Новини Київської ТПП
ЗАПРОШУЄМО НА КОНСУЛЬТАЦІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ в межах ініціативи «Стійкість ділової активності українського бізнесу 2.0»
Реалізується МЕРЕЖЕЮ ЦЕНТРІВ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПІДТРИМКИ БІЗНЕСУ за підтримки Представництва Міжнародної організації з міграції в Україні в рамках проєкту «Життєздатність+: економічна інтеграція внутрішньо переміщених осіб та постраждалих від війни», що фінансується Міністерством економічного співробітництва та розвитку Федеративної Республіки Німеччина (BMZ) через Німецький банк розвитку (KfW).
Виконавчий партнер компоненту в рамках МЕРЕЖІ ЦІПБ – Київська ТПП (Київський хаб).
ДЛЯ КОГО
- Для керівників та власників малого і середнього бізнесу (релокованого або локального), що зазнали суттєвого негативного впливу війни (рекомендовано від 5 до 150 осіб персоналу).
- Географічне охоплення проєкту в рамках Київського хабу: Київська область (пріоритетно), Сумська та Чернігівська області.
- Пріоритет надається ММСП, де керівницями є жінки, а також тим, які мають експортний потенціал.
ФОРМАТ
Консультації будуть відбуватись в межах події, під час якої паралельно (автономно) працюватиме від 5 консультантів з різних тематик. Кожен учасник може забронювати для себе не більше 2-х індивідуальних консультацій з різними експертами. Тривалість однієї консультації – 1 год. Від однієї компанії може реєструватись не більше 2-х представників і одна компанія може отримати не більше 2-х консультацій в рамках цього компоненту проєкту.
ПЕРЕЛІК КОНСУЛЬТАНТІВ
#1 — СТРАТЕГІЯ, МАРКЕТИНГ, ПРОДАЖІ, ГРАНТОВИЙ КОНСАЛТИНГ
ІВАН КУЛЬЧИЦЬКИЙ
Експерт із написання проєктів та залучення грантів. PhD з економіки, сертифікований бізнес-коуч та ментор з інноваційного підприємництва. Тренер проєктів з розвитку бізнесу та місцевих громад за підтримки міжнародних донорів та програм USAID, UNFPA, U-LEAD, GIZ, Polish aid, МФ «Відродження». www.ivankulchytskyy.com
Теми консультацій:
1. Стратегічний розвиток бізнесу, стратегічне бізнес-планування.
2. Розробка бізнес-моделі, підготовка бізнес-планів.
3. Маркетингова стратегія, продажі та робота з клієнтами.
4. Формування та розвиток команди.
5. Підбір бізнес-можливостей, рекомендації з підготовки заявок, фандрейзинг
#2 — СТРАТЕГІЯ, УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ
ОЛЕНА РЕПА
Організація та створення програм навчання для менеджерів підприємств і організацій щодо підготовки кадрів. Організація корпоративного навчання, в тому числі з запровадження методу ігрового навчання бізнесу, навчання з створення творчого і позитивного простору для бізнесу. Досвід більше 5 років. Консалтинг з стратегії розвитку бізнесу, фінансової стратегії бізнесу, в тому числі фінансової стратегії розвитку агробізнесу і роздрібної торгівлі. Досвід більше 20 років.
Голова правління БО «Благодійний Фонд «Україна- Країна щастя».
Теми консультацій:
1. Як організувати агропідприємство.
2. Консалтинг з стратегії розвитку бізнесу, фінансової стратегії бізнесу, в тому числі фінансової стратегії розвитку агробізнесу і роздрібної торгівлі.
3. Організація корпоративного навчання, в тому числі з запровадження методу ігрового навчання бізнесу, навчання з створення творчого і позитивного простору для бізнесу.
#3 — ДІЛОВІ ПОСЛУГИ
ОЛЬГА СНІЖКО
Фінансова директорка (CFO). 17 років досвіду в сфері бухгалтерського та податкового обліку, 7 років досвіду в сфері управлінського обліку та керування фінансами, 10 років наукового досвіду з викладанням дисциплін «Бухгалтерський облік», «Податковий облік», «Внутрішній аудит» у ВНЗ. К.е.н., доцент (Candidate of Sciences), Автор наукових статей, методичних рекомендацій та співавтор Словника бухгалтера та аудитора.
