укр рус eng
 

Новини Київської ТПП

Звіт за результатами проведеного анкетного опитування серед членів Київської ТПП

У жовтні-листопаді 2020 року Київською ТПП (Відділ взаємодії з членами палати, підприємствами та організаціями) було проведено анонімне анкетне опитування серед членів Палати щодо діяльності Палати та інших актуальних питань.

Анкетне дослідження було спрямовано на виявлення проблемних зон в роботі Київської ТПП та наявність проблемних питань у членів Палати.

Для фіксації відповідей респондентів застосовувалась електронна анкета, що особисто заповнювалася респондентом.

Анкета складалася з 13 запитань із запропонованими варіантами відповіді та можливістю написати власний варіант для того, щоб створити максимальний комфорт для респондента та розширити межі відповідей.

Структура анкети була сформована за такими основними напрямками:

  • ставлення респондентів до роботи Київської ТПП;
  • визначення ефективних каналів комунікації з членами палати;
  • визначення економічної площини, у якій зосереджені проблемні питання респондентів;
  • визначення рейтингу найефективніших дій Київської ТПП для просування інтересів членів палати на внутрішньому та зовнішньому ринках;
  • інформаційно-комунікаційні уподобання членів Палати тощо.

Метод електронного анкетування дозволив оперативно відслідковувати надходження відповідей, узагальнити інформацію, вивантажити результати опитувань до Excel для складання різноманітних вибірок, побудови графіків та складання звіту. 

За результатами проведеного опитування виявлено наступне.

1. Більше 50% серед опитуваних  звертались до Київської торгово-промислової палати  за допомогою у захисті економічних інтересів бізнесу. В тому числі:
-  було задіяно авторитет Київської ТПП (письмове звернення до депутатського корпусу, урядових структур, місцевих державних організацій) – 38% серед тих, то звертався за допомогою.
-  отримано інформаційно-консультаційну підтримку – 53% серед тих, то звертався за допомогою.

2. Більше 50% опитуваних вважають семінари/вебінари/тренінги в он-лайн форматі зручними та корисними для бізнесу.

3. Більшість респондентів використовують ресурси Київської торгово-промислової палати для просування інтересів власного бізнесу, в тому числі:
-  використання цільової  аудиторії для проведення заходів та -70%;
-  КТПП як майданчик для спілкування та налагодження контактів  - 68%;
-  у рекламних цілях для просування інтересів компанії – 40 %.
 
4. Серед тем, які обговорюються в  Київській ТПП у форматі семінарів, вебінарів, кругліх столів, засідань робочих груп та навчальних програм, членів Палати найбільше цікавлять:  
- Зовнішньо-економічна / виставкова діяльність - 59%
- Економічні питання -55%
- Юридичні питання - 40%
- Податкове законодавство - 37%
- Маркетинг - 42%
- Кредитна політика - 18%
- Кібербезпека -18%
- Кадрові питання -12%
Крім того, членами Палати було запропоновано до розгляду на базі Київської ТПП наступні теми:
-  питання протидії корупції;
-  бездіяльність органів влади різних рівнів у питаннях захисту державного підприємства від незаконної забудови;
-  питання менеджменту для  МСБ
-  питання системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР - Hazard Analysis Critical Control Points).

5. Членами Палати будо досить високо оцінено роботу Комітетів підприємців при Палаті. При цьому зацікавленість у взаємодії з роботою Комітетів розподілилась наступним чином:
- Комітет з розвитку експортного потенціалу, зовнішньоекономічної та інвестиційної діяльності - 43% серед тих, хто зацікавлений.
- Комітет з питань промисловості -31%
- Комітет сприяння малому та середньому бізнесу – 28%
- Комітет з питань безпеки бізнесу - 13%
- Комітет жінок-підприємців – 13%
- Комітет будівництва та будівельних матеріалів - 1%.

6. Майже 79% серед опитуваних членів палати висловили позицію щодо доцільності проведення Київською ТПП аналітичніх досліджень з питань соціально-економічного розвитку окремих галузей економіки/промисловості в м. Києві. 

7. Серед інших питань, які використовувались в Анкеті, були питання ділової комунікації, організації структурних процесів та вдосконалення професійного рівня в Палаті.
Зокрема:

  • Зручні засоби комунікації у контакті з представниками Торгово-промислової палати.
  • Ступінь комфортності, під час відвідування Київської ТПП.
  • Ступінь задоволеності роботою персоналу Палати.
  • Ступінь задоволеності переліком послуг, що надаються Київською ТПП (сервісних та пакетних - в межах сплати членського внеску).

Анкетне опитування здійснювалось з метою вивчення ступеня відповідності послуг, що надаються Київською ТПП для задоволення потреб членів Палати.

Результати анкетного опитування будуть використані в якості пропозицій до плану робіт Палати та під час формування Стратегі розвитку Київської ТПП до 2025 року.

 Щиро дякуємо членам Палати, які взяли участь у цьому анкетному опитуванні.

Читайте також:Що варто знати бізнесуФахівці поділились досвідом як вирішити проблему дебіторської заборгованості на підприємствіКорпоративна безпека бізнесу – це відповідальність керівників компаніїТоргово-промислова палата буде співпрацювати з американською компанією в сфері кібербезпекиБізнесу потрібні зрозумілі та стабільні правила гриКиївська торгово-промислова палата та Оукшотт британське страхове агентство запустили нову послугу онлайн продажів BritishinsuraceПідприємцям на заміткуТаїнство поліграфії для Комітету жінок-підприємницьНовини для бізнесуКиївська ТПП вітає науковців! Інституту надтвердих матеріалів ім. В. М. Бакуля НАН України виповнюється 60- років з дня заснування

Календар подій

Серпень 2021
ПнВтСрЧтПтСбНд
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

вул. Б. Хмельницького, 55,
Київ, 01054, Україна
info@kcci.org.ua
тел: +380 44 482-0301
факс: +380 44 482-3966
Київська торгово-промислова палата.
© 2014 Всі права застережені.Розробка сайта - Exipilis