укр рус eng
 

Новини Київської ТПП

Члени КТПП просять голову фінкомітету ВР не допустити прийняття в другому читанні законопроектів без урахування думки бізнесу

Прозора звітність необхідна як бізнесу, так і новій податковій службі, які разом з митницею повинні до 2021 року знайти нову якість. Реформа оподаткування рано чи пізно відбудеться. Але вона повинна виключити збільшення фінансового навантаження на МСБ, тому що експерти прогнозують подорожчання процедур адміністрування, збільшення кількості перевірок на підставі недобросовісних звернень споживачів та фінансові санкції.

"Саме детальне, фахове обговорення положень зазначеного законодавства бізнес-спільнотою та найголовніше - облік результатів такого обговорення парламентом, на думку КТПП, яка завжди намагається виступати дискусійною платформою між владою і бізнесом, повинна служити тому, щоб спірність окремих законодавчих положень не трансформувалася в негативні або корупційні положення чинного закону", - зазначив у своєму виступі президент КТПП Микола Засульський.

Ухвалення в другому читанні трьох законопроектів в сфері фіскальної політики мають істотне значення для прав і законних інтересів бізнесу, адже без урахування його думки, значно погіршиться стан платників податків, посилиться адміністративний тиск на бізнес і введуться корупційні ризики.

Про це йдеться в резолюції круглого столу, який відбувся в Київській торгово-промисловій палаті (КТПП) 20 вересня з представниками бізнес-спільноти, експертами, адвокатами по обговоренню законопроектів про вдосконалення адміністрування податків №1210, про застосування реєстраторів розрахункових операцій №1053-1 і детінізації розрахунків № 1073.

У резолюції, яка буде направленому голові Комітету Верховної Ради України з питань фінансів, податкової та митної політики Данилу Гетманцеву, представники бізнесу просять врахувати зауваження по критичних питаннях, які, на їхню думку, при прийнятті законопроектів в поточній редакції можуть привести до негативних наслідків.

Так, норми №1210 "Про внесення змін до Податкового кодексу щодо вдосконалення адміністрування податків, усунення технічних і логічних неузгодженостей в податковому законодавстві" можуть привести, зокрема, до збільшення в 4 рази штрафних санкцій за вчинення податкових правопорушень, введення 20% ставки оподаткування ПДВ при експорті товарів за ціною нижчою за звичайну і ціни придбання, незважаючи на наявність позитивної судової практики щодо неправомірності даної норми.

 Крім того, прийняття даного законопроекту, в пропонованій редакції, сприятиме запровадженню "презумпції вини платника податків", тобто безумовної фінансової відповідальності платників податків незалежно від наявності вини, виключенню відповідальності керівника і посадової особи фіскального органу при прийнятті неправомірних рішень, дій чи бездіяльність, а також виключення з податкових витрат курсових різниць, суперечить Міжнародним стандартам обліку і звітності.

На думку учасників круглого столу, неприпустимим є і прийняття без внесення змін законопроектів №1053-1 "Про внесення змін до Закону України" Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" та № 1073 "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо детінізації розрахунків у сфері торгівлі та послуг" №1053-1 оскільки відбудеться значне збільшення штрафних санкцій за вчинення порушень по використанню РРО. А також призведе до того, що витрати малого бізнесу і мікропідприємництва - платників податків другої і третьої груп єдиного податку на адміністрування процесів придбання та застосування реєстраторів розрахункових операцій збільшаться в рази, що може привести до скорочення або припинення їх діяльності. Крім того, запропоноване законопроектами регулювання може мати зворотний ефект - пошук можливостей оптимізації витрат на адміністрування бізнесу за допомогою "конвертаційних центрів".

"Наведені положення, на нашу думку, найбільш яскраво свідчать про неможливість вжиття зазначених законопроектів у запропонованій до другого читання редакції, оскільки містять дискримінаційні для платників податків норми. Просимо врахувати позицію платників податків - членів Київської торгово-промислової палати, яка в повній мірі була підтримана учасниками нашого круглого столу , про необхідність виправлення вищевказаних недоліків і врахування зауважень, при прийнятті законопроектів у другому читанні і в цілому", - наголошується в резолюції.

Читайте також:Запрошуємо на круглий стіл «Наскільки ефективні засоби протидії Кіберполіції, судової системи, законодавства, бізнесу, кібершахрайству»Вітання з Днем працівників харчової промисловості!Перша міжнародна Конференція жінок-підприємниць м. Києва УСПІХ В ТОБІ!ВОРКШОП «НА ПОДІУМІ ПІДПРИЄМНИЦТВА– ШЛЯХ ДО УСПІХУ»Вітаємо у команді Київської торгово-промислової палати 22 нових члени!Як ефективно управляти платоспроможністю бізнесуСвітовий бізнес у 2021 році може понести збитки на суму 6 трильйонів доларів від кібератак"Obozrevatel" опублікувало спростування на недостовірну інформацію про Київську торгово-промислову палатуФорум «Бізнес кейс-стаді» об’єднав сотні підприємців з різних куточків УкраїниВітчизняні науковці презентували новітні розробки у сфері енергоефективних технологій потенційним інвесторам

Календар подій

Жовтень 2019
ПнВтСрЧтПтСбНд
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
вул. Б. Хмельницького, 55,
Київ, 01054, Україна
info@kcci.org.ua
тел: +380 44 482-0301
факс: +380 44 482-3966
Київська торгово-промислова палата.
© 2014 Всі права застережені.
Погода  
Розробка сайта - Exipilis