укр рус eng
 

Новини Київської ТПП

Навіщо керівнику активувати свій бренд в період кризи

Власник бізнесу може сприяти 30% збільшенню обороту і фактичному подвоєнню числа клієнтів. Імідж першої особи компанії серйозно впливає на формування суспільної думки про бренд, а просування через особистий бренд свідчить про високу якість продукту, а також відкриває шляхи до закритих професійних спільнот.

Юлія Андрусенко, власниця smm-агентства, у форматі вебінару вчила підприємців-членів Київської торгово-промислової палати як зберегти кредит довіри клієнтів і партнерів до свого бренду, а також як керівнику активувати свій особистий бренд в соціальних мережах.
Тренер пояснила, що репутація керівника підвищує зацікавленість потенційних інвесторів, забезпечує правильне позиціонування  і захищає від кризових ситуацій. «На сьогоднішній день, головний тренд маркетингу – людське обличчя. Будь-то b2b чи b2c, люди не хочуть спілкуватися із красивою вивіскою чи крутим логотипом», - прокоментувала експерт.

За її словами, яскравий, відомий лідер – це потужна зброя переконання для потенційних клієнтів. Він служить кращою рекомендацією для компанії. Персональний бренд – це можливість відрізнятися від конкурентів та дозволяє просувати відразу ряд напрямків, так як цільова аудиторія уже відноситься до нього лояльно.

«Чому це так? Коли люди бачать, як людина ставиться до своєї роботи, чим займається поза нею, то довіра людей, в тому числі покупців, зростає. А довіра пропорційно росте як до керівника, так і до бренду», - наголосила Юлія Андрусенко.

Концепція особистого бренду керівника повинна перекликатися з ідеями і місією компанії. Інформація мусить опиратися на реальні факти. Потрібно будувати персональний бренд на стійкому фундаменті реальних досягнень.

«Не чекайте результатів уже завтра. Все залежить від стартових позицій, ринку, цілей та інтенсивності роботи», - зазначила тренер. Вона порадила підприємцям вивчати своїх конкурентів, а також обрати 5-7 найбільш цікавих персонажів з точки зору просування. Це відкриє певний досвід для наслідування та нові канали й інструменти.

«Бізнесмени повинні розуміти, що особистий бренд – це певні асоціації, які виникають в свідомості конкретних людей при згадуванні вашого імені. Кожне ваше слово може відображатися на вашому образі. Будьте послідовними», - підсумувала тренер.

Читайте також:Відділ підтримки експорту Київської ТПП активно просуває вітчизняну продукцію на зовнішні ринки"Беремо та робимо! - рецепт успішної роботи "ПриватБанку" - Богдан Дубенський10 компаній стали новими членами Київської торгово-промислової палатиЗапрошуємо взяти участь у заході ALTERNATIVE ENVIRONMENTAL PLATFORM-2020 «ECO-MODERNIZATION»Київська торгово-промислова палата надала допомогу пораненим бійцям з ДонбасуДругий випуск онлайн–журналу The Chamber ReviewКиївська ТПП підписала Меморандум про співпрацю з Регіональним відділенням Фонду державного майна УкраїниМіхеіл Саакашвілі під час зустрічі з бізнесом підтримав позицію необхідності реформування судової системи УкраїниФорум "Ділова репутація - сучасний капітал бізнесу" зібрав учасників з 19 областей УкраїниЯк забезпечити захист онлайн-середовища в умовах коронавірусу

Календар подій

Серпень 2020
ПнВтСрЧтПтСбНд
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

вул. Б. Хмельницького, 55,
Київ, 01054, Україна
info@kcci.org.ua
тел: +380 44 482-0301
факс: +380 44 482-3966
Київська торгово-промислова палата.
© 2014 Всі права застережені.
Погода  
Розробка сайта - Exipilis