укр eng
 

Новини Київської ТПП

Агрофуд-виробники визначили больові точки та можливості українського експорту “без краваток”

Просування якісної української продукції на зарубіжні ринки – це спільна справа виробників та влади. Саме відкрита дискусія в неформальній атмосфері є дієвим способом визначити больові точки та нові можливості вітчизняного експорту. З цією метою Центр підтримки експорту КТПП спільно з Агенцією Ольги Трофімцевої та Українською агропродовольчою платформою провели неформальну зустріч з експортерами агрофуд-сектору під назвою “Export Without Ties. Rethinking agrofood export”. 

Більше ніж півсотні гостей з різних регіонів України, від Харкова до Львова, обговорили тенденції та можливості в нових умовах світової торгівлі, сформулювали напрямки руху українського експорту на зовнішні ринки.

«Спілкуючись з бізнесом, я бачу безліч недоліків, які проявляються в неготовності відповідати вищим стандартам, вкладатись в певні експортоорієнтовані дії, щоб завойовувати нові ринки. Тому задумка заходу в тому, щоб визначитись де ми зараз знаходимось з точки зору експорту, куди ми маємо прямувати і що конкретно з боку держави і бізнесу буде зроблено в найближчий час», - зазначила Ольга Трофімцева, екс-міністерка аграрної політики та продовольства. 

Важливо, що участь у заході взяли представники уряду. Тарас Качка, заступник Міністра економіки України – Торговий представник України, впевнений, що  в аграрному експорті в найближчі роки зміни очікувати не будемо, що не можна сказати про культуру харчування: «Ми хвилюємося не про те, чи є у нас їжа, а хвилюємось яка вона – безпечна, здорова, довгострокова. Зараз найцікавіше відбувається не в торговій статистиці, а в політиках щодо харчування. Раніше це була прерогатива ЄС, а сьогодні питаннями харчування опікуються всі без винятку – і технологіями виробництва і культурою споживання».

Цікавим меседжем стало те, що в Україні в найближче десятиліття залишатиметься перевагою рослинництво. Експорт продукції з доданою вартістю не зможе наздогнати мільйони тон сировини, тому треба орієнтуватися не на частку доданої вартості в статистиці, а на саме її зростання.

Під час активного обговорення, основними перспективними напрямками експерти визначили ринки Азії, Європи. Особливо, виробникам порадили звернути увагу на Великобританію, з якою, завдяки угоді, за перше півріччя отримали позитивне торговельне сальдо.

На заході також визначили, що експортерам потрібно постійно навчатися, удосконалювати свій продукт, щоб залишатися конкурентоспроможним, користуватися послугами консультантів, сертифікувати свою продукцію. Часто українські компанії до кінця не розуміють хто їх потенційний покупець, що йому потрібно та які його очікування. Підприємці постійно відвідують різні заходи, виставки, однак не використовують потім зібрані контакти, що є великою помилкою. Присутнім нагадали, що маркетинг - це потужний інструмент, який треба використовувати не лише до готової продукції, а й до сировини.

Тарас Качка вважає, що саме ефективність – це і є секрет успіху для будь-якого бізнесу: «У нас всі критикують уряд, чому не продалася моя продукція, але уряд – це частина пазлу, мабуть, не сама важлива. Всі приклади успіху маленьких і великих компаній в ефективності. Апеляції до уряду, до консультантів, до обставин торгівлі, екологічних технологій – це все інгредієнти ефективності». 

Завдяки відвертій дискусії захід показав, що незважаючи на всі проблеми, Україна має компанії, які готові формувати нове обличчя українського агропродовольчого експорту на світовому ринку і презентувати нашу країну як постачальника якісної та інноваційної продукції.

Читайте також:Про результати візиту до АТ«Київмедпрепарат»Семінар комітету МСБ: Новий закон про мобілізацію: зміни та новації про які має знати бізнесКиївська торгово-промислова палата відвідала унікального члена-виробника еко-косметикиШанс заявити про себе: долучайся до конкурсу «Столичний стандарт якості»!Семінар-практикум Київської ТПП: ключові виклики українського бізнесу в умовах санкцій та воєнного стануЗапрошуємо на спільне засідання Комітетів з експорту та інвестицій і безпеки бізнесуКомітет з питань безпеки бізнесу КТПП консультує: новели Кримінального кодексу України. Попереджений – значить озброєний.Зміни внесені в Кримінальний кодекс України у зв’язку з повномасштабним вторгненням росії в УкраїнуКомітет жінок-підприємців Київської ТПП : успішний старт у 2024 році!Страйк - це форс-мажор!

Календар подій

Квітень 2024
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

вул. Б. Хмельницького, 55,
Київ, 01054, Україна
info@kcci.org.ua
Київська торгово-промислова палата.
© 2014 Всі права захищені.Розробка сайта - Exipilis