укр рус eng
 

Новини Київської ТПП

Україна на Gulfood-2020 виступає як експортний бренд з національним продуктом

Україна вже 7 рік поспіль презентує свою продукцію на міжнародній продуктовій виставці Gulfood, що проходить в м. Дубай (ОАЕ) 16 — 20 лютого 2020 року. На національному стенді, організованим Київською торгово-промисловою палатою спільно з Центром підтримки експорту КТПП, представлені 33 компанії-виробники.

“Україна на Gulfood вражає, — підкреслив Тарас Качка, заступник Міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, який взяв участь у відкритті стенду. — Торгувати, щоб нагодувати світ — це про нас”.

Протягом вже 7 років Київська ТПП виступає організатором національних українських стендів. Цього року на павільйоні площею 252 м2 представлені 33 провідні українські компанії агропромислового сектору, а також близько 70 учасників ділового візиту. 

 Провів церемонію відкриття української експозиції Володимир Коляденко – віце-президент Київської ТПП. Національний стенд також відвідали Юрій Полурез - Надзвичайний і Повноважний Посол України в ОАЕ, Аліна Шишкіна - директор департаменту взаємодії з експортерами та просування експорту Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, висловивши підтримку та гордість за країну і за кожного українського виробника на Gulfood 2020. Кращі компанії-експортери національного стенду були нагороджені спеціальними дипломами від Київської ТПП. З кожною компанією були проведені переговори.  

"За 7 років регулярного представлення компаній на національному стенді ми еволюціонуємо разом з українськими експортерами. Україна на Gulfood виступає великим брендом. Впізнаваність України як експортного бренду з національним продуктом – це важливо", – ділиться враженнями Ірина Зеленіна, директорка Центру підтримки експорту КТПП.

 Найбільша міжнародна продуктова виставка Gulfood у 2020 році відзначає свою срібну річницю, об'єднавши виробників харчової індустрії з 6 континентів. Відвідувачі відчувають трансформацію у всіх галузях продуктів, представлених на Gulfood, що спонукатиме виробників переосмислити свій підхід до виробництва. За спостереженнями з виставки, натуральні інгредієнти, зниження кількості цукру у продуктах, акцент на екологічності пакування, прозорість у маркуванні, будуть основними пріоритетами сектору промисловості Food&Beverage (F&B) у найближчі роки.

Gulfood 2020 року - найбільша і найвпливовіша в світі щорічна виставка харчової промисловості й виробництва напоїв, з найбільшою кількістю відвідувачів, експонентів і бізнес-операцій, проведених протягом чотирьох днів виставки. Участь беруть сотні фахівців компаній-виробників халяльної продукції з 50 країн світу. Глобальна присутність на виставці Gulfood підтверджена 120 офіційними національними павільйонами.

Читайте також:Вітаємо зі вступом до лав Київської торгово-промислової палати 10 нових підприємств!Агрохолдинг МХП виділив на боротьбу з коронавірусом 84 мільйониZAMMLER запрошує на Логістичний ONLINE МарафонВітаємо Геннадія Чижикова з переобранням на посаді президента Торгово-промислової палати України!Як перевести продажі в онлайн під час кризиАсоціація українських банків планує запустити програму фінансування підприємствПрактичні рекомендації для власників бізнесу в умовах кризи від Людмили БогушЛогістика на карантині – що змінилось в вантажних перевезенняхПеріод напіврозпаду: як продовжити подих своєї компаніїЗатверджено порядок надання допомоги по частковому безробіттю

Календар подій

Травень 2020
ПнВтСрЧтПтСбНд
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

вул. Б. Хмельницького, 55,
Київ, 01054, Україна
info@kcci.org.ua
тел: +380 44 482-0301
факс: +380 44 482-3966
Київська торгово-промислова палата.
© 2014 Всі права застережені.
Погода  
Розробка сайта - Exipilis