Теми консультацій:
1. Ефективне управління фінансами компанії задля забезпечення максимального прибутку та її фінансової стабільності.
2. Розробка фінансової моделі та її функціонування, складання управлінської звітності та її аналіз, бюджетування та планування, управління грошовими потоками, калькулювання,
3. Податкове моделювання, забезпечення безпеки фінансових операцій компанії.
4. Впровадження системи фінансового менеджменту.
#4 — ДІЛОВІ ПОСЛУГИ
ЛЮДМИЛА СІЗІКОВА
Професійний юрист, адвокат, сертифікований за стандартами ЄС медіатор, досвід управлінської роботи понад 13 років на посаді першого віце-президента Київської торгово-промислової палати, безпосередньо керування підрозділами КТПП, які надають сервісну допомогу бізнесу, в тому числі платні послуги, пов’язані з видачою сертифікатів походження, експертизи товарів, надання юридичних висновків по складним випадкам, видачу сертифікатів про форс-мажор, добровільної сертифікації через Центр КТПП «CERTEX», розробки та сертифікації на підприємствах систем менеджменту якості згідно вимог міжнародних стандартів ISO 9001:2015г., ISO HACCP (ISO 22000:2005), тощо.
Теми консультацій:
1. Визначення змісту поняття форс-мажорних обставин відповідно до законодавства України.
2. Форми сертифікатів про підтвердження форс-мажорних обставин. Огляд відповідного Регламенту ТПП України.
3. Процедура розгляду заяви та порядок видачі Сертифікату про форс-мажорні обставини.
4. Як розвивати жіноче підприємництво.
#5 — ПРОДАЖІ, ЦИФРОВИЙ БІЗНЕС
НАТАЛІЯ ЛЄГЕЗА
Бізнесвумен, письменниця, консультант-практик у сфері керування IT, та фінансами підприємства. Фінансист з 25-річним досвідом. 11 років досвід керуючий менеджер дистрибуції у сфері FMCG міжнародних брендів Kraft Foods, Mondelēz International, Jacobs Ukraine, Procter & Gamble у 6 областях України. Працює для малих, середніх підприємств, що прагнуть стати великими та для великих, що мають амбіції стати великими міжнародними.
Теми консультацій:
1. Автоматизація малого та середнього бізнесу.
2. Хмарне середовище та зберігання баз даних.
3. Електрона комерція, веб студія, рекламна агенція, SMM.
#6 — ДІЛОВІ ПОСЛУГИ
ДАРИНА ПЛОТЯН
Бізнес-консультант, заступник голови Постійно-діючого третейського суду при Київській ТПП, викладач Національної академії внутрішніх справ. Досвід більше 5 років у наданні юридичних послуг, пов'язаних з ризиками під час укладання та виконання зовнішньоекономічних контрактів та договорів між резидентами України. Експерт з правових інструментів захисту бізнесу (істотна зміна обставин, форс-мажорні обставини, медіація та суд), шляхів зміни умов договору або його розірвання, умов звільнення від нарахування штрафних санкцій за невиконання зобов’язань.
Теми консультацій:
1. Ризики під час укладання та виконання зовнішньоекономічних контрактів та договорів між резидентами України.
2. Правові інструменти захисту бізнесу (істотна зміна обставин, форс-мажорні обставини, медіація та суд).
3.Шляхи зміни умов договору або його розірвання.
4.Умови звільнення від нарахування штрафних санкцій за невиконання зобов’язань.
#7 — ЦИФРОВИЙ БІЗНЕС
КІРА ЛЕБЕДЕНКО
Бізнес-консультант в галузі кібербезпеки. Спеціалізується на розвитку та вдосконаленні кібербезпекових послуг, включаючи аудити, консалтинг та розвиток персоналу. Консультує з питань створення ефективної стратегії кібербезпеки, глибоких аудитів та надавати цінних порад клієнтам у різних секторах. Підхід експерта зосереджений на досягненні результатів, стратегічному плануванні та зміцненні позицій на ринку, що дозволяє максимізувати фінансові можливості. Має сильні навички в аналітиці, розвитку бізнесу та управлінні командами, які впроваджують лідируючі рішення у сфері кібербезпеки. Активно підтримує довгострокові партнерства, забезпечуючи сталий розвиток та стійкість бізнесу перед постійно змінними кіберзагрозами.
Теми консультацій:
1. Встановлення цілей та розробка планів для бізнесу та зростання доходів.
