укр eng
 

Новини Київської ТПП

Бізнес на максимумі: як EDIN стирає кордони в міжнародному EDI

EDIN (ТОВ «АТС») — перший в Україні провайдер, який запровадив електронний обмін даними (EDI) під час постачань із європейськими партнерами. Це відкриває нові можливості для українського бізнесу в інтеграції з міжнародними ланцюгами постачань та спрощує вихід на європейські ринки.

Компанія EDIN пропонує повноцінну B2B-екосистему для бізнесу: EDI-рішення та EDO-сервіси.

На сьогодні EDIN має широку клієнтську базу в Україні: понад 150 торговельних мереж, 5 000 постачальників та виробників, що щороку обмінюються понад 70 млн електронних документів.

Успіхи компанії в Україні стали трампліном для виходу на міжнародну арену. EDIN не лише об'єднує українських постачальників і ритейлерів, а й налагоджує прямі партнерські зв’язки з компаніями з понад 30 країнами світу. Серед партнерів — понад 300 міжнародних торговельних мереж та понад 120 дистриб’юторів.

EDIN активно співпрацює з такими країнами, як: Польща, Німеччина, Естонія, Бельгія, Франція, Австрія, Румунія, Угорщина, Канада, США, Литва, Латвія, Мексика, Африка, Близький схід, Бразилія, Іспанія, ОАЕ, та інші. Завдяки впровадженню міжнародних EDI-стандартів, компанія забезпечує безперебійну та уніфіковану комунікацію між українськими виробниками та їхніми партнерами за кордоном.

Переваги міжнародного EDI з EDIN

Співпраця з EDIN у сфері міжнародного електронного обміну даними дозволяє компаніям:

  • миттєво обмінюватися документами з європейськими партнерами у стандартизованому форматі;
  • інтегруватися в міжнародні ланцюги постачання без складних технічних налаштувань;
  • уникати затримок, помилок та додаткових витрат, пов’язаних із паперовими процесами;
  • дотримуватись вимог локальних і міжнародних регламентів щодо обігу документів.

Міжнародний е-документообіг від EDIN закриває обмін такими типами документів: 

  • договори
  • прайс-листи
  • замовлення
  • відвантаження
  • рахунки (Invoice)
  • сертифікати
  • супутні товарні документи

Продукти EDIN GLOBAL адаптовані для міжнародних партнерів, які не використовують електронний документообіг у своїх бізнес-процесах, завдяки зручній web платформі. Підтримують всі міжнародні стандарти електронного обміну даними: UN/EDIFACT,X12,iDOC,XML, а також, інтегруються з усіма міжнародними ERP системами за допомогою API,AS2,AS4,FTP.

Успішне впровадження рішень EDIN у сфері експорту та імпорту підтверджують численні кейси українських компаній, які вже інтегрувалися в міжнародні ланцюги постачання. Завдяки автоматизованому обміну документами та гнучкості SaaS-платформи, бізнес отримав можливість безперешкодно працювати з іноземними партнерами, швидше проходити митні процедури, зменшити кількість помилок і оптимізувати логістичні процеси. Нижче — приклади того, як EDI-рішення EDIN допомагають компаніям ефективно працювати на глобальному ринку:

  • Український виробник солінь та салатів “Чудова Марка” автоматизувала процес поставки до німецької мережі EDEKA.
  • “Рудь” автоматизувала процес постачання морозива у мережу Billa (Австрія).
  • Gala Foods - український виробник бакалійної продукції та виробник текстилю VLADI здійснюють поставку в мережу Auchan Польща за допомогою сервісів електронного документообігу EDIN GLOBAL. 
  • Виробник санітарно-гігієнічної продукції (серветки, туалетний папір) Ruta – здійснюють відвантаження продукції до бельгійської мережі Сolruyt після електронного замовлення від мережі і направляє зворотні документи у відповідь.
  • Житомирський Маслозавод має більше 40 дистриб'юторів в країнах Європи та Близького Сходу і працює з ними за допомогою продукту, який дозволяє його партнерам, на основі прайс-листа автоматично зробити замовлення без повідомлень на email, excel таблиць та будь-якої додаткової комунікації з виробником.

Щодо категорії нон-фуд, то показовим є кейс автоматизації процесів поставки українського заводу-виробника безшовних нержавіючих труб Centravis з його німецькими та австрійськими баєрами.

Для українських мереж EDI від EDIN GLOBAL — це можливість автоматизації та оптимізації бізнес-процесів. Адже EDIN GLOBAL повністю інтегрується з будь-якою ERP системою та дозволяє автоматично робити замовлення, отримувати статуси замовлень, оновлювати залишки, тощо. В свою чергу це дозволяє уникати перебоїв у постачанні, стандартизувати процеси, легко запускати співпрацю з новими партнерами без перебудови процесів та багато іншого. Замість 1-2 днів ручної обробки замовлень та комунікації через листування електронною поштою, процес обробки займає 5 хвилин. 

До прикладу, національна мережа супермаркетів “АТБ” — успішно здійснює замовлення (ORDER) та підтвердження замовлення (ORDERSP) з постачальниками харчових продуктів. 

Мережа Good Wine та дистрибьютор «Бюро вин» імпортує продукцію з різних куточків світу, тому автоматизація процесів поставки це необхідність для ефективної і своєчасної поставки продукції та зростання бізнесу. Завдяки сервісам EDIN GLOBAL мережа налагодила повний супровід поставки в електронному форматі і вже здійснює електронний документообіг з міжнародними постачальниками.

Завдяки EDIN, компанії отримують готові рішення для прозорої та ефективної взаємодії з партнерами з усього світу. EDIN продовжує бути рушієм цифрової трансформації, допомагаючи бізнесу легко інтегруватися у глобальні ланцюги постачання, скорочувати витрати та масштабуватися без кордонів. 

Автоматизуйте, інтегруйте! Обирайте країну, партнера – звертайтесь до провайдера EDIN.

Читайте також:До уваги експортерів!Гарантія якості: як у Києві відбувся конкурс "Столичний стандарт якості"?Круглий стіл «Сила жінки — запорука сильної нації: здоров’я, бізнес, життя»Індекси споживчих цін у Києві: динаміка змін за травень 2025Засідання Президії КТПП: нові члени, зовнішньоекономічні виклики та звернення до ЄвропарламентуСьогодні Київській торгово-промисловій палаті — 30 роківЗАПРОШУЄМО НА КОНСУЛЬТАЦІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ в межах ініціативи «Стійкість ділової активності українського бізнесу 2.0»Засідання Комітету жінок-підприємниць Київської торгово-промислової палатиСтартував конкурс «Кращий експортер року»Українсько-італійський бізнес-форум: Київська ТПП представила український бізнес у регіоні Ломбардія

Календар подій

Липень 2025
ПнВтСрЧтПтСбНд
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

вул. Б. Хмельницького, 55,
Київ, 01054, Україна
info@kcci.org.ua
Київська торгово-промислова палата.
© 2014 Всі права захищені.Розробка сайта - Exipilis