укр eng
 

Новини Київської ТПП

Кращі експортери в обличчях: продовжуємо знайомити вас із лідерами українського експорту

ТОВ «Плазма-Мастер Лтд» – це науково-виробниче підприємство, яке стало одним із переможців конкурсу «Кращий експортер року». Компанія спеціалізується на виконанні складних інженерних завдань у галузі зварювального виробництва, розробці обладнання для плазмово-порошкового наплавлення та виготовленні спеціальних металоконструкцій.

Ми вирішили дізнатися більше про їхні секрети успіху, досвід подолання викликів та бачення експортних перспектив.

  1. Розкажіть коротко про діяльність вашого підприємства та яку продукцію ви експортуєте. Що, на вашу думку, є унікальним у вашій продукції, що робить її конкурентоспроможною на міжнародному ринку?

ТОВ фірма "Плазма-Мастер Лтд" веде свою діяльність у галузі зварювального виробництва, має науково-виробничий профіль і спеціалізується на виконанні складних інженероємних робіт. Основні напрямки роботи - розробка і виготовлення обладнання для плазмово-порошкового наплавлення високолегованих сплавів, надання послуг підприємствам по відновленню та виготовленню деталей машин і виготовленню спеціальних металоконструкцій. Наше обладнання по технічному рівню не поступається зарубіжним аналогам, а по деяким параметрам краще. Особливо слід відзначити плазмотрони, які являються головним робочим органом машин для наплавлення. На сьогодні нашим підприємством розроблено більше 20 моделей плазмотронів різних конструкцій, які постачаються в різні країни світу окремо, як вид технічної продукції.

2. У які країни ви експортуєте свою продукцію і чому обрали саме ці ринки? Які з них є найбільш перспективними для вашого бізнесу?

 

Продукція фірми "Плазма-Мастер Лтд" експортується в різні країни, в тому числі, в такі високорозвинені, як США, Німеччина, Велика Британія та Південна Корея. Загалом це 35 країн на 5 континентах. Найбільше продукція постачається у Туреччину, Польщу, Китай та Індію.

3. З якими основними викликами ви стикалися при виході на зарубіжні ринки, і як вам вдалося їх подолати?

 

З виходом на зарубіжні ринки особливих викликів ми не відчували. В основному, це була затримка з митним оформленням з огляду на характер продукції.
Наше обладнання має сертифікат відповідності CE та відповідає вимогам діючих директив Європейського Союзу, що дає змогу експортувати його по всій Європі.

4. Які заходи чи ініціативи, на вашу думку, є найбільш ефективними для розвитку експортно-орієнтованого бізнесу в Києві?

 

Це створення умов для високотехнологічного виробництва. Перш за все, це створення сучасних технопарків, де можна розміщувати виробництво.
Низькі ставки по кредитах і пільги по ПДВ при імпорті виробничого обладнання.

5. Які поради ви могли б дати іншим компаніям, що прагнуть стати експортерами, з огляду на ваш власний досвід?

 

Найбільш важливо - це подбати про якість своєї продукції, щоб вона була не гірше за зарубіжні аналоги. Активно рекламувати свою продукцію, особливо новинки. В цьому дуже допомагають сайт та соціальні мережі. Це як вітрина. Також треба уважно ставитись до потенційного покупця і швидко реагувати на його запит.

Читайте також:ІНФОРМАЦІЙНИЙ БЮЛЕТЕНЬ ПРИСВЯЧЕНИЙ ПІДПРИЄМСТВАМ-ДИПЛОМАНТАМ КОНКУРСУКращі експортери в обличчяхКращі експортери в обличчях: інновації та експортна робота ПрАТ «УХЛ-МАШ»Кращі експортери в обличчях: історія компанії «Український папір»Кращі експортери в обличчях: від локального виробника до експорту в США та ОАЕКращі експортери в обличчях: високотехнологічне виробництво для глобальних ринківКращі експортери в обличчяхКращі експортери в обличчях: знайомство з переможцями конкурсуКращі експортери в обличчях: знайомство з переможцями конкурсуКращі експортери в обличчях: знайомство з переможцями конкурсу

Календар подій

Грудень 2024
ПнВтСрЧтПтСбНд
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

вул. Б. Хмельницького, 55,
Київ, 01054, Україна
info@kcci.org.ua
Київська торгово-промислова палата.
© 2014 Всі права захищені.Розробка сайта - Exipilis