укр рус eng
 

Новини Київської ТПП

Як за допомогою контенту просувати свій продукт безкоштовними методами у соціальних мережах?

Традиційна реклама вже набридла і перестала бути ефективною. У період кризи витрачати на неї гроші стало недоцільно. Сарафанне радіо дало сильний збій, як то кажуть, ми всі зрозуміли, що сарафан-то став маленьким.

Що робити? Як залишитися на плаву? Де шукати клієнтів? Через які безкоштовні засоби комунікації просувати свій бренд? Відповіді на ці питання роз’яснила Юлія Андрусенко під час безкоштовного вебінару спеціально для членів Київської торгово-промислової палати у рамках проекту сео компанії SW-Ukraine Лори Невар, Комітету жінок-підприємниць при Київській ТПП та міжнародного журналу BUSINESS PANORAMA.

Підприємець, експерт з побудови особистого бренду, власниця SMM агентства, фахівець в області активації бренду і ораторського мистецтва зібрала у групі #Успешная в Фейсбуці підприємців, експертів, керівників маркетингових відділів з метою зрозуміти, як за допомогою контенту просувати свій продукт в онлайні, як бути конкурентоспроможними і залучати нових клієнтів.

«Контент-маркетинг давно став завойовувати провідні позиції в боротьбі за залучення клієнта. Все більше компаній успішно використовують його в своїх кампаніях. Але не всі розуміють - як за допомогою контенту продавати складні продукти», - окреслила проблему тренер.

Головна ціль – за допомогою контенту провести клієнта від незнання про продукт до покупки. Для цього потрібно розповісти про його існування, як продукт може вирішити проблеми клієнта, назвати його переваги і вигоди для клієнта, пояснити чому цей продукт краще, ніж у конкурентів та, нарешті, мотивувати до здійснення покупки.

Учасники вебінару дізнались 5 основних кроків просування контенту. «Перше -  чітко сформулювати ідею бренду. Друге - проаналізувати потреби своєї аудиторії. Щосекунди клієнт стає більш вибагливим. Він точно знає, де, коли і що йому треба купити. Третій крок складається з розробки цілей контент-стратегії. Далі пропрацюйте продуктову лінійку. Для цього виділіть флагманський продукт, від продаж якого надходить основний дохід. Через цей продукт виділіть 15 проблем, що він вирішує. Клієнту важливо зрозуміти, як продукт може йому допомогти та як вирішить його проблеми. Контент для клієнта, а не про себе! П’ятий крок – це аналіз результатів – активність клієнтів, популярність постів, залученість», - ділилась Юлія Андрусенко.

За її словами, контент – це головний носій філософії бренду, його культури, базових принципів, основоположних цінностей, корпоративної етики. Постити без певної концепції – означає зменшити кількість лояльних підписників і можливих продажів з акаунту.

Експерт вважає, що основою успіху буде партнерство і співпраця з іншими брендами, перепрофілювання контенту для кожного каналу розповсюдження, підключення до дискусій в соцмережах, на сайтах і форумах, співпраця з лідерами думок.

Читайте також:Вітаємо зі вступом до лав Київської торгово-промислової палати 10 нових підприємств!Агрохолдинг МХП виділив на боротьбу з коронавірусом 84 мільйониZAMMLER запрошує на Логістичний ONLINE МарафонВітаємо Геннадія Чижикова з переобранням на посаді президента Торгово-промислової палати України!Як перевести продажі в онлайн під час кризиАсоціація українських банків планує запустити програму фінансування підприємствПрактичні рекомендації для власників бізнесу в умовах кризи від Людмили БогушЛогістика на карантині – що змінилось в вантажних перевезенняхПеріод напіврозпаду: як продовжити подих своєї компаніїЗатверджено порядок надання допомоги по частковому безробіттю

Календар подій

Травень 2020
ПнВтСрЧтПтСбНд
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

вул. Б. Хмельницького, 55,
Київ, 01054, Україна
info@kcci.org.ua
тел: +380 44 482-0301
факс: +380 44 482-3966
Київська торгово-промислова палата.
© 2014 Всі права застережені.
Погода  
Розробка сайта - Exipilis