укр рус eng
 

Новини Київської ТПП

Новий голова митниці відповів на запитання і пропозиції українського бізнесу

За місяць до повноцінного запуску Державної митної служби України, яку створено в результаті відділення від фіскальної служби, новопризначений голова Максим Нефьодов 20 серпня зустрівся із представниками українського бізнесу в Торгово-промисловій палаті України.

ТПП України разом з регіональними торгово-промисловими палатами активно працює по реформуванню економіки держави. Активні члени Палати поділилися власним баченням вирішення ключових проблем у митній сфері та надали більше 100 пропозицій по її реформуванню. На заході зібралося 220 представників бізнес-спільноти, 28 виступаючих поставили більше 30 запитань.

Підтримав ідею реформування Державної митної служби України президент Київської ТПП Микола Засульський: «Ми чекали цієї події багато років. Створення Державної митної служби як підрозділу Міністерства фінансів абсолютно відповідає необхідному вектору змін в державі. Ми маємо сигнали від реального бізнесу про неоднакові умови при експортно-імпортних операціях та корупцію. Члени палати постійно скаржаться, що вантажі на українському кордоні простоюють по три дні і більше. Водночас, у Грузії вантажі розмитнюють лише 15 хвилин. Система торгово-промислових палат завжди готова допомагати в реформі регіональних митних органів».

Максим Нефьодов розповів, що у фокусі його уваги в найближчий рік будуть поштові відправлення, автоперевезення на західному кордоні і контейнерні перевезення в портах. «Контрабандні потоки взаємозамінні. Потрібно працювати в усіх напрямках, поступово стискаючи і скорочуючи пропускну здатність чорних каналів», - пояснив чиновник. Крім того, Нефьодов має намір сконцентруватися на проблемах, пов'язаних з переміщенням через кордон окремих товарів, таких як автомобілі.

«Для авто немає єдиного магічного рецепта, але якщо ми зробимо електронний кабінет для декларанта-фізособи зі спрощеним доступом і, можливо, без участі митного брокера; якщо ми будемо публікувати середні ціни, за якими митниця розмитнює аналогічні автомобілі, якщо ми зробимо нормальну систему опрацювання митних декларацій без ручного коректування, то я впевнений, що ми істотно знизимо кількість скарг», - сказав голова митниці.

Він повідомив, що після його прохання в Facebook направляти йому скарги, він отримав їх більше 1 тисячі. Надалі Нефьодов планує запустити електронну систему скарг, як Dozorro в державних закупівлях - з можливістю залишити скаргу онлайн і відстежувати статус її обробки.

Усі пропозиції, що були попередньо внесені регіональними торгово-промисловими палатами, окремими бізнес-структурами та підприємцями, передано для розгляду новому голові Державної митної служби України.

Читайте також:Що варто знати бізнесуФахівці поділились досвідом як вирішити проблему дебіторської заборгованості на підприємствіКорпоративна безпека бізнесу – це відповідальність керівників компаніїТоргово-промислова палата буде співпрацювати з американською компанією в сфері кібербезпекиБізнесу потрібні зрозумілі та стабільні правила гриКиївська торгово-промислова палата та Оукшотт британське страхове агентство запустили нову послугу онлайн продажів BritishinsuraceПідприємцям на заміткуТаїнство поліграфії для Комітету жінок-підприємницьНовини для бізнесуКиївська ТПП вітає науковців! Інституту надтвердих матеріалів ім. В. М. Бакуля НАН України виповнюється 60- років з дня заснування

Календар подій

Серпень 2021
ПнВтСрЧтПтСбНд
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

вул. Б. Хмельницького, 55,
Київ, 01054, Україна
info@kcci.org.ua
тел: +380 44 482-0301
факс: +380 44 482-3966
Київська торгово-промислова палата.
© 2014 Всі права застережені.Розробка сайта - Exipilis