укр рус eng
 

Новини Київської ТПП

Як малому і середньому бізнесу в Україні вийти за межі країни

Малий і середній бізнес в Україні стає все більш креативним як у виборі бізнес-стратегій, так і у виході на нові аудиторії. Не дивно, що багато підприємців починають цікавитися закордонними ринками, а деякі вже можуть похвалитися успішними кейсами в цьому напрямку.

25 червня Київська торгово-промислова палата та журнал «Фокус» провели освітню зустріч для представників МСБ, під час якої українські підприємці ділилися своїм досвідом виведення бізнес-проектів на зарубіжні ринки, а експерти Київської ТПП розповідали про інструменти підтримки, якими можуть скористатися бізнесмени.

Президент Київської ТПП Микола Засульський зазначив, що лише 6% малого та середнього бізнесу виходять на зовнішні ринки, а причиною цьому є недостатнє фінансування. В той же час, Україна має високий товарообіг з Європейським Союзом – близько 28 %, з Канадою – півмільярда доларів, з Індією – 2.5 млрд.

Артем Гудков, founder PanAfricanTrading, експерт по бізнесу в Африці, поділився інформацією про те, чи можливо підкорити африканський регіон без великих інвестицій. За його словами, консолідація зусиль з партнерами – найкращий спосіб виходу на зовнішній ринок. Проте почати варто з елементарного – створити привабливий сайт свого підприємства з обов’язковою англомовною версією.

Віктор Каплуновський, CEO ЕМВЕЕ, розповів про особливості роботи на африканських ринках на прикладі ринку електроенергії. Він відзначив, що електроенергія в Африці коштує від 2.5 до 30 центів за кВт. Пов’язано це з тим, що там працюють старенькі ТЕЦ, тому потрібно балансувати електроенергію від них з сонячними електростанціями та електрогенераторами від різноманітних джерел.

Олена Журавльова, старший консультант Офісу з просування експорту, окреслила основні інструменти і експортні можливості для малого і середнього бізнесу, над якими працює Офіс з просування експорту. Андрій Севрюков, CEO Agrieye, на власному прикладі показав як заробити на аналізі даних в сільському господарстві Південно-східної Азії. Олег Мартіченко, CEO RS-Quantum, розповів про особливості ведення бізнесу в Індії та Канаді. Анна Міленіна, експерт з міжнародних закупівель Офісу з просування експорту, доповіла про міжнародні публічні закупівлі GPA. Володимир Михалко, компанія Spаce.Uа виступив з доповіддю «Персональний таргетинг - як інструмент виходу на міжнародні ринки».

https://www.facebook.com/focus.ua/videos/1728865103862613/

https://www.facebook.com/focus.ua/videos/1728988513850272/

Читайте також:На засіданні Президії КТПП обрали голову Комітету жінок-підприємницьДо уваги власників і керівників бізнесу, юристів, адвокатів, медіаторів!У столиці пройшов головний захід в світлодіодному просторі LED Expo Ukraine-201830 підприємств стали новими членами Київської ТППКонференція «Методи та інструменти аналізу ринків. Інтелектуальні системи аналізу і звітності для МСБ»Київська ТПП підтримує впровадження енергозберігаючих технологійЮліане Гільшер: менше слів – більше добрих стосунківЗапрошуємо взяти участь в Українсько-словенській діловій зустрічіЗапрошуємо взяти участь у тренінговому курсі «Європейський енергоменеджер (ТПП)/ European Energy Manager (CCI)»Запрошуємо членів та партнерів Київської ТПП долучитися до формування Порядку денного бізнесу до влади

Календар подій

Вересень 2018
ПнВтСрЧтПтСбНд
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
вул. Б. Хмельницького, 55,
Київ, 01054, Україна
info@kcci.org.ua
тел: +380 44 482-0301
факс: +380 44 482-3966
Київська торгово-промислова палата.
© 2014 Всі права застережені.
Розробка сайта - Exipilis