, 3 % — обирають, 10 % — порівнюють, 15 % — мають потребу, 70 % — байдужі.

Щоб обрати правильні канали для свого бізнесу, Ігор порадив дослідити ТОП-10 видачі за вашими ключовими запитами, скласти перелік основних конкурентів та майданчиків з видачі. Також проаналізувати, як просуваються конкуренти: Similarweb, Serpstat, Ahrefs, Semrush, Ads Library, LOOQME.

Сила маркетплейсів в 2025 році

Дмитро Машталір, співзасновник маркетингової агенції «Ціль», розповів про переваги та виклики продажів через маркетплейси, порівнюючи їх із власними інтернет-магазинами. Важливі тези:

У трійці лідерів маркетплейсів в Україні традиційно Rozetka, Prom і OLX. Також попитом користуються Kasta, Епіцентр, Алло, MauDau. Минулого року до списку маркетплейсів України додалися також Eva і market by Mono.

Станом на 2023 рік обсяг ринку маркетплейсів у світі складав 151 млрд доларів — ця цифра продовжує стрімко зростати.

У 2023 році кількість замовлень на маркетплейсах в Україні зросла на 35 %.

Персональний бренд для бізнесу — необхідність, яка змінює правила гри

Михайло Хитряк, Віцепрезидент Торгової палати України з питань маркетингу та піару, засновник та СЕО агенції Logic Digital, у своєму виступі розповів, що персональний бренд сприяє підвищенню довіри, лояльності клієнтів, збільшенню продажів, вартості товарів/послуг.

Також він зазначив, що персональний бренд допомагає вирішувати проблеми клієнтів на кожному етапі взаємодії, від усвідомлення проблеми до вибору постачальника, і навіть нівелювати заперечення.

Як зробити YouTube канал потужним джерелом залучення клієнтів

Олексій Марченко, CEO і Founder агенції Marchenko Marketing, поділився важливими фактами про YouTube, як потужний канал продажів.

Потенціал YouTube для бізнесу:

  • Велика українська аудиторія (28 млн користувачів).
  • Високий рівень лояльності до авторів (6 з 10 підписників дотримуються порад блогерів).
  • Можливість залучення значної кількості лідів з YouTube (до 80 % у випадку автора).

Виступ містив багато практичних порад та рекомендацій для тих, хто хоче створити та розвивати успішний YouTube канал для бізнесу.

Як Performance Max максимізує продажі: дослідження та найкращі практики

Руслан Рудницький, керівник відділу PPC-реклами в компанії TurboWeb, розповів про виклики сучасного ринку реклами та рішення, яке пропонує Performance Max.

Руслан поділився порадами щодо ефективного використання Performance Max, включаючи налаштування, стратегії та бюджетування, а також прикладами успішного застосування Performance Max для різних інтернет-магазинів.

Також спікер поділився рекомендаціями щодо формування бюджетної стратегії:

  • Старт: 10–15 % від планового доходу (Adwservice, 2024).
  • Масштабування: +20 % після 4 тижнів навчання.
  • Рекомендація: не вносити зміни частіше, ніж раз на 7–10 днів (Google, 2023).
  • Більший бюджет — менше період навчання, більше конверсій на 15–25 %.

Дякуємо партнерам KCCI SALES FORUM

Генеральний партнер Skyeton — провідний український виробник безпілотних авіаційних комплексів (БпАК) з 18-річним досвідом в авіа індустрії.

Партнер Бізнес клуб «King of marketplaces» — місце, де ти навчишся масштабувати свої продажі на маркетплейсах по-дорослому. 

Партнер ТОВ Омега Телеком — це національний телекомунікаційний оператор зв’язку.

Є постачальником послуг для операторів зв’язку, ISP, міжнародних компаній, банків та фінансових компаній, промислових та виробничих підприємств, контент провайдерів, інтернет магазинів та IT компанії тощо.

Кавовий партнер DISCAF — найбільше підприємство з виробництва кави в Україні.

Технічний партнер UTELS — найкращий інтернет-оператор Києва та області, якому довіряють Київська торгово-промислова палата, ПриватБанк, Нова Пошта, Novus та інші.

Інформаційні партнери: 

KeyCRM, Маркетингова агенція «ЦІль», Choice 31, Sales Marketing Systems, Shop-Express, К2 — реклама інтернет-магазинів, Voice Marketing, Elite Web, Marketing Office, Marchenko Marketing, TurboWeb, Logic Digital Agency, Українська Асоціація маркетингу, Interfax -Україна — інформаційне агентство, ПО АБВ ·«Професійна організація аудиторів, бухгалтерів та викладачів ОКД», International Foundation of Development, Київська Мала академія наук, Київський національний економічний університет.

Читайте також:Сердечно вітаємо Вас із Днем машинобудівника!SUNSAY NRGМашинобудування та смарт-промисловість - засідання фокус-групиОсвітня програма «Інвестпроєкти та фінансові ресурси. Практичні кейси»19 вересня 2025 року завершила роботу Генеральна Асамблея Ганзейського Парламенту у Гданську«Підприємство дружнє до родини»Київська ТПП бере участь у Генеральній Асамблеї Ганзейського Парламенту в Гданську«Електронна комерція без кордонів: стратегії зростання онлайн-продажів»Зустріч з Послом ЄгиптуКібер Брама: твоя міць в інтернеті

Календар подій

Жовтень 2025
ПнВтСрЧтПтСбНд
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

вул. Б. Хмельницького, 55,
Київ, 01054, Україна
info@kcci.org.ua
Київська торгово-промислова палата.
© 2014 Всі права захищені.Розробка сайта - Exipilis