укр рус eng
 

Новини Київської ТПП

Новий голова митниці відповів на запитання і пропозиції українського бізнесу

За місяць до повноцінного запуску Державної митної служби України, яку створено в результаті відділення від фіскальної служби, новопризначений голова Максим Нефьодов 20 серпня зустрівся із представниками українського бізнесу в Торгово-промисловій палаті України.

ТПП України разом з регіональними торгово-промисловими палатами активно працює по реформуванню економіки держави. Активні члени Палати поділилися власним баченням вирішення ключових проблем у митній сфері та надали більше 100 пропозицій по її реформуванню. На заході зібралося 220 представників бізнес-спільноти, 28 виступаючих поставили більше 30 запитань.

Підтримав ідею реформування Державної митної служби України президент Київської ТПП Микола Засульський: «Ми чекали цієї події багато років. Створення Державної митної служби як підрозділу Міністерства фінансів абсолютно відповідає необхідному вектору змін в державі. Ми маємо сигнали від реального бізнесу про неоднакові умови при експортно-імпортних операціях та корупцію. Члени палати постійно скаржаться, що вантажі на українському кордоні простоюють по три дні і більше. Водночас, у Грузії вантажі розмитнюють лише 15 хвилин. Система торгово-промислових палат завжди готова допомагати в реформі регіональних митних органів».

Максим Нефьодов розповів, що у фокусі його уваги в найближчий рік будуть поштові відправлення, автоперевезення на західному кордоні і контейнерні перевезення в портах. «Контрабандні потоки взаємозамінні. Потрібно працювати в усіх напрямках, поступово стискаючи і скорочуючи пропускну здатність чорних каналів», - пояснив чиновник. Крім того, Нефьодов має намір сконцентруватися на проблемах, пов'язаних з переміщенням через кордон окремих товарів, таких як автомобілі.

«Для авто немає єдиного магічного рецепта, але якщо ми зробимо електронний кабінет для декларанта-фізособи зі спрощеним доступом і, можливо, без участі митного брокера; якщо ми будемо публікувати середні ціни, за якими митниця розмитнює аналогічні автомобілі, якщо ми зробимо нормальну систему опрацювання митних декларацій без ручного коректування, то я впевнений, що ми істотно знизимо кількість скарг», - сказав голова митниці.

Він повідомив, що після його прохання в Facebook направляти йому скарги, він отримав їх більше 1 тисячі. Надалі Нефьодов планує запустити електронну систему скарг, як Dozorro в державних закупівлях - з можливістю залишити скаргу онлайн і відстежувати статус її обробки.

Усі пропозиції, що були попередньо внесені регіональними торгово-промисловими палатами, окремими бізнес-структурами та підприємцями, передано для розгляду новому голові Державної митної служби України.

Читайте також:Відділ підтримки експорту Київської ТПП активно просуває вітчизняну продукцію на зовнішні ринки"Беремо та робимо! - рецепт успішної роботи "ПриватБанку" - Богдан Дубенський10 компаній стали новими членами Київської торгово-промислової палатиЗапрошуємо взяти участь у заході ALTERNATIVE ENVIRONMENTAL PLATFORM-2020 «ECO-MODERNIZATION»Київська торгово-промислова палата надала допомогу пораненим бійцям з ДонбасуДругий випуск онлайн–журналу The Chamber ReviewКиївська ТПП підписала Меморандум про співпрацю з Регіональним відділенням Фонду державного майна УкраїниМіхеіл Саакашвілі під час зустрічі з бізнесом підтримав позицію необхідності реформування судової системи УкраїниФорум "Ділова репутація - сучасний капітал бізнесу" зібрав учасників з 19 областей УкраїниЯк забезпечити захист онлайн-середовища в умовах коронавірусу

Календар подій

Серпень 2020
ПнВтСрЧтПтСбНд
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

вул. Б. Хмельницького, 55,
Київ, 01054, Україна
info@kcci.org.ua
тел: +380 44 482-0301
факс: +380 44 482-3966
Київська торгово-промислова палата.
© 2014 Всі права застережені.
Погода  
Розробка сайта - Exipilis