укр eng
 

Новини Київської ТПП

Кращі експортери в обличчях: інновації та експортна робота ПрАТ «УХЛ-МАШ»

Приватне акціонерне товариство «УХЛ-МАШ» утворено в 1994 році на базі Київського дослідного машинобудівного заводу. В даний час загальна площа критих виробничих приміщень складає більше 16000 м2 , де працюють 350 чоловік. Всі вироби розроблені власним конструкторським бюро, мають сертифікати відповідності УКРЦСМС, позитивні висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, технічні умови. ПрАТ «УХЛ-МАШ» займає тверді позиції і займає лідируюче положення на ринку металевих меблів в Україні. Компанія оснащена сучасним високотехнологічним устаткуванням провідних світових виробників: «АMADA», «GEMA», «Ideal-Line», «Comp Air», «Srhoder», яке вирішує найскладніші завдання по випуску виробів з листового металу.

Ми вирішили взяти інтерв’ю у ПрАТ «УХЛ-МАШ», щоб краще зрозуміти їхній досвід роботи на міжнародних ринках, інноваційні підходи та стратегії подолання викликів.

1. Розкажіть коротко про діяльність вашого підприємства та яку продукцію ви експортуєте. Що, на вашу думку, є унікальним у вашій продукції, що робить її конкурентоспроможною на міжнародному ринку?

ПрАТ «УХЛ-МАШ» займає лідируюче положення на ринку металевих меблів в Україні. Підприємство оснащене сучасним високотехнологічним устаткуванням провідних світових виробників, що вирішує найскладніші завдання по випуску виробів з листового металу.

Компанія займається виробництвом та продажом металевих меблів, серед яких одягові та офісні шафи, стелажі, верстаки, сейфи тощо. 

На мою думку, унікальною нашу продукцію робить її сучасний дизайн, висока якість, яка не поступається закордонним аналогам, широкий асортимент і доволі приємна ціна, порівняно з іншими виробниками.

2. У які країни ви експортуєте свою продукцію і чому обрали саме ці ринки? Які з них є найбільш перспективними для вашого бізнесу?

Географія експорту нашої продукції охоплює Румунію, Угорщину, Польщу, Литву, Латвію, Болгарію, Туреччину, Молдову, Словаччину, Сербію, Хорватію, Чехію, Словенію, Швейцарію.

Нами обрано ці ринки виходячи із питання насиченості  продукції подібної до нашої, попиту на таку продукцію та наші можливості у питаннях відповідності до загальних стандартів відповідності та окремих стандартів тієї чи іншої країни. Не менш важливим став і аспект логістики. 

3. З якими основними викликами ви стикалися при виході на зарубіжні ринки, і як вам вдалося їх подолати?

Основними викликами при виході на зарубіжні ринки стали наступні фактори:
 1. В Європі існують суворі вимоги щодо стандартів якості та безпеки продукції, що вимагало від нас певних зусиль для адаптації нашої продукції. Ми забезпечили відповідність продукції міжнародним стандартам через сертифікаційні органи та постійну перевірку якості, що дозволило нам бути конкурентоспроможними та побудувати довіру серед клієнтів, які не тільки отримують якісну продукцію, але й повну гарантію цієї якості у вигляді всіх належних сертифікатів.

2. Європейські ринки дуже конкурентні, тому ми постійно оновлюємо та працюємо над вдосконаленням продукції. Крім того, ми активно взаємодіємо з нашими клієнтами, щоб вчасно реагувати на зміни потреб і пропонувати їм найкращі рішення. 

3. Забезпечення ефективних процесів логістики. І одним із найважливіших етапів вирішення цього аспекту став пошук довірених партнерів серед транспортних компаній. На даний момент ми маємо декількох постійних партнерів, які всіляко допомагають нам із забезпеченням своєчасної та надійної доставки замовлень до клаієнтів.  

4. Які заходи чи ініціативи, на вашу думку, є найбільш ефективними для розвитку експортно-орієнтованого бізнесу в Києві?

Конференції, семінари із запрошенням представників міжнародних компаній, щоб ділитись власним досвідом з новими гравцями.

