Новини Київської ТПП
Кращі експортери в обличчях
PATON INTERNATIONAL - бренд з більш ніж 60-річною історією, який став символом українського виробництва зварювального обладнання та матеріалів. Компанія, яка експортує свою продукцію в більш ніж 50 країн світу, стала одним з переможців конкурсу «Кращий експортер року 2023».
Ми вирішили дізнатися більше про їхні секрети успіху, досвід подолання викликів та бачення експортних перспектив.
1. Розкажіть коротко про діяльність вашого підприємства та яку продукцію ви експортуєте. Що, на вашу думку, є унікальним у вашій продукції, що робить її конкурентоспроможною на міжнародному ринку?
Компанія PATON INTERNATIONAL була заснована у 1959 році і є провідним українським виробником зварювального обладнання та матеріалів, а також займає лідируючі позиції серед виробників даного напрямку на території країн Східної Європи. Компанія експортує інверторне зварювальне обладнання та зварювальні електроди до більш ніж 50-ти країн по всьому світу. Зварювальне обладнання PATON має унікальне співвідношення високої потужності та малих масо-габаритних характеристик, а також широку функціональність, що робить його зручним у використанні. Зварювальні апарати PATON розроблені нашою компанією з нуля, і при їх виробництві використовуються тільки високоякісні електронні компоненти від відомих світових брендів. За рахунок цього, обладнання вирізняється високою якістю виробництва та надійністю в роботі.
2. У які країни ви експортуєте свою продукцію і чому обрали саме ці ринки? Які з них є найбільш перспективними для вашого бізнесу?
Компанія PATON INTERNATIONAL експортує свою продукцію до більш ніж 50 країн, від Бразилії до Південної Кореї та Сінгапуру. Найбільш перспективними ринками є ринку країн Європи, а також країн Близького Сходу.
3. З якими основними викликами ви стикалися при виході на зарубіжні ринки, і як вам вдалося їх подолати?
При виході на закордонні ринки компанія, як і будь які інші бізнеси стикалися з багатьма труднощами, основними яких були високий рівень конкуренції з брендами світового масштабу, відповідність продукції локальним вимогам та стандартам та низький рівень впізнаваності продукції українського виробництва серед локальних споживачів. Для успішної конкуренції з глобальними виробниками подібної продукції компанія невпинно працює над удосконаленням продукції та підвищення її споживчих характеристик. Також вся продукція PATON відповідає всім необхідним вимогам міжнародних стандартів, а компанія постійно співпрацює з відповідними установами та організаціями для постійної актуалізації сертифікатів відповідності, в тому числі на локальних ринках інших країн. Для підвищення рівня впізнаваності компанія постійно працює над посиленням каналів комунікації із потенційними та наявними клієнтами: розроблено та введено в роботу більше 30 локальних веб-сайтів в різних країнах, постійно розширюється мережа дилерів продукції PATON, компанія бере участь в провідних профільних виставкових заходах, активно використовує цифрові канали просування продукції.
4. Які заходи чи ініціативи, на вашу думку, є найбільш ефективними для розвитку експортно-орієнтованого бізнесу в Києві?
На нашу думку найбільш ефективними заходами для розвитку експортно-орієнтованого бізнесу є програми для полегшення участі компаній в міжнародних профільних виставках (сприяння організації участі компаній, а також сприяння можливостям міжнародних подорожей представників бізнесу для участі у виставкових заходах), організація бізнес-зустрічей та профільних форумів із запрошенням потенційних іноземних партнерів, створення програм фінансової підтримки виробничих підприємств для забезпечення їх автономності та енергоефективності при роботі в сьогоднішніх складних умовах воєнного часу.
5. Які поради ви могли б дати іншим компаніям, що прагнуть стати експортерами, з огляду на ваш власний досвід?
Основні поради які ми хотіли б дати:
- Фокусуватися на використанні максимальної кількості можливостей, які наближають компанію до успіху.
- Приділяти максимум уваги розвитку продукту для успішної конкуренції і задоволення потреб якнайбільшої кількості споживачів.
- Проводити якісні дослідження потенційних ринків з ретельною оцінкою можливих ризиків та переваг, для мінімізації потенційних ризиків.
Ми щиро дякуємо PATON INTERNATIONAL за цікаву розмову та відкритість.
Читайте також:ІНФОРМАЦІЙНИЙ БЮЛЕТЕНЬ ПРИСВЯЧЕНИЙ ПІДПРИЄМСТВАМ-ДИПЛОМАНТАМ КОНКУРСУКращі експортери в обличчяхКращі експортери в обличчях: інновації та експортна робота ПрАТ «УХЛ-МАШ»Кращі експортери в обличчях: історія компанії «Український папір»Кращі експортери в обличчях: від локального виробника до експорту в США та ОАЕКращі експортери в обличчях: високотехнологічне виробництво для глобальних ринківКращі експортери в обличчях: продовжуємо знайомити вас із лідерами українського експортуКращі експортери в обличчях: знайомство з переможцями конкурсуКращі експортери в обличчях: знайомство з переможцями конкурсуКращі експортери в обличчях: знайомство з переможцями конкурсу
© 2014 Всі права захищені.Розробка сайта - Exipilis