укр рус eng
 

Новини Київської ТПП

Київська торгово-промислова палата та Оукшотт британське страхове агентство запустили нову послугу онлайн продажів Britishinsurace

Київська торгово-промислової палата запустила спільний україно-англійський проект Britishinsurace: послугу для членів палати по якісному онлайн-страхуванню найбільш затребуваних ризиків - обов'язкового страхування автоцивільної відповідальності власників транспортних засобів, добровільне страхування цивільної відповідальності (ДЦВ),  туристичного страхуванням і «зеленої карти» найближчим часом.

 «Стратегія розвитку КТПП в цьому році передбачає активний розвиток кейсів пропозицій для бізнесів учасників Київської торгово-промислової палати, що надаються самими членами об'єднання. Це дозволить отримати не тільки якісні послуги, але розширити партнерство між різними напрямками бізнесу», зазначає віце -президент Київської ТПП Володимир Коляденко.

Страхування все більше входить в будь-який бізнес. Без нього неможливо знайти надійного закордонного партнера, оскільки будь-яка серйозна компанія вимагатиме наявності страхової гарантії, неможливо здійснювати операції з експорту та імпорту, отримати кредит, здійснити велику угоду і т.д.

 «Як і в будь-якому успішному бізнесі в страхуванні важливо мати надійного страхового партнера, який при настанні страхового випадку в повному обсязі виконає свої зобов'язання. Саме це і є основною місією Oakeshott British Insurance Agency. Ми не тільки допомагаємо розмістити ризики у страховиків з високим рейтингом надійності, але і вибрати найоптимальнішу ціну, умови, а також проконтролювати виконання страховиком його зобов'язань», повідомив директор Агентства Юрій Гришан.

Одним із затребуваних продуктів Oakeshott - сайт агрегатор Britishinsurace. Це проект є британським сервісом продажу електронних полісів страхування авто та туристичного страхування групи на чолі з брокером Ллойда Oakeshott Insurance Consultants Ltd (Лондон) і Оукшотт Британського Страхового Агентства в Україні. На ньому незабаром буде впроваджений і продукт «Зелена карта» після доопрацювань нормативної бази з боку МТСБУ, яка в Євросоюзі з 1 липня 2020 вже онлайн, а також інші види.

Ця послуга, банер якої розміщений на сайті КТПП, є спільною електронною послугою для членів палати, її співробітників і громадян. Вона дозволяє оперативно, з будь-якого гаджета, придбати електронний поліс у перевірених страховиків.

Надійність і довіра до електронних страховими полісами зростає. За часи історії розвитку ринку страхування ОСЦПВ було багато різних динамік і повернень назад. Водії мали гіркий досвід придбання полісів «автоцивілки», які виявлялися потім недійсними. Або страхові компанії, продавши мільйони полісів через рік-два швидко йшли з ринку. Закріплення юридично статусу електронного поліса, аналогічного паперовому, зробило свою справу. А коли на ринок вийшли сайти - агрегатори з продажу електронних полісов- ситуація ще змінилася.

 «Ми, як Британське агентство, відпрацювали спеціальну методику відбору страхових компаній по щоквартальним офіційним показникам, щоб наші користувачі купували більш надійні страховки з меншими шансами бути обдуреними, і не мати затримку у виплаті від страхової компанії після ДТП або занижену виплату», зазначає Юрій Гришан. Це, наприклад, такі показники:

 • рівень скарг = (кількість скарг / кількість оплачених вимог) х100%. Небажано страхуватися в тій компанії, у якої цей показник більше 1%.

 • Кількість оплачених вимог страховою компанією - це показник всіх врегульованих і сплачених страхових випадків. Так, наприклад, частку вимог, врегульованих в термін до 90 днів з дати ДТП, бажано мати не менше 70%.

А те, що електронний страховий поліс активно входить в наше життя, свідчить статистика їх продажів. Якщо в 2019 році на них припадало 15% проданих полісів «автоцивілки», в 2020 - 37%, то за 4 місяців 2021 вже трохи більше 50%. З загального обсягу реалізованих полісів за цей рік 15% були придбані автовласниками самостійно в основному на сайтах - агрегаторах як на Britishinsurace.

Можна зробити прогноз, що такий процес зростання буде продовжуватися і далі. По-перше, тому що це зручно, надійно, оперативно. По-друге, цей процес постійно удосконалюється як Моторним бюро, так і всіма онлайн операторами, деякі з яких повністю переходять на електронні продажі ОСАГО. По-третє, за електронними продажами майбутнє.

А як в Британії? За останні 10 років або близько того, найбільший розвиток, який ми спостерігали в сфері розподілу особистого автострахування в Великобританії, - це феноменальне зростання агрегаторів, відомих також як «сайти порівняння цін». Найбільші агрегатори на ринку Великобританії, такі як Confused.com, Moneysupermarket.com і Comparethemarket.com, виросли за рахунок використання Інтернету серед домашніх господарств Великобританії. Згідно з останніми галузевими звітами, на агрегатори припадало близько 56% продажів нових полісів автострахування в Великобританії вже в 2013 році.

Загальний потенціал частки агрегатора в британському бізнесі з продажу персональних автомобілів обмежений приблизно 60%. Хоча про це свідчить зростання, яке ми спостерігаємо в останні роки в порівнянні з попередніми періодами (коли частка ринку виросла з 25% в 2007 році до 45% в 2009 році).

Переваги, що надаються агрегаторами для клієнтів, занадто очевидні: доступ до більшої кількості продуктів автострахування, наявність інформації для порівняння фінансових показників компанії їх рейтингів, конкурентоспроможні розцінки і, що найбільш важливо, ефективний процес покупки.

Oakeshott British Insurance Agency - компанія, створена в кінці 2018 роки як агентство для надання послуг з консультаційного, сервісного обслуговування бізнесу юридичних осіб в Україні та організації надійних страхових рішень для них. Наші можливості включають всі послуги Oakeshott Insurance Consultants Ltd (Лондон) - незалежного страхового та перестрахового брокера, що працює в Східній Європі з 1993 року і став Брокером LLOYD'S з 2013, а також досвіду наших фахівців, які працювали на ключових посадах на страховому ринку більше 10 років.

полис ОСАГО онлайн
Спільний продаж КТПП та British Insurance онлайн страхових продуктів ОСЦПВ та туристичного страхування. Знижки для вас.

Читайте також:Українські підприємці показали експортну та інвестиційну привабливість закордонним партнерамВідкриваємо світ українському бізнесу: у Київській ТПП відбулось спільне засідання з Міжнародним Трейд-клубом«Справа життя, а не бізнес»: Комітет жінок-підприємниць відвідав компанію «Зерно»Вітаємо Київський національний торговельно-економічний університет з 75-річним ювілеєм!Київ презентував свій туристичний потенціал у ДубаїAnuga 2021. Новий старт - нові можливостіКиїв готовий розвивати діловий туризмУкраїна вперше за багато років представлена власною локацією на виставці «Експо-2020» в ДубаїУ Київській ТПП відбулась зустріч із делегацією ТПП провінції Мугла (Туреччина)Місяць кібербезпеки: держава і бізнес визначили як захистити об’єкти критичної інфраструктури

Календар подій

Жовтень 2021
ПнВтСрЧтПтСбНд
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

вул. Б. Хмельницького, 55,
Київ, 01054, Україна
info@kcci.org.ua
Київська торгово-промислова палата.
© 2014 Всі права застережені.Розробка сайта - Exipilis