Новини Київської ТПП
«Справа життя, а не бізнес»: Комітет жінок-підприємниць відвідав компанію «Зерно»
Національний етнічний одяг ніколи не виходить з моди. У національному одязі кожної країни відображена національна свідомість нації, її естетичний ідеал, прагнення та цінності. В цьому сенсі український національний костюм є багатогранним явищем.

Комітет жінок-підприємниць Київської ТПП відвідав компанію «ЗЕРНО» - український бренд одягу та аксесуарів, філософія якого втілена в довговічному дизайні та фольклорних мотивах. Одяг випускається виключно з натуральних тканин, оздоблений народними техніками вишивки та вибійки. Ініціатором створення та ідеологом бренду є Христина Патик, яка гостинно прийняла комітет та розповіла історію його заснування.
«Проект народжений у 2014 році – є уособленням внутрішніх бажань, поривань, виховання та цінностей. Він створений з нуля, адже хотілось працювати не просто з одягом, а з українським одягом з українським корінням. Це моя справа життя – а не бізнес, що на хвилі популярності», - ділилась пані Христина.

Бренд «Зерно» поставив собі за мету генерувати образ заможної, культурної, освіченої України, щоб у світі нас впізнавали за гідними образами.
Членкині комітету не змогли встояти перед різноманіттям одягу й прикрас. Христина Патик кожній підібрала образ - чи то вишивану сорочку, чи то блузу, сукню, спідницю та навіть верхній одяг. І все це з натуральних екологічно чистих матеріалів ручної роботи! Компанія працює тільки з вовною, бавовною, шовком, диким шовком, кропивою, евкаліптом, льоном. Важлива максимальна безвідходність крою, оскільки прямокутники, які складають крій сорочки — кроються без відходів. Також до екологічності можна віднести довговічність дизайну, бо ці речі не виходять швидко з моди і можуть довго служити. Мало того — вони можуть залишатись в гардеробі і передаватись дітям.
Окрему увагу привернули різноманіття прикрас з натурального коралу, срібних дукачів, гуцульских мідних хрестів, дорогоцінного каміння, глини, виробів з кокосів та вулканічної лави.
Голова Комітету жінок-підприємниць, перший віце-президент Київської ТПП Людмила Сізікова подякувала за теплий прийом та розповіла про подальші плани роботи комітету.
"Пані Христя Патик, власниця і СЕО компанії буквально занурила нас в історію української культури і духовності, в традиції створення національного одягу, вишивки і спадковість. Речі, які вона створює, піднімають в людині на інший, більш високий рівень самовизначеність, як духовної і культурної особистості, гідного нащадка історії і культури великої і талановитої української нації. Окрім цього, вони дарують тепло, і чудові емоції дотику до мистецтва створення сучасного стильного одягу і прикрас за етно мотивами", - поділилась враженнями Людмила Сізікова.

Всі отримали приємні враження від знайомства з виробництвом етнічного одягу та навіть придбали декілька прикрас та сорочок. Зустріч не лише мала за мету дізнатись про діяльність компанії, а й в черговий раз познайомитися між собою та обмінятися контактами. Адже компанія «Зерно» лише нещодавно стала членом Київської ТПП, а Христина Патик – членом Комітету жінок-підприємниць. Як показує практика, такі зустрічі дають свої плоди! Це прекрасна можливість для обміну досвідом та подальшої співпраці у бізнесі між членкинями Комітету.

Читайте також:Конкурс «Підприємство, дружнє до родини» шукає компанії, де турбота, повага й людяність — не слова, а щоденна практика.Конкурс «Підприємство дружнє до родини» шукає тих, хто будує бізнес на довірі, турботі та любові!Індекси споживчих цін у м. Києві у вересні 2025 рокуКруглий стіл: «Ведення бізнесу жінками під час війни»Бізнес-коло поповнюється: як відбулося засідання Президії Київської ТПНовий порядок надання послуг із засвідчення документів ЗЕДBusiness Woman Club та Київська торгово-промислова палата підписали Меморандум про співпрацюДо уваги керівників і власників бізнесу підприємств і організацій, членів Київської торгово-промислової палати, м. Києва і УкраїниСердечно вітаємо Вас із Днем машинобудівника!SUNSAY NRG
© 2014 Всі права захищені.Розробка сайта - Exipilis