укр рус eng
 

Новини Київської ТПП

Як створити антикризовий продукт за 7 днів і знайти нові точки росту?

Будь-який бізнес, який великою мірою залежав від взаємодії між людьми, – консалтинг, туристичний бізнес або ритейл, – сьогодні повинен серйозно переглянути свою бізнес-модель. Потрібно розібратися, як у кризовий час створити пілот нового проекту на базі існуючої продуктової лінійки з мінімальними тимчасовими рамками і ресурсами.

Підприємцям у цьому допомогла Лора Невар - засновник SUCCESSFUL WOMAN community; ceo компанії SW-Ukraine; кризис менеджер. Під час вебінару тренер навчила самостійно розбиратися в нових антикризових інструментах просування бізнесу всього за 7 днів.

Серія безкоштовних вебінарів – це спільний проект члена Київської ТПП, сео компанії SW-Ukraine Лори Невар, Комітету жінок-підприємниць при Київській ТПП та міжнародного журналу BUSINESS PANORAMA.

Серія вебінарів, які допоможуть створити пілот нового проекту на базі існуючої продуктової лінійки з мінімальними рамками і ресурсами

Учасниками прямого ефіру були підприємці, експерти, у яких є свої продукти та керівники PR і маркетингових відділів, що зацікавлені в просуванні бізнесу своєї компанії.

«Краще ніж ви, ваш бізнес ніхто не знає, тому слід взяти відповідальність у свої руки», - вважає Лора Невар. Перше, що треба зробити, - проаналізувати все, що ви маєте на даний момент. Для цього необхідно:

  • Клієнтська база з 50 людей. Якщо її немає, то можна створити групу у соціальних мережах і запросити всіх друзів.
  • Швидкий канал спілкування з клієнтами. Це можуть бути соціальні мережі, партнерська платформа чи телефон.
  • Людські ресурси.
  • Час і бажання.

Тренер пояснила, що потрібно звузити свою експертність, поставивши собі питання: чим я можу бути корисний для своєї цільової аудиторії, наскільки мені можна довіряти, як можу швидко дати рішення, яка моя унікальність та яка моя конкурентна перевага. Відповіді на ці запитання ефективніше давати письмово.

Наступним кроком стало визначення ідеального клієнта. Для цього необхідно прописати основну біль, їх потреби, емоції, наявність необхідних ресурсів. Лише після цього можна формувати пропозицію, що буде складатися на основі цінностей, а саме: вигоди, процесу роботи вашого продукту, аргументів і контраргументів, рішень, які ви пропонуєте та пакету цін.

«Якщо ви проробили всі ці кроки, то тепер можна починати діяти. Це просто – дзвонити, писати, говорити, знімати, демонструвати. А щоб глибше зрозуміти проблеми своєї аудиторії, то проведіть консультації. Не бійтесь відмов, просіть допомоги, так як ви тестуєте свій проєкт і вам потрібна допомога», - вказала Лора Невар. Фінальним етапом створення продукту був аналіз. Тобто варто проаналізувати всі відмови, вдосконалити пропозицію, впевнитися, що на продукт є попит.

«Ви перевіряєте, чи працює ваша ідея, причому перевіряєте це швидко. Далі ви допрацьовуєте продукт, включаєте додаткові функції, розширюєте аудиторію», - підсумувала тренер. Варто пам’ятати, що у будь-який момент підприємців може зупинити недостатність самоорганізації, страх, невпевненість та відсутність професійних навиків управління в кризу.

 Слухачі вебінару впевнилися, якщо зробити всі ці кроки за 7 днів, то вони отримають новий продукт з мінімальним набором функцій. А для тих, хто готовий практично працювати, тренер назначить консультацію, щоб допрацювати проект з менторською підтримкою.

SW-Ukraine - перша в Україні business&лайф навчальна платформа для жінок, які прагнуть до особистого і професійного розвитку. Їх місія - допомагати жінкам-експертам, підприємцям, розвивати свою експертність в соціальних мережах і офлайн, без вкладення в рекламу, через практичні навчальні програми "to do".

Читайте також:Вітаємо зі вступом до лав Київської торгово-промислової палати 10 нових підприємств!Агрохолдинг МХП виділив на боротьбу з коронавірусом 84 мільйониZAMMLER запрошує на Логістичний ONLINE МарафонВітаємо Геннадія Чижикова з переобранням на посаді президента Торгово-промислової палати України!Як перевести продажі в онлайн під час кризиАсоціація українських банків планує запустити програму фінансування підприємствПрактичні рекомендації для власників бізнесу в умовах кризи від Людмили БогушЛогістика на карантині – що змінилось в вантажних перевезенняхПеріод напіврозпаду: як продовжити подих своєї компаніїЗатверджено порядок надання допомоги по частковому безробіттю

Календар подій

Травень 2020
ПнВтСрЧтПтСбНд
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

вул. Б. Хмельницького, 55,
Київ, 01054, Україна
info@kcci.org.ua
тел: +380 44 482-0301
факс: +380 44 482-3966
Київська торгово-промислова палата.
© 2014 Всі права застережені.
Погода  
Розробка сайта - Exipilis