укр рус eng
 

Новини Київської ТПП

Як малому і середньому бізнесу в Україні вийти за межі країни

Малий і середній бізнес в Україні стає все більш креативним як у виборі бізнес-стратегій, так і у виході на нові аудиторії. Не дивно, що багато підприємців починають цікавитися закордонними ринками, а деякі вже можуть похвалитися успішними кейсами в цьому напрямку.

25 червня Київська торгово-промислова палата та журнал «Фокус» провели освітню зустріч для представників МСБ, під час якої українські підприємці ділилися своїм досвідом виведення бізнес-проектів на зарубіжні ринки, а експерти Київської ТПП розповідали про інструменти підтримки, якими можуть скористатися бізнесмени.

Президент Київської ТПП Микола Засульський зазначив, що лише 6% малого та середнього бізнесу виходять на зовнішні ринки, а причиною цьому є недостатнє фінансування. В той же час, Україна має високий товарообіг з Європейським Союзом – близько 28 %, з Канадою – півмільярда доларів, з Індією – 2.5 млрд.

Артем Гудков, founder PanAfricanTrading, експерт по бізнесу в Африці, поділився інформацією про те, чи можливо підкорити африканський регіон без великих інвестицій. За його словами, консолідація зусиль з партнерами – найкращий спосіб виходу на зовнішній ринок. Проте почати варто з елементарного – створити привабливий сайт свого підприємства з обов’язковою англомовною версією.

Віктор Каплуновський, CEO ЕМВЕЕ, розповів про особливості роботи на африканських ринках на прикладі ринку електроенергії. Він відзначив, що електроенергія в Африці коштує від 2.5 до 30 центів за кВт. Пов’язано це з тим, що там працюють старенькі ТЕЦ, тому потрібно балансувати електроенергію від них з сонячними електростанціями та електрогенераторами від різноманітних джерел.

Олена Журавльова, старший консультант Офісу з просування експорту, окреслила основні інструменти і експортні можливості для малого і середнього бізнесу, над якими працює Офіс з просування експорту. Андрій Севрюков, CEO Agrieye, на власному прикладі показав як заробити на аналізі даних в сільському господарстві Південно-східної Азії. Олег Мартіченко, CEO RS-Quantum, розповів про особливості ведення бізнесу в Індії та Канаді. Анна Міленіна, експерт з міжнародних закупівель Офісу з просування експорту, доповіла про міжнародні публічні закупівлі GPA. Володимир Михалко, компанія Spаce.Uа виступив з доповіддю «Персональний таргетинг - як інструмент виходу на міжнародні ринки».

https://www.facebook.com/focus.ua/videos/1728865103862613/

https://www.facebook.com/focus.ua/videos/1728988513850272/

Читайте також:Регіональні торгово-промислові палати стають центрами тяжіння бізнесових процесівІнформаційний бюлетень за травень-червень 2018Киргизька республіка виявила зацікавленість у співробітництві з українськими підприємствамиАльтернативні методи захисту бізнесу - це не можливість, а необхідність прийняти рішенняМалий та середній бізнес отримав новий поштовх для розвиткуКиївській торгово-промисловій палаті виповнилося 23 роки!Як за рахунок брендингу підвищити ефективність бізнесуПідприємці Бухареста та Києва будуть активніше співпрацюватиНімецько-українська промислово-торговельна палата відсвяткувала 25-річчяУкраїна на шляху створення Національної екосистеми кібербезпеки

Календар подій

Липень 2018
ПнВтСрЧтПтСбНд
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
вул. Б. Хмельницького, 55,
Київ, 01054, Україна
info@kcci.org.ua
тел: +380 44 482-0301
факс: +380 44 482-3966
Київська торгово-промислова палата.
© 2014 Всі права застережені.
Розробка сайта - Exipilis