укр рус eng
 

Новини Київської ТПП

Навіщо керівнику активувати свій бренд в період кризи

Власник бізнесу може сприяти 30% збільшенню обороту і фактичному подвоєнню числа клієнтів. Імідж першої особи компанії серйозно впливає на формування суспільної думки про бренд, а просування через особистий бренд свідчить про високу якість продукту, а також відкриває шляхи до закритих професійних спільнот.

Юлія Андрусенко, власниця smm-агентства, у форматі вебінару вчила підприємців-членів Київської торгово-промислової палати як зберегти кредит довіри клієнтів і партнерів до свого бренду, а також як керівнику активувати свій особистий бренд в соціальних мережах.
Тренер пояснила, що репутація керівника підвищує зацікавленість потенційних інвесторів, забезпечує правильне позиціонування  і захищає від кризових ситуацій. «На сьогоднішній день, головний тренд маркетингу – людське обличчя. Будь-то b2b чи b2c, люди не хочуть спілкуватися із красивою вивіскою чи крутим логотипом», - прокоментувала експерт.

За її словами, яскравий, відомий лідер – це потужна зброя переконання для потенційних клієнтів. Він служить кращою рекомендацією для компанії. Персональний бренд – це можливість відрізнятися від конкурентів та дозволяє просувати відразу ряд напрямків, так як цільова аудиторія уже відноситься до нього лояльно.

«Чому це так? Коли люди бачать, як людина ставиться до своєї роботи, чим займається поза нею, то довіра людей, в тому числі покупців, зростає. А довіра пропорційно росте як до керівника, так і до бренду», - наголосила Юлія Андрусенко.

Концепція особистого бренду керівника повинна перекликатися з ідеями і місією компанії. Інформація мусить опиратися на реальні факти. Потрібно будувати персональний бренд на стійкому фундаменті реальних досягнень.

«Не чекайте результатів уже завтра. Все залежить від стартових позицій, ринку, цілей та інтенсивності роботи», - зазначила тренер. Вона порадила підприємцям вивчати своїх конкурентів, а також обрати 5-7 найбільш цікавих персонажів з точки зору просування. Це відкриє певний досвід для наслідування та нові канали й інструменти.

«Бізнесмени повинні розуміти, що особистий бренд – це певні асоціації, які виникають в свідомості конкретних людей при згадуванні вашого імені. Кожне ваше слово може відображатися на вашому образі. Будьте послідовними», - підсумувала тренер.

Читайте також:Запрошуємо взяти участь у діловому візиті до м. Дубай, ОАЕ, що приурочений до головної продовольчої виставки Близького Сходу - Gulfood 2021ТРЕНІНГ: Ресурсний стан. Як жінці залишатися повною сил в сучасному світіДо уваги підприємців і фахівців з розвитку підприємництваТОП-8 важливих законодавчих змін січня для представників МСБКомітет підтримки експорту та інвестицій: подальші кроки задля просування експортного потенціалуДопомога землякам “всупереч випробуванню”Добірка з ТОП-20 важливих новин для бізнесу в 2021: найважливіші зміни у новому році17 київських компаній отримали нагороди «Кращий експортер року»Київська торгово-промислова палата заручилася підтримкою Ради експортерів та інвесторів МЗС УкраїниНові ініціативи, продуктивна робота та перспективні можливості Комітету жінок-підприємниць КТПП у 2021 році

Календар подій

Січень 2021
ПнВтСрЧтПтСбНд
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

вул. Б. Хмельницького, 55,
Київ, 01054, Україна
info@kcci.org.ua
тел: +380 44 482-0301
факс: +380 44 482-3966
Київська торгово-промислова палата.
© 2014 Всі права застережені.
Погода  
Розробка сайта - Exipilis