Новини Київської ТПП
Кращі експортери в обличчях: високотехнологічне виробництво для глобальних ринків
ТОВ «Пролог Семікор» - провідний в Україні виробник матеріалів, компонентів та обладнання для сонячної енергетики та мікроелектроніки. Створена у 1997 році, компанія має великий досвід виробництва монокристалічних кремнієвих зливків, кремнієвих пластин, сонячних модулів та виробів з синтетичного корунду. Компанія володіє виробничими потужностями для вирощування кремнієвих зливків діаметром від 2 до 8,5 дюймів сонячної та електронної якості у кількості більше ніж 200 000 кг на рік.
Ми вирішили дізнатися більше про секрети успіху компанії, їхній досвід роботи на міжнародних ринках, подолання викликів та бачення перспектив розвитку експорту.
1. Розкажіть коротко про діяльність вашого підприємства та яку продукцію ви експортуєте. Що, на вашу думку, є унікальним у вашій продукції, що робить її конкурентоспроможною на міжнародному ринку?
Підприємство вже понад 25 років працює в галузі високотехнологічного виробництва, надчистих монокристалів кремнію та полірованих монокристалічних кремнієвих пластин для використання в мікроелектроніці та сонячній енергетиці, а також монокристалів сапфіру, сонячних модулів та мобільних зарядних станцій.
Основними видами експортної продукції на сьогодні є монокристалічні кремнієві зливки та поліровані пластини монокристалічного кремнію.
Унікальність продукції нашого підприємства є високий рівень технології та наукоємність виробництва.
Високий рівень якості, розумна ціна та високий рівень репутації підприємства в виконанні договірних зобов’язань забезпечують конкурентоздатність нашої продукції.
2. У які країни ви експортуєте свою продукцію і чому обрали саме ці ринки? Які з них є найбільш перспективними для вашого бізнесу?
В Країни Європи, Японія, Південна Корея, США – основні країни експорту.
Вони залишаються нашими найбільш перспективними ринками, оскільки потреба в нашій продукції існує лише в розвинутих країнах, де існує виробництво електронних компонентів та приладів.
3. З якими основними викликами ви стикалися при виході на зарубіжні ринки, і як вам вдалося їх подолати?
Основним викликом для нашого підприємства при виході на зарубіжний ринок була необхідність розвитку технологічних можливостей підприємства для задоволення високих якісних стандартів закордонних споживачів, проходження етапів розвитку співпраці від тестових зразків до серійного виробництва і постачань.
4. Які заходи чи ініціативи, на вашу думку, є найбільш ефективними для розвитку експортно-орієнтованого бізнесу в Києві?
Найбільш ефективними заходами для розвитку експортно-орієнтованого бізнесу в Києві і Україні є забезпечення довгострокових стабільних умов роботи виробників, а саме: стабільність податкової політики, стабільність забезпечення енергоресурсами, забезпечення сталих умов розміщення виробничих потужностей (підтримка існуючих виробничо-технологічних парків та створення нових).
5. Які поради ви могли б дати іншим компаніям, що прагнуть стати експортерами, з огляду на ваш власний досвід?
Наполегливість, постійна робота над покращенням якості, терпіння, висока договірна дисципліна.
Читайте також:ІНФОРМАЦІЙНИЙ БЮЛЕТЕНЬ ПРИСВЯЧЕНИЙ ПІДПРИЄМСТВАМ-ДИПЛОМАНТАМ КОНКУРСУКращі експортери в обличчяхКращі експортери в обличчях: інновації та експортна робота ПрАТ «УХЛ-МАШ»Кращі експортери в обличчях: історія компанії «Український папір»Кращі експортери в обличчях: від локального виробника до експорту в США та ОАЕКращі експортери в обличчях: продовжуємо знайомити вас із лідерами українського експортуКращі експортери в обличчяхКращі експортери в обличчях: знайомство з переможцями конкурсуКращі експортери в обличчях: знайомство з переможцями конкурсуКращі експортери в обличчях: знайомство з переможцями конкурсу
© 2014 Всі права захищені.Розробка сайта - Exipilis