укр рус eng
 

Новини Київської ТПП

Практичні рекомендації для власників бізнесу в умовах кризи від Людмили Богуш

Які функції має виконувати керівник бізнесу в нинішніх умовах розповіла підприємцям власниця компанії BogushTime Людмила Богуш на вебінарі, організованому для членів Київської торгово-промислової палати за підтримки Комітету жінок-підприємниць при Київській ТПП.

Перше, що необхідно зробити власнику бізнесу, за словами тренера, – це прийняти рішення про майбутнє компанії після завершення кризи. Керівник обов’язково працює із стратегією, це його відповідальність. Він формулює ідею компанії, складає і розробляє плани. Під час кризи варто переформатуватися та відмовитися від довгострокових цілей.

Наступна функція власника бізнесу – це взаємодія з виконуючим директором. Рекомендується, щоб ці позиції були розділені. «Наприклад, власник поставив перед собою задачу розвивати компанію. Для цього він оптимізує процеси, досліджує ринок, фіксує всі напрацювання. Директор, в свою чергу, повинен реалізовувати стратегічні задачі власника та знайти способи як працювати з командою – як їх утримувати, як їх мотивувати», - зазначила спікер.

Людмила Богуш поділилась прикладами ефективного управління компанією з власного досвіду: «Я сама пропрацювала особисті стратегічні плани. Для цього я все записую в блокнот -  чого я хочу зараз і чим хочу займатись. Для своїх ключових працівників я провела процедуру прояснення продукту поста на час кризи. Адже головна функція власника компанії полягає в тому, щоб створювати ідеологію, просувати її і надихати нею свою команду».

Ще одна функція – це піар. Дуже часто власники не сприймають це слово, вважають його лише особистим брендом. «Піар - це створення необхідної суспільної думки про компанію. За це відповідає саме власник», - підкреслила тренер. Вона спрогнозувала, що у зв’язку з карантином інші країни будуть розвивати локальний бізнес. Це є можливістю для керівників розвивати відносини з місцевими людьми на інших ринках.  

Спікер повідомила, що після карантину бізнес повинен бути готовим стати потенційним інвестором. «Сьогодні це не лише гроші, а певні технології,  знання, яких немає в інших, напрацювання, поради, рекомендації. Ці всі речі потрібно об’єднувати і ділитися. Тому що після карантину  ринок потребуватиме фахівців».

Слідкуйте за наступними анонсами на сайті Київської торгово-промислової палати, а також у соцмережах https://www.facebook.com/kyivcci

Читайте також:Відділ підтримки експорту Київської ТПП активно просуває вітчизняну продукцію на зовнішні ринки"Беремо та робимо! - рецепт успішної роботи "ПриватБанку" - Богдан Дубенський10 компаній стали новими членами Київської торгово-промислової палатиЗапрошуємо взяти участь у заході ALTERNATIVE ENVIRONMENTAL PLATFORM-2020 «ECO-MODERNIZATION»Київська торгово-промислова палата надала допомогу пораненим бійцям з ДонбасуДругий випуск онлайн–журналу The Chamber ReviewКиївська ТПП підписала Меморандум про співпрацю з Регіональним відділенням Фонду державного майна УкраїниМіхеіл Саакашвілі під час зустрічі з бізнесом підтримав позицію необхідності реформування судової системи УкраїниФорум "Ділова репутація - сучасний капітал бізнесу" зібрав учасників з 19 областей УкраїниЯк забезпечити захист онлайн-середовища в умовах коронавірусу

Календар подій

Серпень 2020
ПнВтСрЧтПтСбНд
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

вул. Б. Хмельницького, 55,
Київ, 01054, Україна
info@kcci.org.ua
тел: +380 44 482-0301
факс: +380 44 482-3966
Київська торгово-промислова палата.
© 2014 Всі права застережені.
Погода  
Розробка сайта - Exipilis