Комерційні пропозиції
«Вибір року» в Україні – найпрестижніша бізнес-нагорода країни
Вибір року – найпрестижніша бізнес-нагорода, що об’єднує бренди та компанії №1 в Україні. Понад 20 років команда опікується визначенням і популяризацією кращих товарів і послуг на ринку, допомагаючи мільйонам українців робити впевнений вибір біля полиці у торговельних центрах або у маркетплейсах. Додатково передбачений окремий столичний блок для торгових марок і виробників, які працюють зі споживачами саме у Києві та Київській області.
Номінувати компанію, торгову марку на першість у своїй ніші можуть власники бізнесу чи офіційні представники. Для цього достатньо заповнити коротку анкету, щоб стати учасником маркетингового дослідження споживчих уподобань.
Нагороду можуть отримати представники найрізноманітніших сфер: від виробників хлібобулочних виробів, кондитерських підприємств до брендів декоративної косметики, продуктів харчування, фармацевтичної продукції, побутової техніки.
Претендувати на першість можуть також торгівельні та аптечні мережі, маркетплейси, розважальні, житлові комплекси. Учасники, крім цього, можуть ініціювати створення номінації, у якій хочуть позмагатись за лідерство.
Відповідно до опитування, виконаного Ipsos в Україні з ініціативи організаторів «Вибір року»:
- 90,1% опитаних впізнають (знають) медаль «Вибір року», а у Києві таких ще більше – 93,7%.
- майже 40% опитаних (найбільша частка) відповіли, що у групі товарів, представленій в магазині, звернуть увагу на позиції, які відмічені медаллю «Вибір року».
- 35,9% опитаних в країні (найбільша частка) вказали, що з-поміж 6 запропонованих варіантів існуючих на ринку бізнес-нагород викликає довіру саме «Вибір року», а на рівні Києва так відповіли 31% опитаних.
На першість бренду, виробника або компанії у номінації, а їх понад 250, та комплексну оцінку впливають результати:
- маркетингового дослідження споживчих уподобань (40%),
- опитування ради експертів (30%),
- опитування медійного журі (10%),
- опитування рекламної комісії (15%),
- опитування оргкомітету (5%).
Так, щорічно з ініціативи оргкомітету Ipsos, представник в Україні міжнародної компанії, проводить всеукраїнське маркетингове дослідження споживчих уподобань. Для цього розробляє анкету опитування та підбирає респондентів, враховуючи вимоги до репрезентативності вибірки. Отож, приймаються до уваги не тільки кількісні, а й соціально-демографічні параметри.
Найвагоміший вплив на комплексний бал претендентів на першість у номінації мають споживачі.
Другим компонентом за значимістю впливу є думка експертів. Так, до експертної ради «Вибір року» в Україні входять репутаційно сильні та знані галузеві та бізнес-асоціації: Українська рада бізнесу, Конфедерація будівельників України, Українська асоціація прямого продажу, Асоціація «Укроліяпром», Асоціація легкої промисловості та інші потужні об’єднання.
Додатково інформуємо, що члени всіх структурних підрозділів Торгово-промислової палати України, окрім прямої участі у фестивалі-конкурсі «Вибір року» в Україні, можуть також залишити заявку і стати експертами. Тож запрошуємо до співпраці галузеві об’єднання, агенції у сфері нерухомості, бізнес-спільноти, інформаційні агентства та усіх зацікавлених.
Контакти міжнародного фестивалю-конкурсу
«Вибір року» в Україні
Сайт: https://choice-of-the-year.com.ua/
Email: info@choice-of-the-year.com.ua
Телефон: (097) 616-51-44
Читайте також:Infomir 3D Printing: швидкий та якісний 3D-друк для вашого бізнесуПослуги агентства нерухомості ФОП "Сірін Володимир Анатолійович"ТОВ "Меджик Агро": Експорт сільськогосподарської продукції та продуктів її переробки з УкраїниТОВ «Центри біопалива України», виробник паливної гранули, пропонує поставки паливних пелетBDO in UkraineВізовий центр Premium Visa: відкрий світ разом з намДекларування відновлено: що потрібно знати аби не стати корупціонеромКомпанія "Баліфо" - вітчизняний виробник збірних,енергоефективних будинків за німецькою технологієюМедичний центр «ЛАРАДЕНТ»Компанія ATHLETICS, лідер на ринку товарів для спорту та активного відпочинку
© 2014 Всі права захищені.Розробка сайта - Exipilis