укр eng
 

Новини Київської ТПП

ЗАПРОШУЄМО НА КОНСУЛЬТАЦІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ в межах ініціативи «Стійкість ділової активності українського бізнесу 2.0»

16 квітня 2025, 12:00-17:00
офлайн, м. Біла Церква (місце повідомимо додатково після реєстрації)  

 

Реалізується МЕРЕЖЕЮ ЦЕНТРІВ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПІДТРИМКИ БІЗНЕСУ за підтримки Представництва Міжнародної організації з міграції в Україні в рамках проєкту «Життєздатність+: економічна інтеграція внутрішньо переміщених осіб та постраждалих від війни», що фінансується Міністерством економічного співробітництва та розвитку Федеративної Республіки Німеччина (BMZ) через Німецький банк розвитку (KfW).

Виконавчий партнер компоненту в рамках МЕРЕЖІ ЦІПБ –  Київська ТПП (Київський хаб).    

ДЛЯ КОГО

  • Для керівників та власників малого і середнього бізнесу (релокованого або локального), що зазнали суттєвого негативного впливу війни (рекомендовано від 5 до 150 осіб персоналу).
  • Географічне охоплення проєкту в рамках Київського хабу: Київська область (пріоритетно), Сумська та Чернігівська області.
  • Пріоритет надається ММСП, де керівницями є жінки, а також тим, які мають експортний потенціал.

ФОРМАТ

Консультації будуть відбуватись в межах події, під час якої паралельно (автономно) працюватиме від 5 консультантів з різних тематик. Кожен учасник може забронювати для себе не більше 2-х індивідуальних консультацій з різними експертами. Тривалість однієї консультації – 1 год. Від однієї компанії може реєструватись не більше 2-х представників і одна компанія може отримати не більше 2-х консультацій в рамках цього компоненту проєкту.

ПЕРЕЛІК КОНСУЛЬТАНТІВ

#1 — ЦИФРОВИЙ БІЗНЕС, СТРАТЕГІЯ, МАРКЕТИНГ, ПРОДАЖІ

АЛЛА ПЕТРИЧЕНКО

Засновниця платформи для створення інтернет-магазинів Shop-Express.

Експерт із побудови цифрового бізнесу; побудови бренду в онлайні; продаж онлайн і масштабування товарного бізнесу; продаж на маркетплейсах, прямі продажі В2В і В2С в Інтернеті; оптимізація бізнес процесів та інструменти із штучним інтелектом для продажів.

Теми консультацій:

  1. Побудова бренду онлайн.
  2. Продажі онлайн і масштабування онлайн бізнесу.
  3. Продажі на маркетплейсах, прямі продажі B2B i B2C в інтернеті.
  4. Оптимізація бізнес-процесів та інструменти зі штучним інтелектом для продажів .
  5. Консультант-практик у створення інтернет майданчиків продаж.
  6. 6. Оптимізація бізнес-процесів.

#2 — СТРАТЕГІЯ, УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ

ОЛЕНА РЕПА

Організація та створення програм навчання для менеджерів підприємств і організацій щодо підготовки кадрів. Організація корпоративного навчання, в тому числі з запровадження методу ігрового навчання бізнесу, навчання з створення творчого і позитивного простору для бізнесу.   Досвід більше 5 років. Консалтинг з стратегії розвитку бізнесу, фінансової стратегії бізнесу, в тому числі фінансової стратегії розвитку агробізнесу і роздрібної торгівлі. Досвід більше 20 років.

 Голова правління БО «Благодійний Фонд «Україна- Країна щастя».

Теми консультацій:

  1. Як організувати агропідприємство.
  2. Консалтинг з стратегії розвитку бізнесу, фінансової стратегії бізнесу, в тому числі фінансової стратегії розвитку агробізнесу і роздрібної торгівлі. 
  3. Організація корпоративного навчання, в тому числі з запровадження методу ігрового навчання бізнесу, навчання з створення творчого і позитивного простору для бізнесу.

#3 — СТРАТЕГІЯ, ДІЛОВІ ПОСЛУГИ

МИКОЛА РУДЯ

35 років досвіду з розробки стратегії бізнесу.

Досвід роботи на інженерних та управлінських посадах (організація роботи промислових підприємств – машинобудування, металургійна, деревообробна промисловість, військово-промисловий комплекс та інше).

Теми консультацій:

  1. Стратегія розвитку бізнесу.
  2. Міжгалузева кооперація.
  3. Бізнес - контакти, пошук партнерів.
  4. Впровадження сучасних технологій.

#4 — ДІЛОВІ ПОСЛУГИ

ЛЮДМИЛА СІЗІКОВА

Професійний юрист, адвокат, сертифікований за стандартами ЄС медіатор, досвід управлінської роботи понад 13 років на посаді першого віце-президента Київської торгово-промислової палати, безпосередньо керування підрозділами КТПП, які надають сервісну допомогу бізнесу, в тому числі платні послуги, пов’язані з видачею сертифікатів походження, експертизи товарів, надання юридичних висновків по складних випадках, видачу сертифікатів про форс-мажор, добровільної сертифікації через Центр КТПП «CERTEX», розробки та сертифікації на підприємствах систем менеджменту якості згідно вимог міжнародних стандартів  ISO 9001:2015г., ISO  HACCP (ISO 22000:2005), тощо.

