укр рус eng
 

Новини Київської ТПП

Методи та інструменти аналізу ринків: як підвищити прибутковість бізнесу

Представники компаній малого та середнього бізнесу вивчали  методи та інструменти аналізу ринків, маркетингових досліджень, можливості Business Intelligence під час конференції  «Методи та інструменти аналізу ринків. Інтелектуальні системи аналізу і звітності для МСБ», яку проводив Центр підтримки бізнесу, оснований на базі Київської ТПП за підтримки ЄБРР у рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу. 

Відкрив конференцію та привітав учасників віце-президент Київської ТПП Віталій Майстренко. Він розповів про форум “Бізнес кейс стаді. Власники для власників”, який напередодні проводив Центр підтримки бізнесу, оснований на базі Клубу Ділових Людей Україна, Київської торгово-промислової палати, Вінницького клубу ділових людей за підтримки ЄБРР у рамках ініціативи EU4Business.      

Нагадуємо, Власники малого та середнього бізнесу отримали інформацію про можливості розвитку від ЄБРР

Координатор проектів ЄБРР з фінансування та розвитку МСБ Ольга Іванченко представила можливості грантових програм, в яких можуть взяти участь малі та середні підприємства за таким критеріями:

  • До 250 працівників;
  • Приватна власність, в якій більше 50% належить громадянам України;
  • Робота на ринку не менше 2 років;
  • Позитивна динаміка розвитку;
  • Гарна ділова репутація.

Роман  Колядюк,  експерт AMGC Right Decision з досліджень, стратегічного планування виходу на ринок та антикризових маркетингових рішень, висловив думку, що якість маркетингових досліджень ринку напряму впливає на дохідність бізнесу. Найефективнішими методами досліджень є статистичні бази даних, експертні опитування та маркетингові дослідження споживачів. Експерт зазначив, що аналіз статистичних баз даних потребує знань основ статистики про статистичні оцінки, похибки, точність вибірки, індекси та ін. Експертні дослідження застосовуються в умовах відсутності офіційної інформації чи обмеженості бюджету з метою оцінки ринкової ситуації, поведінки споживачів, прогнозування розвитку ринків, конкуренції. За допомогою досліджень споживачів можна у польових умовах визначити конкурентів і ринкове становище брендів.

Детальніше у презентації «Інформативність маркетингових досліджень, методи вивчення і аналізу думки споживачів про товар чи послугу»

«Інформативність маркетингових досліджень,
методи вивчення і аналізу думки споживачів
про товар чи послугу
для
оцінки конкуренції і конкурентоcпроможності товару/бренду
на новому ринку,
і для зменшення маркетингових, фінансових ризиків»

Олександра Гуменна, експерт Комітету жінок-підприємців при Київській ТПП поділилася досвідом про організацію та методику маркетингового аудиту. За її словами, внутрішній маркетинговий аудит допомагає створити імідж місії компанії, цілей, корпоративної культури, рентабельності, ефективності. Вона нагадала присутнім, що алгоритм проведення аудиту маркетингового потенціалу повинен включати такі чотири модулі:

  1. аудит маркетингової культури компанії;
  2. аудит маркетингових управлінських дій; 
  3. аудит маркетингових ресурсів;
  4. аудит комплексу маркетингу.

Детальніше у презентації "Маркетинговий аудит: організація та методика"

Геннадій Кравець, голова громадської організації «Австралійсько-Українська Ініціатива» окреслив розробку і проведення промоційних кампаній, участь у масштабних програмах просування, описав методи глибокої інформаційної обробки цільових аудиторій та цільових груп за кордоном із застосуванням аудіовізуальних засобів.

Детальніше у презентації «Розвідка боєм. Засоби підготовки до виходу на ринок»

Микола Мостов’як, заступник начальника відділу секторальних досліджень та проектних розробок  ДП «Укрпромзовнішекспертиза» доповів на тему маркетингових досліджень за допомогою Інтернету. За його словами, основними джерелами маркетингової інформації для кабінетного дослідження є опубліковані звіти про маркетингові дослідження, промислові бюлетені та журнали, промислові асоціації, ярмарки, фінансові органи, імпортні організації з просування, довідники, Інтернет-магазини на цільових ринках, корпоративні сайти конкурентів та Покупців, торговельні асоціації. Важливим етапом маркетингового дослідження є сканування можливостей - це швидка оцінка, яка дає змогу отримати хороше розуміння ринку і визначає розмір, темпи росту ринку, умови входу на ринок та конкуренцію.

Детальніше у презентації "Маркетингові дослідження експортних ринків за допомогою Інтернету"

 Олена Березовська, президент «Органічної України», спілки виробників органічних сертифікованих продуктів, розповіла про маркетингову ефективність на виставці як механізм дослідження ринку попиту. Експерт пояснила, що ефективність маркетингу залежить від 5 факторів:

  1. розробки та впровадження відповідної маркетингової стратегії з особливим
  2. наголосом на позиціонуванні товарів;
  3. розробки ефективнішого креативу виконання маркетингової стратегії та тактичних
  4. заходів ефективного управління зовнішніми агенціями, мотивації, координації маркетингових заходів
  5. зовнішніх факторів сезонності, регуляторних органів

Детальніше у презентації "Маркетингова ефективність на виставці як механізм дослідження ринку попиту"

    Європейський банк реконструкції та розвитку (ЄБРР) (www.ebrd.com),  акціонерами якого є 64 країни та дві міжнародні організації, підтримує розвиток ринкової економіки і демократії.

          В рамках ініціативи EU4Business  ЄБРР допомагає малим і середнім підприємствам залучати висококваліфікованих місцевих консультантів та міжнародних експертів-практиків, здатних якісно трансформувати їх бізнес, та надає гранти для часткової компенсації оплати послуг консультантів.

          Ініціатива EU4Business покликана підтримати розвиток приватного сектору в Україні шляхом надання малим та середнім підприємствам (МСП) нових вмінь і можливостей.

          Допомога передбачає створення мережі центрів підтримки бізнесу по всій країні, а також підтримку прямого фінансування малих та середніх підприємств.

Читайте також:Запрошуємо прийняти участь у семінарі ЄБРР «Транспортна логістика. Практика. Оптимізація»Україна та Литва посилюють торговельно-економічне та інвестиційне співробітництвоЛегка промисловість України: бути чи не бутиУ Київській ТПП визначили актуальні питання для МСБ: ТОП-10 інструментів маркетингу, перевірки Держпраці, податкові спори, доступне кредитуванняДо уваги підприємців!Міжнародний жіночий експертно-правовий союз запустив масштабний проект - премію European Women Expert Awards 2019До уваги жінок –підприємниць м. Києва та членів Київської ТПП!Інформаційний бюлетень №33Нові можливості для українського бізнесу розпочати експорт до КитаюНа засіданні Комітету з питань безпеки ведення бізнесу розглянули новели у законопроекті через введення монополії державних спеціалізованих експертних установ

Календар подій

Грудень 2018
ПнВтСрЧтПтСбНд
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
вул. Б. Хмельницького, 55,
Київ, 01054, Україна
info@kcci.org.ua
тел: +380 44 482-0301
факс: +380 44 482-3966
Київська торгово-промислова палата.
© 2014 Всі права застережені.
Розробка сайта - Exipilis