укр рус eng
 

Новини Київської ТПП

Спікери-практики навчили шляхам і методам виходу на ринки ЄС столичних експортерів

У 2016 році набула чинності угода про зону вільної торгівлі між Україною та ЄС, яка дозволила українським підприємствам вільно виходити на європейські ринки. Перевагами угоди вже скористалося близько 11 тис підприємств.

Українські компанії не зовсім розуміють, як варто підходити до реалізації свого експортного потенціалу. Як знаходити партнера, правильно оцінювати ринок, до чого потрібно готуватися, перш ніж взагалі думати про експорт.

Відповіді на ці питання київські експортери знаходили під час семінару «Виведення компаній на ринок ЄС: пошук партнерів, підготовка і сертифікація товарів, дистрибуція товарів», який проводив Центр підтримки бізнесу, оснований на базі Київської ТПП за підтримки ЄБРР у рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу.   

Відкрив семінар та закликав бути активними учасників віце-президент Київської ТПП Віталій Майстренко: «Вектор направлення нашого експорту змінився. Тому сьогодні наша задача – допомогти вивчити європейські ринки, механізми, які там діють, як вийти на ці ринки та як закріпитися».

Координатор проектів ЄБРР з фінансування та розвитку МСБ Ольга Іванченко представила можливості грантових програм, в яких можуть взяти участь малі та середні підприємства та підкреслила важливість отримання досвіду від спікерів-практиків, які виступали на семінарі.

Володимир Хоманець, заступник начальника Управління економічного співробітництва Міністерства закордонних справ України розповів про механізми державної підтримки експорту. Він зазначив, що економізація зовнішньої політики України – один з основних пріоритетів діяльності МЗС. Існують нові механізми підтримки експорту і залучення іноземних інвестицій від держави:

  • Експортна стратегія України – Дорожня карта стратегічного розвитку торгівлі на період 2017 – 2021 років;
  • Державна установа «Офіс з просування експорту» (Мінекономрозвитку);
  • Державна установа «Офіс із залучення та підтримки інвестицій» (КМУ);
  • Національна інвестиційна рада при Президентові України;
  • Рада з міжнародної торгівлі при КМУ;
  • Урядовий уповноважений з питань інвестицій (Мінфін);
  • Офіс бізнес-омбудсмена;
  • Експортно-кредитне агентство;
  • Рада експортерів та інвесторів при МЗС України.

Детальніше у презентації

Альфред Ф. Праус, президент Українсько-Австрійської Асоціації, експерт з реструктуризації промислових та інженерних груп повідомив про те, як досягти успіху в міжнародних спільних підприємствах. Головними тезами його виступу було те, що українська компанія має бути прозорою та дотримуватися усталених процедур, УТП (унікальна торгова пропозиція) є невід’ємною складовою проекту, а наявність зовнішньої, бажано західної, професійної підтримки додає довіри.

Детальніше у презентації

Іван Закревський, засновник і акціонер Allbiz, кандидат фізико-математичних наук, експерт з питань залучення клієнтів для експорту в країни СНД, Європи, Азії, Америки та Африки, виступив із темою «Експорт товарів та послуг: Особливості пошуку контрагентів в ході переорієнтації основних експортних потоків України з СНД до Європи». Він вказав, що будь-який експорт починається з пошуку клієнтів. Кожна компанія використовує свій досвід і свої методи для залучення нових клієнтів. Найбільш природній спосіб на сьогодні – розміщення експортерами товарів на глобальних ресурсах. Спікер описав товарну платформу www.All.Biz і додав, що це глобальна комунікаційна платформа на 26 мовах, представляє на світових ринках 23 700 000 пропозицій товарів і послуг від 1 300 000 компаній із 90 країн.

Детальніше у презентації

Денис Рибін, директор компанії SAFIR прокоментував топ 10 міфів і фобій при масштабуванні бізнесу.

Детальніше у презентації

Дмитро Сосновський, директор AMGC Right Decision, експерт з питань фінансів навчив учасників семінару стратегічному плануванню виходу на новий ринок у формі інвестиційного проекту для отримання інвестицій і гарантованого тривалого збуту.

Детальніше у презентації

Владислав Макаренко, партнер міжнародної юридичної компанії SBSB окреслив організаційні аспекти виведення бізнесу на ринок ЄС.

Детальніше у презентації

Олександр Ванідовський, генеральний секретар Міжнародного Трейд-клубу в Україні повідомив про те, як налагодити зв’язки з торговельно-економічними місіями іноземних посольств в Україні. За його словами, ключовим моментом для успішної роботи в Україні і виходу на міжнародні ринки, є участь українських фірм в найбільших міжнародних зарубіжних виставках в Європі і, перш за все, в Німеччині. У сучасній економіці Німеччина займає лідируючі позиції серед інших країн Європи і світу. Вона може бути прикладом розвитку для інших. Більшість найбільших промислових і спеціалізованих виставок для професіоналів проходять саме на німецькій землі. З усієї планети на виставки в Німеччині з'їжджаються найрозвинутіші і великі компанії. Тому Олександр Ванідовський порадив українським експортерам брати участь у виставках в Німеччині.

Отже, Угода про вільну торгівлю створила сприятливі передумови для українських підприємців. Учасники семінару дійшли висновку, що рецепт успішного початку експортної діяльності простий: вчитися, змінювати і розвивати свій бізнес і, найголовніше, змінюватися самому.

Нагадуємо, Європейський банк реконструкції та розвитку (ЄБРР) (www.ebrd.com),  акціонерами якого є 64 країни та дві міжнародні організації, підтримує розвиток ринкової економіки і демократії. В рамках ініціативи EU4Business  ЄБРР допомагає малим і середнім підприємствам залучати висококваліфікованих місцевих консультантів та міжнародних експертів-практиків, здатних якісно трансформувати їх бізнес, та надає гранти для часткової компенсації оплати послуг консультантів. Ініціатива EU4Business покликана підтримати розвиток приватного сектору в Україні шляхом надання малим та середнім підприємствам (МСП) нових вмінь і можливостей. Допомога передбачає створення мережі центрів підтримки бізнесу по всій країні, а також підтримку прямого фінансування малих та середніх підприємств.

Читайте також:Експортери вперед!Експерти назвали практичні кроки виходу на ринки ЄССтоличні підприємці дізнались про додаткові можливості для експорту на канадський ринокВоєнний стан сам по собі не є форс-мажоромЗапрошуємо взяти участь у семінарі ЄБРР «Транспортна логістика. Практика. Оптимізація»Україна та Литва посилюють торговельно-економічне та інвестиційне співробітництвоЛегка промисловість України: бути чи не бутиУ Київській ТПП визначили актуальні питання для МСБ: ТОП-10 інструментів маркетингу, перевірки Держпраці, податкові спори, доступне кредитуванняДо уваги підприємців!Міжнародний жіночий експертно-правовий союз запустив масштабний проект - премію European Women Expert Awards 2019

Календар подій

Грудень 2018
ПнВтСрЧтПтСбНд
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
вул. Б. Хмельницького, 55,
Київ, 01054, Україна
info@kcci.org.ua
тел: +380 44 482-0301
факс: +380 44 482-3966
Київська торгово-промислова палата.
© 2014 Всі права застережені.
Розробка сайта - Exipilis