Теми консультацій:

  1. Визначення змісту поняття форс-мажорних обставин відповідно до законодавства України.
  2. Форми сертифікатів про підтвердження форс-мажорних обставин. Огляд відповідного Регламенту ТПП України.
  3. Процедура розгляду заяви та порядок видачі Сертифікату про форс-мажорні обставини.
  4. Як розвивати жіноче підприємництво.

#5 — ПРОДАЖІ, ЦИФРОВИЙ БІЗНЕС

НАТАЛІЯ ЛЄГЄЗА

Бізнесвумен, письменниця, консультант-практик у сфері керування IT, та фінансами підприємства. Фінансист з 25-річним досвідом. 11 років досвід керуючий менеджер дистрибуції у сфері FMCG міжнародних брендів Kraft Foods, Mondelēz International, Jacobs Ukraine, Procter & Gamble у 6 областях України. Працює для малих, середніх підприємств, що прагнуть стати великими та для великих, що мають амбіції стати великими міжнародними.

Теми консультацій:

  1. Автоматизація малого та середнього бізнесу.
  2. Хмарне середовище та зберігання баз даних.
  3. Електронна комерція, веб студія, рекламна агенція, SMM.

#6 — ДІЛОВІ ПОСЛУГИ

ДАРИНА ПЛОТЯН

Бізнес-консультант, заступник голови Постійно-діючого третейського суду при Київській ТПП, викладач Національної академії внутрішніх справ. Досвід більше 5 років у наданні юридичних послуг, пов'язаних з ризиками  під час укладання та виконання зовнішньоекономічних контрактів та договорів між резидентами України. Експерт з правових інструментів захисту бізнесу (істотна зміна обставин, форс-мажорні обставини, медіація та суд), шляхів зміни умов договору або його розірвання, умов звільнення від нарахування штрафних санкцій за невиконання зобов’язань.

Теми консультацій:

  1. Ризики під час укладання та виконання зовнішньоекономічних контрактів та договорів між резидентами України.
  2. Правові інструменти захисту бізнесу (істотна зміна обставин, форс-мажорні обставини, медіація та суд).
  3. Шляхи зміни умов договору або його розірвання.
  4. Умови звільнення від нарахування штрафних санкцій за невиконання зобов’язань.

#7 — СТРАТЕГІЯ, ДІЛОВІ ПОСЛУГИ

ІРИНА ЗДОРЕНКО

Бізнес-консультант з Управління системою якістю та безпечністю харчових продуктів (ДСТУ ISO 9001, ISO 9001, ДСТУ ISO 22000, ISO 22000). Має 13 років досвіду підготовки та проходження зовнішніх аудитів ГУ «ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ» в м. Києві відповідно до законодавства України;  взаємодії з аудиторськими компаніями, а саме впровадження та підтримки  систем менеджменту; контролю екологічних стандартів та охорони праці (ISO 14001, ISO 45001); розробки і вдосконалення внутрішніх процедур та стандартів якості; управління проектами бізнес-процесами виробництва; лідерства, управління командами та організація навчання персоналу; оцінки ризиків та постійного вдосконалення процесів.

Теми консультацій:

  1. Підготовка та проходження зовнішніх аудитів ГУ «ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ» в м. Києві відповідно до законодавства України.
  2. Взаємодія з аудиторськими компаніями, а саме впровадження та підтримка  систем менеджменту.
  3. Контроль екологічних стандартів та охорони праці (ISO 14001, ISO 45001).
  4. Розробка і вдосконалення внутрішніх процедур та стандартів якості.
  5. Управління проектами бізнес- процесами виробництва.
  6. Лідерство, управління командами та організація навчання персоналу.

УМОВИ УЧАСТІ

Мова: українська.

Участь можлива за умови попередньої реєстрації та отримання підтвердження від організаторів.

Реєстрація за посиланням: https://forms.gle/Y9wfUYwqGsRw6Qnh9

Зареєструвавшись на участь у консультації, Ви надаєте згоду на обробку та зберігання своїх персональних даних, а також на участь у фотозйомці під час консультації.  

Вартість участі: безкоштовно.

З ОРГАНІЗАЦІЙНИХ ПИТАНЬ

Представник команди Київського хабу

Юрій Ковальчук

kovalchuk.ua@kcci.org.ua

+380 91 1140014 (WhatsApp)

Читайте також:Сердечно вітаємо Вас із Днем машинобудівника!SUNSAY NRGМашинобудування та смарт-промисловість - засідання фокус-групиОсвітня програма «Інвестпроєкти та фінансові ресурси. Практичні кейси»19 вересня 2025 року завершила роботу Генеральна Асамблея Ганзейського Парламенту у Гданську«Підприємство дружнє до родини»Київська ТПП бере участь у Генеральній Асамблеї Ганзейського Парламенту в Гданську«Електронна комерція без кордонів: стратегії зростання онлайн-продажів»Зустріч з Послом ЄгиптуКібер Брама: твоя міць в інтернеті

Календар подій

Жовтень 2025
ПнВтСрЧтПтСбНд
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

вул. Б. Хмельницького, 55,
Київ, 01054, Україна
info@kcci.org.ua
Київська торгово-промислова палата.
© 2014 Всі права захищені.Розробка сайта - Exipilis