укр рус eng
 

Новини Київської ТПП

Як малому і середньому бізнесу в Україні вийти за межі країни

Малий і середній бізнес в Україні стає все більш креативним як у виборі бізнес-стратегій, так і у виході на нові аудиторії. Не дивно, що багато підприємців починають цікавитися закордонними ринками, а деякі вже можуть похвалитися успішними кейсами в цьому напрямку.

25 червня Київська торгово-промислова палата та журнал «Фокус» провели освітню зустріч для представників МСБ, під час якої українські підприємці ділилися своїм досвідом виведення бізнес-проектів на зарубіжні ринки, а експерти Київської ТПП розповідали про інструменти підтримки, якими можуть скористатися бізнесмени.

Президент Київської ТПП Микола Засульський зазначив, що лише 6% малого та середнього бізнесу виходять на зовнішні ринки, а причиною цьому є недостатнє фінансування. В той же час, Україна має високий товарообіг з Європейським Союзом – близько 28 %, з Канадою – півмільярда доларів, з Індією – 2.5 млрд.

Артем Гудков, founder PanAfricanTrading, експерт по бізнесу в Африці, поділився інформацією про те, чи можливо підкорити африканський регіон без великих інвестицій. За його словами, консолідація зусиль з партнерами – найкращий спосіб виходу на зовнішній ринок. Проте почати варто з елементарного – створити привабливий сайт свого підприємства з обов’язковою англомовною версією.

Віктор Каплуновський, CEO ЕМВЕЕ, розповів про особливості роботи на африканських ринках на прикладі ринку електроенергії. Він відзначив, що електроенергія в Африці коштує від 2.5 до 30 центів за кВт. Пов’язано це з тим, що там працюють старенькі ТЕЦ, тому потрібно балансувати електроенергію від них з сонячними електростанціями та електрогенераторами від різноманітних джерел.

Олена Журавльова, старший консультант Офісу з просування експорту, окреслила основні інструменти і експортні можливості для малого і середнього бізнесу, над якими працює Офіс з просування експорту. Андрій Севрюков, CEO Agrieye, на власному прикладі показав як заробити на аналізі даних в сільському господарстві Південно-східної Азії. Олег Мартіченко, CEO RS-Quantum, розповів про особливості ведення бізнесу в Індії та Канаді. Анна Міленіна, експерт з міжнародних закупівель Офісу з просування експорту, доповіла про міжнародні публічні закупівлі GPA. Володимир Михалко, компанія Spаce.Uа виступив з доповіддю «Персональний таргетинг - як інструмент виходу на міжнародні ринки».

https://www.facebook.com/focus.ua/videos/1728865103862613/

https://www.facebook.com/focus.ua/videos/1728988513850272/

Читайте також:На спільному засіданні комітетів визначали пріоритетні напрямки розвитку виробництва у КиєвіПонад 30 українських компаній представлять харчову промисловість на головній виставці продуктів харчування Gulfood 2019Україна та Словенія визначили перспективи та пріоритетні напрями економічного співробітництваУ Міжнародному виставковому центрі Київська ТПП прийняла нових членівЗапрошуємо приєднатися до найбільшої профільної виставки GULFOOD 2019!Протидія кіберзагрозам починається з освітиЕксперти товарознавчої експертизи Київської ТПП першими внесені до Реєстру системи «ТПП ЕКСПЕРТ УКРАЇНА»Київська ТПП продовжує розвивати партнерство і взаємовигідну співпрацю з Київським міським центром зайнятості«Щоб контакти переросли в контракти» - у Києві відбулося спільне засідання Міжнародного Трейд-клубу з українськими бізнесменамиМалий та середній бізнес показав інвестиційну привабливість закордонним партнерам

Календар подій

Лютий 2019
ПнВтСрЧтПтСбНд
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728
вул. Б. Хмельницького, 55,
Київ, 01054, Україна
info@kcci.org.ua
тел: +380 44 482-0301
факс: +380 44 482-3966
Київська торгово-промислова палата.
© 2014 Всі права застережені.
Розробка сайта - Exipilis