укр рус eng
 

Новини Київської ТПП

Практичні рекомендації для власників бізнесу в умовах кризи від Людмили Богуш

Які функції має виконувати керівник бізнесу в нинішніх умовах розповіла підприємцям власниця компанії BogushTime Людмила Богуш на вебінарі, організованому для членів Київської торгово-промислової палати за підтримки Комітету жінок-підприємниць при Київській ТПП.

Перше, що необхідно зробити власнику бізнесу, за словами тренера, – це прийняти рішення про майбутнє компанії після завершення кризи. Керівник обов’язково працює із стратегією, це його відповідальність. Він формулює ідею компанії, складає і розробляє плани. Під час кризи варто переформатуватися та відмовитися від довгострокових цілей.

Наступна функція власника бізнесу – це взаємодія з виконуючим директором. Рекомендується, щоб ці позиції були розділені. «Наприклад, власник поставив перед собою задачу розвивати компанію. Для цього він оптимізує процеси, досліджує ринок, фіксує всі напрацювання. Директор, в свою чергу, повинен реалізовувати стратегічні задачі власника та знайти способи як працювати з командою – як їх утримувати, як їх мотивувати», - зазначила спікер.

Людмила Богуш поділилась прикладами ефективного управління компанією з власного досвіду: «Я сама пропрацювала особисті стратегічні плани. Для цього я все записую в блокнот -  чого я хочу зараз і чим хочу займатись. Для своїх ключових працівників я провела процедуру прояснення продукту поста на час кризи. Адже головна функція власника компанії полягає в тому, щоб створювати ідеологію, просувати її і надихати нею свою команду».

Ще одна функція – це піар. Дуже часто власники не сприймають це слово, вважають його лише особистим брендом. «Піар - це створення необхідної суспільної думки про компанію. За це відповідає саме власник», - підкреслила тренер. Вона спрогнозувала, що у зв’язку з карантином інші країни будуть розвивати локальний бізнес. Це є можливістю для керівників розвивати відносини з місцевими людьми на інших ринках.  

Спікер повідомила, що після карантину бізнес повинен бути готовим стати потенційним інвестором. «Сьогодні це не лише гроші, а певні технології,  знання, яких немає в інших, напрацювання, поради, рекомендації. Ці всі речі потрібно об’єднувати і ділитися. Тому що після карантину  ринок потребуватиме фахівців».

Слідкуйте за наступними анонсами на сайті Київської торгово-промислової палати, а також у соцмережах https://www.facebook.com/kyivcci

Читайте також:Вітаємо зі вступом до лав Київської торгово-промислової палати 10 нових підприємств!Агрохолдинг МХП виділив на боротьбу з коронавірусом 84 мільйониZAMMLER запрошує на Логістичний ONLINE МарафонВітаємо Геннадія Чижикова з переобранням на посаді президента Торгово-промислової палати України!Як перевести продажі в онлайн під час кризиАсоціація українських банків планує запустити програму фінансування підприємствЛогістика на карантині – що змінилось в вантажних перевезенняхПеріод напіврозпаду: як продовжити подих своєї компаніїЗатверджено порядок надання допомоги по частковому безробіттюSchneider Electric відкриває доступ до знань та експертизи

Календар подій

Травень 2020
ПнВтСрЧтПтСбНд
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

вул. Б. Хмельницького, 55,
Київ, 01054, Україна
info@kcci.org.ua
тел: +380 44 482-0301
факс: +380 44 482-3966
Київська торгово-промислова палата.
© 2014 Всі права застережені.
Погода  
Розробка сайта - Exipilis