укр рус eng
 

Новини Київської ТПП

Звіт за результатами проведеного анкетного опитування серед членів Київської ТПП

У жовтні-листопаді 2020 року Київською ТПП (Відділ взаємодії з членами палати, підприємствами та організаціями) було проведено анонімне анкетне опитування серед членів Палати щодо діяльності Палати та інших актуальних питань.

Анкетне дослідження було спрямовано на виявлення проблемних зон в роботі Київської ТПП та наявність проблемних питань у членів Палати.

Для фіксації відповідей респондентів застосовувалась електронна анкета, що особисто заповнювалася респондентом.

Анкета складалася з 13 запитань із запропонованими варіантами відповіді та можливістю написати власний варіант для того, щоб створити максимальний комфорт для респондента та розширити межі відповідей.

Структура анкети була сформована за такими основними напрямками:

  • ставлення респондентів до роботи Київської ТПП;
  • визначення ефективних каналів комунікації з членами палати;
  • визначення економічної площини, у якій зосереджені проблемні питання респондентів;
  • визначення рейтингу найефективніших дій Київської ТПП для просування інтересів членів палати на внутрішньому та зовнішньому ринках;
  • інформаційно-комунікаційні уподобання членів Палати тощо.

Метод електронного анкетування дозволив оперативно відслідковувати надходження відповідей, узагальнити інформацію, вивантажити результати опитувань до Excel для складання різноманітних вибірок, побудови графіків та складання звіту. 

За результатами проведеного опитування виявлено наступне.

1. Більше 50% серед опитуваних  звертались до Київської торгово-промислової палати  за допомогою у захисті економічних інтересів бізнесу. В тому числі:
-  було задіяно авторитет Київської ТПП (письмове звернення до депутатського корпусу, урядових структур, місцевих державних організацій) – 38% серед тих, то звертався за допомогою.
-  отримано інформаційно-консультаційну підтримку – 53% серед тих, то звертався за допомогою.

2. Більше 50% опитуваних вважають семінари/вебінари/тренінги в он-лайн форматі зручними та корисними для бізнесу.

3. Більшість респондентів використовують ресурси Київської торгово-промислової палати для просування інтересів власного бізнесу, в тому числі:
-  використання цільової  аудиторії для проведення заходів та -70%;
-  КТПП як майданчик для спілкування та налагодження контактів  - 68%;
-  у рекламних цілях для просування інтересів компанії – 40 %.
 
4. Серед тем, які обговорюються в  Київській ТПП у форматі семінарів, вебінарів, кругліх столів, засідань робочих груп та навчальних програм, членів Палати найбільше цікавлять:  
- Зовнішньо-економічна / виставкова діяльність - 59%
- Економічні питання -55%
- Юридичні питання - 40%
- Податкове законодавство - 37%
- Маркетинг - 42%
- Кредитна політика - 18%
- Кібербезпека -18%
- Кадрові питання -12%
Крім того, членами Палати було запропоновано до розгляду на базі Київської ТПП наступні теми:
-  питання протидії корупції;
-  бездіяльність органів влади різних рівнів у питаннях захисту державного підприємства від незаконної забудови;
-  питання менеджменту для  МСБ
-  питання системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР - Hazard Analysis Critical Control Points).

5. Членами Палати будо досить високо оцінено роботу Комітетів підприємців при Палаті. При цьому зацікавленість у взаємодії з роботою Комітетів розподілилась наступним чином:
- Комітет з розвитку експортного потенціалу, зовнішньоекономічної та інвестиційної діяльності - 43% серед тих, хто зацікавлений.
- Комітет з питань промисловості -31%
- Комітет сприяння малому та середньому бізнесу – 28%
- Комітет з питань безпеки бізнесу - 13%
- Комітет жінок-підприємців – 13%
- Комітет будівництва та будівельних матеріалів - 1%.

6. Майже 79% серед опитуваних членів палати висловили позицію щодо доцільності проведення Київською ТПП аналітичніх досліджень з питань соціально-економічного розвитку окремих галузей економіки/промисловості в м. Києві. 

7. Серед інших питань, які використовувались в Анкеті, були питання ділової комунікації, організації структурних процесів та вдосконалення професійного рівня в Палаті.
Зокрема:

  • Зручні засоби комунікації у контакті з представниками Торгово-промислової палати.
  • Ступінь комфортності, під час відвідування Київської ТПП.
  • Ступінь задоволеності роботою персоналу Палати.
  • Ступінь задоволеності переліком послуг, що надаються Київською ТПП (сервісних та пакетних - в межах сплати членського внеску).

Анкетне опитування здійснювалось з метою вивчення ступеня відповідності послуг, що надаються Київською ТПП для задоволення потреб членів Палати.

Результати анкетного опитування будуть використані в якості пропозицій до плану робіт Палати та під час формування Стратегі розвитку Київської ТПП до 2025 року.

 Щиро дякуємо членам Палати, які взяли участь у цьому анкетному опитуванні.

Читайте також:ТОП-8 важливих законодавчих змін січня для представників МСБКомітет підтримки експорту та інвестицій: подальші кроки задля просування експортного потенціалуДопомога землякам “всупереч випробуванню”Добірка з ТОП-20 важливих новин для бізнесу в 2021: найважливіші зміни у новому році17 київських компаній отримали нагороди «Кращий експортер року»Київська торгово-промислова палата заручилася підтримкою Ради експортерів та інвесторів МЗС УкраїниНові ініціативи, продуктивна робота та перспективні можливості Комітету жінок-підприємниць КТПП у 2021 роціКомітет підтримки експорту та інвестицій при Київській ТПП – як практичний інструмент для українських експортерівФахівці Київської ТПП провели для Спілки жінок - фермерів України вебінар з питань експортуПерспективи розвитку ринку металобрухту визначили на IV міжнародній Науково-технічній конференції «Український ринок металобрухту: практичні аспекти та сучасні виклики»

Календар подій

Січень 2021
ПнВтСрЧтПтСбНд
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

вул. Б. Хмельницького, 55,
Київ, 01054, Україна
info@kcci.org.ua
тел: +380 44 482-0301
факс: +380 44 482-3966
Київська торгово-промислова палата.
© 2014 Всі права застережені.
Погода  
Розробка сайта - Exipilis