укр рус eng
 

Новини Київської ТПП

Як перевести продажі в онлайн під час кризи

Коронавірус однозначно оживив онлайн-бізнес. Навіть тим, хто зовсім не збирався цього робити, довелося перейти на продажі без фізичного контакту з покупцем. Значить треба перебудовувати все: воронку продажів, спілкування з клієнтами, нові моделі взаємодії.

Як перевести продажі з офлайну в онлайн так, щоб зберегти і примножити, вчила власниця компанії Bogushtime Людмила Богуш під час вебінару, організованого для членів Київської торгово-промислової палати за підтримки Комітету жінок-підприємниць при Київській ТПП.

«Онлайн-магазинів за час карантину стало вдвічі більше. Це сталося через те, що людям довелось продавати онлайн. Вони почали адаптовуватися  до реальності та запроваджувати цілий ряд змін. Для ритейлу це стало найкращим рішенням», - підкреслила бізнес-тренер.

Людмила Богуш назвала основні тенденції ринку електронної комерції за час карантину. За її словами, у зв’язку з переходом на онлайн зросли продажі дитячих товарів. У порівнянні з березнем, за квітень місячний обіг зріс на 22%. Люди віддають перевагу замовляти одяг онлайн. Особливо з переходом на віддалений режим роботи мають попит домашній одяг і піжами. А магазини, що продають харчові продукти, зараз більше за всіх відчувають підвищення купівельної активності. Клієнтам легше замовити їжу онлайн, ніж ходити по магазинах з масовим скупченням людей.

Бізнес-тренер відзначила категорії товарів, які за квітень знизили свої показники продажів. Наприклад, обіг магазинів зоотоварів знизився на 74 %. Також люди під час самоізоляції продовжують купувати товари для будинку, саду і ремонту, однак їх місячний обіг знизився. Статистика показує зниження попиту на товари краси та здоров’я, оскільки ці товари найчастіше не призначаються для задоволення основних потреб людей. Обіг в цій галузі впав на 31%. Пандемія коронавіруса і криза негативно вплинули на попит меблів.

«Очевидно, люди відкладають покупки речей не першої необхідності на другий план», - вважає Людмила Богуш. Підприємцям вона порадила бути готовими працювати швидко, більше часу приділяти клієнтам, а для збільшення кількості продажів варто проводити різноманітні акції, оформлювати клубні підписки та слідкувати за конкурентами.

Читайте також:Розпочався третій навчальний модуль курсу EUREMШановні працівники та ветерани харчової промисловості!Не словом, а діломНовий імпульс розвитку традиційного українсько-узбецького співробітництваОнлайн-конференція "Нетворкінг. Як викликати ВАУ-ефект при знайомстві та монетизувати 8 з 10 контактів"Успішно стартував перший онлайн проект «Зробимо світ чистішим!»Премія «Крило Гермеса-2020» - ініціатива ТПП України, спрямована на підтримку вітчизняного бізнесуТемпи поширення кіберпандемії швидші, ніж пандемії Covid – ТПП УкраїниВ Україні розпочався Місяць кібербезпеки 2020У Київській торгово-промисловій палаті фінішував другий навчальний модуль за програмою EUREM – "Європейський енергоменеджер (ТПП)"

Календар подій

Жовтень 2020
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

вул. Б. Хмельницького, 55,
Київ, 01054, Україна
info@kcci.org.ua
тел: +380 44 482-0301
факс: +380 44 482-3966
Київська торгово-промислова палата.
© 2014 Всі права застережені.
Погода  
Розробка сайта - Exipilis