2. Керування та розвиток успішної команди, включаючи інструкторів з кібербезпеки, інженерів, менеджерів з продажу, менеджерів проектів та адміністраторів.
3. Встановлення постійних цілей для команди розвитку бізнесу та безперервний розвиток стратегій для досягнення цих цілей.
4. Активне налагодження та розширення зв'язків з міжнародними постачальниками, прийняття рішень на ринку впливовими особами, академічними установами, лідерами думок у сфері кібербезпеки та технічними експертами.
5. Управління усіма внутрішніми процесами в компанії для забезпечення безперебійної роботи.
6. Участь у стратегічному плануванні, спрямованому на створення та максимізацію вартості компанії.
#8 — СТРАТЕГІЯ, ДІЛОВІ ПОСЛУГИ
РАЇСА МИХАЙЛОВА
Бізнес-консультант з багаторічним досвідом роботи в бізнесі від започаткування власної справи до розвитку та перетворення її у стабільну та успішну виробничу компанію у м. Києві. Першокласний експерт з планування та стратегії розвитку бізнесу, управління фінансами та високо кваліфікованим персоналом. Досвідчений практик з питань маркетингу та створення власного бренду з застосуванням сучасних комунікацій для побудови прибуткового ділового партнерства.
Теми консультацій:
1. Започаткування та організація бізнесу і створення підприємства.
2. Управління фінансами підприємства.
3. Стратегія та планування бізнесу.
4. Організація якості сервісу і продукції в бізнесі, менеджмент і маркетинг.
5. Створення команди, організація роботи з головними спеціалістами і фахівцями на виробництві.
6. Важливість створення власного бренду.
7. Комунікації та ділове партнерство в бізнесі
#9 — СТРАТЕГІЯ, ДІЛОВІ ПОСЛУГИ
ІРИНА ЗДОРЕНКО
Бізнес-консультант з Управління системою якістю та безпечністю харчових продуктів (ДСТУ ISO 9001, ISO 9001, ДСТУ ISO 22000, ISO 22000). Має 13 років досвіду підготовки та проходження зовнішніх аудитів ГУ «ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ» в м. Києві відповідно до законодавства України; взаємодії з аудиторськими компаніями, а саме впровадження та підтримки систем менеджменту; контролю екологічних стандартів та охорони праці (ISO 14001, ISO 45001); розробки і вдосконалення внутрішніх процедур та стандартів якості; управління проектами бізнес-процесами виробництва; лідерства, управління командами та організація навчання персоналу; оцінки ризиків та постійного вдосконалення процесів.
Теми консультацій:
1. Підготовка та проходження зовнішніх аудитів ГУ «ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ» в м. Києві відповідно до законодавства України.
2. Взаємодія з аудиторськими компаніями, а саме впровадження та підтримка систем менеджменту.
3. Контроль екологічних стандартів та охорони праці (ISO 14001, ISO 45001).
4. Розробка і вдосконалення внутрішніх процедур та стандартів якості.
5. Управління проектами бізнес- процесами виробництва.
6. Лідерство, управління командами та організація навчання персоналу.
УМОВИ УЧАСТІ
Мова: українська.
Участь можлива за умови попередньої реєстрації та отримання підтвердження від організаторів.
Зареєструвавшись на участь у консультації, Ви надаєте згоду на обробку та зберігання своїх персональних даних, а також на участь у фотозйомці під час консультації.
Вартість участі: безкоштовно.
З ОРГАНІЗАЦІЙНИХ ПИТАНЬ
Представник команди Київського хабу
Юрій Ковальчук
+380 91 1140014 (WhatsApp)
Читайте також:Сердечно вітаємо Вас із Днем машинобудівника!SUNSAY NRGМашинобудування та смарт-промисловість - засідання фокус-групиОсвітня програма «Інвестпроєкти та фінансові ресурси. Практичні кейси»19 вересня 2025 року завершила роботу Генеральна Асамблея Ганзейського Парламенту у Гданську«Підприємство дружнє до родини»Київська ТПП бере участь у Генеральній Асамблеї Ганзейського Парламенту в Гданську«Електронна комерція без кордонів: стратегії зростання онлайн-продажів»Зустріч з Послом ЄгиптуКібер Брама: твоя міць в інтернеті
© 2014 Всі права захищені.Розробка сайта - Exipilis