укр рус eng
 

Новини Київської ТПП

Практичні рекомендації для власників бізнесу в умовах кризи від Людмили Богуш

Які функції має виконувати керівник бізнесу в нинішніх умовах розповіла підприємцям власниця компанії BogushTime Людмила Богуш на вебінарі, організованому для членів Київської торгово-промислової палати за підтримки Комітету жінок-підприємниць при Київській ТПП.

Перше, що необхідно зробити власнику бізнесу, за словами тренера, – це прийняти рішення про майбутнє компанії після завершення кризи. Керівник обов’язково працює із стратегією, це його відповідальність. Він формулює ідею компанії, складає і розробляє плани. Під час кризи варто переформатуватися та відмовитися від довгострокових цілей.

Наступна функція власника бізнесу – це взаємодія з виконуючим директором. Рекомендується, щоб ці позиції були розділені. «Наприклад, власник поставив перед собою задачу розвивати компанію. Для цього він оптимізує процеси, досліджує ринок, фіксує всі напрацювання. Директор, в свою чергу, повинен реалізовувати стратегічні задачі власника та знайти способи як працювати з командою – як їх утримувати, як їх мотивувати», - зазначила спікер.

Людмила Богуш поділилась прикладами ефективного управління компанією з власного досвіду: «Я сама пропрацювала особисті стратегічні плани. Для цього я все записую в блокнот -  чого я хочу зараз і чим хочу займатись. Для своїх ключових працівників я провела процедуру прояснення продукту поста на час кризи. Адже головна функція власника компанії полягає в тому, щоб створювати ідеологію, просувати її і надихати нею свою команду».

Ще одна функція – це піар. Дуже часто власники не сприймають це слово, вважають його лише особистим брендом. «Піар - це створення необхідної суспільної думки про компанію. За це відповідає саме власник», - підкреслила тренер. Вона спрогнозувала, що у зв’язку з карантином інші країни будуть розвивати локальний бізнес. Це є можливістю для керівників розвивати відносини з місцевими людьми на інших ринках.  

Спікер повідомила, що після карантину бізнес повинен бути готовим стати потенційним інвестором. «Сьогодні це не лише гроші, а певні технології,  знання, яких немає в інших, напрацювання, поради, рекомендації. Ці всі речі потрібно об’єднувати і ділитися. Тому що після карантину  ринок потребуватиме фахівців».

Слідкуйте за наступними анонсами на сайті Київської торгово-промислової палати, а також у соцмережах https://www.facebook.com/kyivcci

Читайте також:Розпочався третій навчальний модуль курсу EUREMШановні працівники та ветерани харчової промисловості!Не словом, а діломНовий імпульс розвитку традиційного українсько-узбецького співробітництваОнлайн-конференція "Нетворкінг. Як викликати ВАУ-ефект при знайомстві та монетизувати 8 з 10 контактів"Успішно стартував перший онлайн проект «Зробимо світ чистішим!»Премія «Крило Гермеса-2020» - ініціатива ТПП України, спрямована на підтримку вітчизняного бізнесуТемпи поширення кіберпандемії швидші, ніж пандемії Covid – ТПП УкраїниВ Україні розпочався Місяць кібербезпеки 2020У Київській торгово-промисловій палаті фінішував другий навчальний модуль за програмою EUREM – "Європейський енергоменеджер (ТПП)"

Календар подій

Жовтень 2020
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

вул. Б. Хмельницького, 55,
Київ, 01054, Україна
info@kcci.org.ua
тел: +380 44 482-0301
факс: +380 44 482-3966
Київська торгово-промислова палата.
© 2014 Всі права застережені.
Погода  
Розробка сайта - Exipilis