укр рус eng
 

Новини Київської ТПП

Наші "Кращі експортери" - КП СПБ «Арсенал»

Продовжуємо знайомитись із переможцями конкурсу "Кращий експортер року". Микола Лихоліт - директор - головний конструктор КП СПБ «Арсенал» про успіхи та труднощі експортної діяльності. 

1. Розкажіть коротко про діяльність свого підприємства та яку продукцію ви

експортуєте?

Казенне підприємство спеціального приладобудування (КП СПБ) «Арсенал» (попередня назва: Центральне конструкторське бюро «Арсенал») є провідним розробником і виробником оптичних і оптико-електронних приладів для космічної, авіаційної та наземної техніки військового і цивільного призначення в Україні. (http://arsenalcdb.com.ua/)

КП СПБ «Арсенал» входить до сфери управління Державного космічного агентства України.

КП СПБ «Арсенал» має висококваліфікований науково-технічний персонал, розвинені проектну та метрологічну базу, необхідні технології (оптичні технології; гіротехнології; кріотехнолотії; метрології оптичних систем), які дозволяють проводити дослідження, розробляти і виготовляти оптико-електронну продукцію з характеристиками на рівні кращих світових зразків.

Багаторічний досвід експлуатації наших приладів і систем у складі різних видів озброєнь і військової техніки показує їх високу надійність, простоту в експлуатації і ефективність.

Постійними замовниками продукції КП СПБ «Арсенал» є Міністерство оборони України, Державне космічне агентство України, закордонні підприємства оптико-електронної, аерокосмічної та оборонної промисловості.

КП СПБ «Арсенал» широко відкрито для ділового співробітництва з розробки, розміщення, комплексуванню, модернізації, виробництва  оптико-електронних приладів різного призначення.

Продукція, що експортувалася в 2019 році, - це прилади для авіаційної техніки та авіаційного озброєння, зенітних ракет, систем початкового орієнтування, систем інерційної навігації.

2. У які країни ви експортуєте?

Взагалі продукцію, що розроблялась ще в ЦКБ «Арсенал» можливо зустріти практично у всіх частинах світу (Європа, Азія, Америка, Африка).

Географія експорту продукції та послуг КП СПБ «Арсенал» також широка. Експорт проводився до наступних країн: Європа - Швеція, Польща, Республіка Білорусь; Азія - Китайська Народна Республіка, Республіка Індія, Республіка Індонезія, Республіка Пакистан, Республіка Корея, Турецька Республіка; Америка  - США; Африка - Південно- Африканська Республіка.

3. Які є труднощі у виході на зарубіжні ринки?

Звичайно для виходу на іноземні ринки необхідно визначити продукт, що може мати попит на міжнародному ринку, провести перемовини з можливими споживачами продукту та своєчасно створити зразок інноваційної високотехнологічної продукції, і провести відповідну рекламну компанію, заходи на міжнародних виставках.

Труднощі - це знайти можливого покупця інноваційного продукту, який ви розробляєте, а також, при відсутності на підприємстві достатньої кількості вільних коштів, все ж знайти можливість та підібрати колектив фахівців, що здатний створити такий інноваційний продукт,

розробити і виготовити демонстраційний зразок продукту, провести необхідну рекламну компанію та виставкову діяльність.

4. Чи звертались ви за допомогою з експортних питань до держави?

Безумовно звертались за допомогою до державних органів, наприклад до ДКА України, ДСЕКУ та до Печерської райдержадміністрації.

Проблемні експортні питання, вирішення яких потребує допомоги центральних органів виконавчої влади:

- Тривалий час розгляду та короткий строк дії дозволів на експорт товарів військового призначення та подвійного використання;

- Законодавче обмеження кредитування виготовлення експортної продукції казенним підприємством;

- Відсутність дієвих заходів та фінансування Програм імпортозаміщення;

- Відсутність допомоги з боку держави, як власника підприємства, у створенні

інноваційної експортоспроможної продукції.

5. Пандемія коронавірусу і введений карантин змінив звичні бізнес- процеси. З якими проблемами довелось зіштовхнутись за цей період?

Пандемія коронавірусу безумовно внесла негативний вплив на роботу підприємства, як за рахунок підвищення числа робітників, що захворіли, тобто тимчасово зменшилась кількість працюючих робітників, а також ускладнення контактів з замовниками та постачальниками компонентів, що привело до зниження обсягів виробництва у порівнянні з відповідним періодом минулого року.

6. В чому ваш секрет успіху?

Ніякого секрету. Це постійна робота всіх підрозділів підприємства, як підрозділів що проводять аналіз рівня продукції та з'ясовують яка продукція має попит на міжнародному ринку, пропонують продукцію, що розробляє підприємство іноземним компаніям, так і підрозділів, що створюють таку інноваційну високотехнологічну продукцію.

7.  Що можете побажати підприємствам, які теж планують експортувати?

Працювати над створенням інноваційної продукції.

Читайте також:Дискусійна платформа «Проблемні питання українського ринку металобрухту»Дайджест важливих новин, аналітики та анонсів для підприємцівЯк вийти на ринок Дубаю та що для цього потрібноПріоритетом діяльності Київської торгово-промислової палати була і залишається підтримка підприємництва, розвитку економіки, промисловості Київського регіону19 компаній стали новими членами Київської торгово-промислової палатиКиївська торгово-промислова палата сприяє малому бізнесу України вийти на ринок ОАЕПрактична допомога просуванню українського експорту на виставці GulfoodВиставка Gulfood: індекс ділової активності на українському стенді надзвичайно високийУкраїнська компанія «Овостар» отримала нагороду за найкращу інновацію на міжнародній виставці Gulfood 2021Плідні переговори під час першого дня роботи Gulfood

Календар подій

Березень 2021
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

вул. Б. Хмельницького, 55,
Київ, 01054, Україна
info@kcci.org.ua
тел: +380 44 482-0301
факс: +380 44 482-3966
Київська торгово-промислова палата.
© 2014 Всі права застережені.
Погода  
Розробка сайта - Exipilis