укр рус eng
 

Новини Київської ТПП

Воркшоп в ТПП України по просуванню послуги з бізнес медіації. Майстерня, яка була б цікава кожному!

18-19 жовтня в ТПП України спільно з Київською ТПП за підтримки Німецько-українського партнерського проекту KVP Ukraine пройшов  воркшоп «Центри медіації ТПП: кроки до успіху».

Воркшоп  проводили - Фолькер Штьоцтнер (BC Stoetzner), менеджер Німецько-українського партнерського проекту KVP Ukraine  та Галина Єрьоменко, керівник Українського Центру медіації при kmbs;  запрошені спікери: Світлана Насирова, консультант з маркетингу та Людмила Сізікова, перший віце -президент КТПП, керівник Центру медіації при КТПП.

У воркшопі взяли участь представники ТПП України та регіональних торгово-промислових палат, а також медіатори, зараховані в Реєст медіаторів КТПП – Марина Саєнко (Marina Saienko) та Олег Трибой (Oleg Tryboi).

Метою заходу було напрацювання конкретних пропозиції відносно створення нової послуги ТПП – надання послуг з медіації, тобто,  в основному говорили про маркетинг.

Чи досягли мети? Так!

Що тепер маємо? -  Реальні інструменти для просування послуги з бізнес медіації і розвитку Центрів медіації, які створені при торгово-промислових палатах України та величезне емоційне натхнення!

2 дні роботи в німецькому темпі та азарт, мозковий штурм і дискусії, бажання висловити свою думку і почути думку іншого учасника.

Так, Галина Єрьоменко, гуру медіації в Україні говорила про те, що таке успіх для центру медіації ТПП
 · 4P в медіації: Product , Price, Promoting, Place. 
· Coopetition : необхідні ресурси і як їх розширити за рахунок співпраці
 · Алгоритм роботи і обслуговуючі процеси.
· Запрошення в медіацію. Робота з супротивом.

Світлана Насірова, сертифікований бізнес тренер, консультант з маркетингу повністю розкрила таємниці  просування послуги через соцмережі - Інтернет в допомогу: оптимальна онлайн активність, просування медіації для внутрішнього клієнта, упаковку послуги, підбір інструментів для ефективного продажу, тощо.

Разом з нею і Галиною Єрьоменко я освітлювала питання про помилки і глухі кути: чого треба уникати.
· Алгоритм роботи і обслуговуючі процеси.
· Процедурний супровід медіації і документообіг.

І хоча  всі ми разом працювали над інструментами продажу послуги бізнес медіації та просування Центрів медіації  в системі ТПП України, насправді,  наша «майстерня», а саме так перекладається «workshop» була б надзвичайно  корисною для кожного, хто просуває свій товар чи послугу!

Вважаю саме воршопи на такі теми дуже корисним інструментом для навчання бізнесу.

Людмила Сізікова, перший віце-президент Київської ТПП, керівник Центру медіації КТПП.

Читайте також:Запрошуємо керівників підприємств та підприємців відвідати засідання Комітету сприяння малому та середньому бізнесуУ Київській ТПП відбудеться тематичний захід “Gulfood Briefing in Kyiv”Новий електронний інформаційний бюлетень №35 Київської ТППБезкоштовна участь на виставці освітніх послугУ планах жінок-підприємниць проведення Міжнародного форумуСамомотивація для бізнес-леді від Людмили Богуш-ДандТОП-15 ділових новин лютогоУкраїнсько-еміратські відносини набули стратегічного рівняРецензування висновків судових експертів: бути чи не бутиНа часі «smart city» в усьому світі

Календар подій

Березень 2019
ПнВтСрЧтПтСбНд
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
вул. Б. Хмельницького, 55,
Київ, 01054, Україна
info@kcci.org.ua
тел: +380 44 482-0301
факс: +380 44 482-3966
Київська торгово-промислова палата.
© 2014 Всі права застережені.
Розробка сайта - Exipilis