укр рус eng
 

Новини Київської ТПП

Топ антикризових стратегій для бізнесу

Людмила Богуш під час чергового вебінару для власників бізнесу розповіла про антикризовий менеджмент та назвала подальші можливі шляхи розвитку компанії після закінчення карантину.

Вже скоро ми всі очікуємо вихід з кризи. Керівники компаній мають продумати антикризові стратегії для забезпечення безперебійної діяльності підприємства.  Комітет жінок-підприємниць при Київській ТПП спільно з членом палати компанією BogushTime проводять безкоштовну серію вебінарів, що спрямовані на вирішення актуальних питань для власників бізнесу.

Серія вебінарів від Людмили Богуш

Людмила Богуш – це засновник і провідний бізнес-тренер компанії BogushTime. Вона є експертом міжнародного рівня в питаннях досягнення цілей. Професійно займається наданням тренінгів з 1999 року. Спеціалізується на проведенні тренінгів з управління часом і змінами, лідерства, ефективній взаємодії і  ораторської майстерності.

20 квітня Людмила Богуш провела вебінар «Антикризовий менеджмент». Для тих, хто не встиг його подивитися, ми тезово опишемо головні меседжі:

  • Коли ви вийдете із кризи, то треба подумати про свою команду. У власників бізнесу з’явиться можливість покращити виробництво за допомогою нових працівників, так як ринок праці значно збільшиться. Людмила радить замінити співробітників, що виконують відразу декілька обов’язків. Якщо людина займається різними обов’язками, то на ділі вона не є фахівцем в жодній сфері. Ефективніше найняти спеціалістів вузького профілю, які будуть виконувати виключно свою роботу. Так як багато людей залишаться працювати на дистанційному режимі, то для вас це буде нагодою зекономити робоче місце.
  • Щоб створити бачення бізнесу варто залучити свою команду. Кожному ключовому працівнику поставте питання: «Як ви бачите розвиток компанії?». Робітник має своє бачення та ідеї, адже він знає всі нюанси зсередини.
  • Після закінчення карантину буде розвиватися локальний бізнес. Продумайте шляхи виходу на нові території. Зараз легко можна шукати партнерів в різних країнах онлайн. Створення нових зв’язків – це найбільша цінність, яку можна винести з карантину. Франшиза – один з найкращих варіантів розширення бізнесу. Її перевагами є розкручений бренд, готові постачальники, збудована система бізнесу, безкоштовні консультації, економія на рекламі.

Хто хоче приєднатися до наступного вебінару, вступайте у групу Фейсбук https://www.facebook.com/groups/, та реєструйтесь за посиланням https://forms.gle/jNjtHoMeYowFoo4g7

Читайте також:Відділ підтримки експорту Київської ТПП активно просуває вітчизняну продукцію на зовнішні ринки"Беремо та робимо! - рецепт успішної роботи "ПриватБанку" - Богдан Дубенський10 компаній стали новими членами Київської торгово-промислової палатиЗапрошуємо взяти участь у заході ALTERNATIVE ENVIRONMENTAL PLATFORM-2020 «ECO-MODERNIZATION»Київська торгово-промислова палата надала допомогу пораненим бійцям з ДонбасуДругий випуск онлайн–журналу The Chamber ReviewКиївська ТПП підписала Меморандум про співпрацю з Регіональним відділенням Фонду державного майна УкраїниМіхеіл Саакашвілі під час зустрічі з бізнесом підтримав позицію необхідності реформування судової системи УкраїниФорум "Ділова репутація - сучасний капітал бізнесу" зібрав учасників з 19 областей УкраїниЯк забезпечити захист онлайн-середовища в умовах коронавірусу

Календар подій

Серпень 2020
ПнВтСрЧтПтСбНд
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

вул. Б. Хмельницького, 55,
Київ, 01054, Україна
info@kcci.org.ua
тел: +380 44 482-0301
факс: +380 44 482-3966
Київська торгово-промислова палата.
© 2014 Всі права застережені.
Погода  
Розробка сайта - Exipilis