Новини Київської ТПП
Україна на Gulfood-2020 виступає як експортний бренд з національним продуктом
Україна вже 7 рік поспіль презентує свою продукцію на міжнародній продуктовій виставці Gulfood, що проходить в м. Дубай (ОАЕ) 16 — 20 лютого 2020 року. На національному стенді, організованим Київською торгово-промисловою палатою спільно з Центром підтримки експорту КТПП, представлені 33 компанії-виробники.

“Україна на Gulfood вражає, — підкреслив Тарас Качка, заступник Міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, який взяв участь у відкритті стенду. — Торгувати, щоб нагодувати світ — це про нас”.

Протягом вже 7 років Київська ТПП виступає організатором національних українських стендів. Цього року на павільйоні площею 252 м2 представлені 33 провідні українські компанії агропромислового сектору, а також близько 70 учасників ділового візиту.

Провів церемонію відкриття української експозиції Володимир Коляденко – віце-президент Київської ТПП. Національний стенд також відвідали Юрій Полурез - Надзвичайний і Повноважний Посол України в ОАЕ, Аліна Шишкіна - директор департаменту взаємодії з експортерами та просування експорту Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, висловивши підтримку та гордість за країну і за кожного українського виробника на Gulfood 2020. Кращі компанії-експортери національного стенду були нагороджені спеціальними дипломами від Київської ТПП. З кожною компанією були проведені переговори.

"За 7 років регулярного представлення компаній на національному стенді ми еволюціонуємо разом з українськими експортерами. Україна на Gulfood виступає великим брендом. Впізнаваність України як експортного бренду з національним продуктом – це важливо", – ділиться враженнями Ірина Зеленіна, директорка Центру підтримки експорту КТПП.
Найбільша міжнародна продуктова виставка Gulfood у 2020 році відзначає свою срібну річницю, об'єднавши виробників харчової індустрії з 6 континентів. Відвідувачі відчувають трансформацію у всіх галузях продуктів, представлених на Gulfood, що спонукатиме виробників переосмислити свій підхід до виробництва. За спостереженнями з виставки, натуральні інгредієнти, зниження кількості цукру у продуктах, акцент на екологічності пакування, прозорість у маркуванні, будуть основними пріоритетами сектору промисловості Food&Beverage (F&B) у найближчі роки.

Gulfood 2020 року - найбільша і найвпливовіша в світі щорічна виставка харчової промисловості й виробництва напоїв, з найбільшою кількістю відвідувачів, експонентів і бізнес-операцій, проведених протягом чотирьох днів виставки. Участь беруть сотні фахівців компаній-виробників халяльної продукції з 50 країн світу. Глобальна присутність на виставці Gulfood підтверджена 120 офіційними національними павільйонами.
Читайте також:Кібербезпека – нові тенденції та виклики для українських компаній, зокрема стосовно вступу в силу нового законодавства ЄСЯк пройшов конкурс "Кращий експортер року"?Конкурс «Підприємство, дружнє до родини» шукає компанії, де турбота, повага й людяність — не слова, а щоденна практика.Конкурс «Підприємство дружнє до родини» шукає тих, хто будує бізнес на довірі, турботі та любові!Індекси споживчих цін у м. Києві у вересні 2025 рокуКруглий стіл: «Ведення бізнесу жінками під час війни»Бізнес-коло поповнюється: як відбулося засідання Президії Київської ТПНовий порядок надання послуг із засвідчення документів ЗЕДBusiness Woman Club та Київська торгово-промислова палата підписали Меморандум про співпрацюДо уваги керівників і власників бізнесу підприємств і організацій, членів Київської торгово-промислової палати, м. Києва і України
© 2014 Всі права захищені.Розробка сайта - Exipilis