укр eng
 

Новини Київської ТПП

Аналіз бізнесу України в умовах воєнного стану

Аналіз бізнесу України в умовах воєнного стану

За два місяці війни український бізнес втратив більше ніж за два роки пандемії.

Український бізнес продовжує працювати в умовах воєнного стану, що був введений в країні після вторгнення російських військ 24 лютого та продовжений до 23 серпня поточного року.

За два місяці війни український бізнес втратив більше ніж за два роки пандемії. Через продовження бойових дій наразі важко оцінити загальні втрати та їх наслідки, але реальний ВВП у 2022 році скоротиться не менше ніж на 35% по всім складовим.

Національний банк прогнозує, що особисте споживання знизиться через вимушений виїзд багатьох громадян з країни, очікується зростання рівня безробітних, зменшення прибутків, скорочення інвестицій тощо.

Поточний стан бізнесу характеризується наступними показниками:

-         продовжують працювати, як і раніше – 13%

-         працюють частково – 28%

-         майже не працює – 20%

-         призупинено функціонування до очікування кращих часів – 35%

-         бізнес не активний і не планується його відновлення – 3%

Діючі чи частково діючі підприємства зазнають труднощі в своїй роботі та потребують допомоги від уряду з наступних причин:

-         виробникам не вистачає замовлень – 50%

-         значні складнощі логістики – 29%

-         дефіцит сировини та комплектуючих – 21%

-         не надходить чи затримується оплата за виконані замовлення – 20%

-         не хватає працівників – 17%

-         пошкодження обладнання через бойові дії – 14%

Задля відродження та виживання бізнесу рекомендується здійснити наступні дії:

-         через зміну споживчого попиту слід переорієнтовувати виробництво на товари, які потрібні у воєнний час: взуття, одяг, мала побутова техніка, дитячі товари, товари для тварин тощо;

-         активізувати зусилля на вихід до міжнародного ринку;

-         переміщатися географічно по Україні для пошуку умов безпечного виробництва та логістики;

-         створювати та починати нові напрямки споживчого ринку;

-         фіксувати всі втрати для наступного отримання компенсації;

поповнювати втрачений персонал за рахунок фонду безробітних.

Читайте також:«Італія та Україна – сталі партнери в усіх сферах економічного і культурного життя. На часі – поглиблення співпраці жінок-підприємниць України та Італії», - Людмила СізіковаЯк мінімізувати втрати від повітряних тривог та відключення електроенергіїЩо робити бізнесу під час відключення електроенергії та повітряних тривог?Вітаємо ділових жінок з Міжнародним Днем жіночого підприємництва!Людмила Сізікова: «Ми розуміли, що можемо використати цей міжнародний майданчик, не тільки для того, щоб поділитись станом жіночого підприємництва в Україні, його здобутками і викликами, але і, зокрема щоб донести правду про цю війну»Підсумки бізнес-інтенсиву "Фандрайзинг в умовах військового стану: цілі та виклики"Президія Київської ТПП: про підтримку бізнесу та плани на майбутнєСинергія між українським бізнесом та цифровою платформою: результати успішного партнерстваГрантові можливості від USAID: Київська ТПП організувала презентацію програм підтримки українського бізнесуМісяць кібербезпеки: влада та бізнес визначили шляхи сприяння захисту кіберпростору України

Календар подій

Листопад 2022
ПнВтСрЧтПтСбНд
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

вул. Б. Хмельницького, 55,
Київ, 01054, Україна
info@kcci.org.ua
Київська торгово-промислова палата.
© 2014 Всі права захищені.Розробка сайта - Exipilis