5. Які поради ви могли б дати іншим компаніям, що прагнуть стати експортерами, з огляду на ваш власний досвід?

Досліджуйте ринок, країни за переліком критеріїв, який важливий саме для вашої продукції чи послуги. З нашого досвіду:

 - Розмір та потенціал обраного ринку. В цей компонент може входити оцінка економічного розвитку країни (ВВП, ВВП на душу населення); демографічні показники (якщо ваш товар залежить від кінцевого споживача – кількість населення, структура населенням за статтю чи віком); обсяг імпорту вашого товару (за останній рік, % зростання чи падіння у порівнянні з попередніми роками); а також безпосередній попит на ваш товар чи послугу в обраних країнах (обсяг споживання за останній рік та % зростання чи падіння у порівнянні з попередніми роками).

- Потреби споживачів та тренди. Важливо зрозуміти, які є сегменти споживачів на ринку, їх розмір та основні характеристики; чим вони відрізняються від українських споживачів; чому вони обирають певний товар чи послугу та які тренди на ринку. 

- Бар’єри входу на ринок. Тарифи, мито, необхідність отримання сертифікації та інші обов’язкові регуляторні вимоги та добровільні стандарти можуть суттєво вплинути на доступ до ринку та необхідність інвестицій для адаптації продукту до обраного ринку.

- Конкуренти та ціна на ринку. Дослідіть ваших конкурентів на ринку: як вони просувають свою продукцію чи послуги, яка ціна на їх продукцію та чому клієнти надають перевагу їх продукції чи послугам. Наскільки ринок є насиченим та чи є серед конкурентів іноземні компанії.

- Логістика, додаткові витрати. Визначте прийнятний для вашої компанії рівень витрат часу та фінансів на логістику та оцініть обрані ринки за цим критерієм. Подумайте про додаткові витрати, які будуть необхідні для виходу на обрані ринки: наприклад, зміна в упаковці чи додаткова адаптація товару для обраного ринку.

- Культурні відмінності на ринку. Не нехтуйте інформацією про культурні особливості обраних країн. Це особливо стане в нагоді при адаптації товару чи створенні нового бренду, розробці маркетингових матеріалів, а також подальшому веденні перемовин з потенційними партнерами.

Після визначення критеріїв, важливих саме для вашого продукту, зберіть інформацію для кожної країни. Поставте оцінку за обраними параметрами по кожній країні (наприклад, логістика в країну Х дешевше, ніж логістика в країну Y). Порівняйте результати. Це дозволить легко отримати порівняльну оцінку щодо розміру та привабливості ринків, чітко побачити потенційний попит та зрозуміти, на які ринки легше вийти. 

Можна зробити висновок, що для розвитку експортно-орієнтованого бізнесу потрібно дослідити країни, на ринку яких є попит на вашу продукцію, з'ясувати регіональні переваги, враховувати економічні, нормативні, культурні, соціальні та політичні аспекти. Вибір ринку залежить залежатиме від конкурентоспроможності вашої продукції, а також від того, чи готові ви адаптувати її до вимог конкретного ринку та чи взагалі зможете ви це зробити.

Читайте також:ІНФОРМАЦІЙНИЙ БЮЛЕТЕНЬ ПРИСВЯЧЕНИЙ ПІДПРИЄМСТВАМ-ДИПЛОМАНТАМ КОНКУРСУКращі експортери в обличчяхКращі експортери в обличчях: історія компанії «Український папір»Кращі експортери в обличчях: від локального виробника до експорту в США та ОАЕКращі експортери в обличчях: високотехнологічне виробництво для глобальних ринківКращі експортери в обличчях: продовжуємо знайомити вас із лідерами українського експортуКращі експортери в обличчяхКращі експортери в обличчях: знайомство з переможцями конкурсуКращі експортери в обличчях: знайомство з переможцями конкурсуКращі експортери в обличчях: знайомство з переможцями конкурсу

Календар подій

Грудень 2024
ПнВтСрЧтПтСбНд
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

вул. Б. Хмельницького, 55,
Київ, 01054, Україна
info@kcci.org.ua
Київська торгово-промислова палата.
© 2014 Всі права захищені.Розробка сайта - Exipilis