укр рус eng
 

Новини Київської ТПП

Новий голова митниці відповів на запитання і пропозиції українського бізнесу

За місяць до повноцінного запуску Державної митної служби України, яку створено в результаті відділення від фіскальної служби, новопризначений голова Максим Нефьодов 20 серпня зустрівся із представниками українського бізнесу в Торгово-промисловій палаті України.

ТПП України разом з регіональними торгово-промисловими палатами активно працює по реформуванню економіки держави. Активні члени Палати поділилися власним баченням вирішення ключових проблем у митній сфері та надали більше 100 пропозицій по її реформуванню. На заході зібралося 220 представників бізнес-спільноти, 28 виступаючих поставили більше 30 запитань.

Підтримав ідею реформування Державної митної служби України президент Київської ТПП Микола Засульський: «Ми чекали цієї події багато років. Створення Державної митної служби як підрозділу Міністерства фінансів абсолютно відповідає необхідному вектору змін в державі. Ми маємо сигнали від реального бізнесу про неоднакові умови при експортно-імпортних операціях та корупцію. Члени палати постійно скаржаться, що вантажі на українському кордоні простоюють по три дні і більше. Водночас, у Грузії вантажі розмитнюють лише 15 хвилин. Система торгово-промислових палат завжди готова допомагати в реформі регіональних митних органів».

Максим Нефьодов розповів, що у фокусі його уваги в найближчий рік будуть поштові відправлення, автоперевезення на західному кордоні і контейнерні перевезення в портах. «Контрабандні потоки взаємозамінні. Потрібно працювати в усіх напрямках, поступово стискаючи і скорочуючи пропускну здатність чорних каналів», - пояснив чиновник. Крім того, Нефьодов має намір сконцентруватися на проблемах, пов'язаних з переміщенням через кордон окремих товарів, таких як автомобілі.

«Для авто немає єдиного магічного рецепта, але якщо ми зробимо електронний кабінет для декларанта-фізособи зі спрощеним доступом і, можливо, без участі митного брокера; якщо ми будемо публікувати середні ціни, за якими митниця розмитнює аналогічні автомобілі, якщо ми зробимо нормальну систему опрацювання митних декларацій без ручного коректування, то я впевнений, що ми істотно знизимо кількість скарг», - сказав голова митниці.

Він повідомив, що після його прохання в Facebook направляти йому скарги, він отримав їх більше 1 тисячі. Надалі Нефьодов планує запустити електронну систему скарг, як Dozorro в державних закупівлях - з можливістю залишити скаргу онлайн і відстежувати статус її обробки.

Усі пропозиції, що були попередньо внесені регіональними торгово-промисловими палатами, окремими бізнес-структурами та підприємцями, передано для розгляду новому голові Державної митної служби України.

Читайте також:Агрохолдинг МХП виділив на боротьбу з коронавірусом 84 мільйониZAMMLER запрошує на Логістичний ONLINE МарафонВітаємо Геннадія Чижикова з переобранням на посаді президента Торгово-промислової палати України!Як перевести продажі в онлайн під час кризиАсоціація українських банків планує запустити програму фінансування підприємствПрактичні рекомендації для власників бізнесу в умовах кризи від Людмили БогушЛогістика на карантині – що змінилось в вантажних перевезенняхПеріод напіврозпаду: як продовжити подих своєї компаніїЗатверджено порядок надання допомоги по частковому безробіттюSchneider Electric відкриває доступ до знань та експертизи

Календар подій

Травень 2020
ПнВтСрЧтПтСбНд
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

вул. Б. Хмельницького, 55,
Київ, 01054, Україна
info@kcci.org.ua
тел: +380 44 482-0301
факс: +380 44 482-3966
Київська торгово-промислова палата.
© 2014 Всі права застережені.
Погода  
Розробка сайта - Exipilis