укр рус eng
 

Новини Київської ТПП

Експерти поділилися секретами оптимізації бізнес-процесів з підприємцями

Міжнародні експерти, представники вітчизняного бізнесу та юристи розкрили особливості оптимізації процесів, податкового планування та розвитку бізнесу підприємцям на семінарі, який організувала 21 березня Київська ТПП з ініціативи Комітету сприяння малому та середньому бізнесу.

Куратор Комітету перший віце-президент КТПП Людмила Сізікова зазначила переваги медіації в Україні та наголосила, що медіація є потужним інструментом вирішення бізнес-спорів. Голова Комітету, керівник агентства «Lipsky Marketing Group» Олександр Липський звернув увагу бізнесменів на можливості видання Київською ТПП «Юридичного гіда для ведення бізнесу в Україні».

Гедрюс Бальніс, литовський сертифікований ТОС-експерт по напрямку «Управління виробництвом і ланцюги поставок», розповів як поліпшити ланцюги поставок, оптимізувати асортиментну матрицю і підвищити рівень сервісу.

Презентація "Управління запасами"

Провідний спеціаліст з податкового планування Владислав Макаренко поділився секретами, як правильно заощадити на податках не порушуючи законодавство.

Презентація «Як заощадити на податках?»

Спеціальний гість Ірина Горбунова, досвідчений маркетолог, експерт з розробки маркетингових стратегій, поділилася інформацією про планування маркетингу в сучасних реаліях. Вона підкреслила, що в першу чергу треба визначити позицію конкурентів. За її словами, коли ми починаємо роботу над розвитком свого бізнесу, ми повинні розуміти, що ми розвиваємося разом з конкурентами.

Презентація "Маркетингова стратегія підприємства"

Приємним і корисним бонусом був виступ юриста і заступника головного редактора газети "Закон і Бізнес" Валентина Богунова. Експерт розповів, як не платити за PR і присутність в інформаційному просторі.

«Публікації в ЗМІ вважаються одним з маркетингових інструментів. Потрібно диверсифікувати ті джерела інформації, де будуть з'являтися ваші матеріали, і враховувати популярність ресурсу», - повідомив Валентин Богунов. За його словами, є 3 ключових складових формули якісної новини: ім'я та бренд компанії, тема і актуальність для цільової аудиторії і якість тексту.

«Завжди думайте з позицій тих людей, які читають ваш текст. Головний критерій хорошого матеріалу в розумінні ЗМІ - це коли матеріал містить відповідь на питання «що мені з того?». Подавати інформацію і для ЗМІ потрібно з боку корисного контенту. Шукайте ті речі, які задовольняють потребу ваших потенційних клієнтів, і пропонуйте навколо цієї теми різні матеріали»- порекомендував експерт.

Презентація «Як не платити за PR і присутність в інформаційному просторі»

Іван Єкімов, головний юрисконсульт ТОВ «Новини 24 години» з телеканалу «NewsOne» розповів про правові аспекти та відповідальность взаємин бізнесу і ЗМІ.

Під кінець семінару відбувся діловий нетворкінг. Учасники обмінялися ідеями та думками, обговорили можливості співпраці.

Читайте також:Інформаційний бюлетень за травень-червень 2018Киргизька республіка виявила зацікавленість у співробітництві з українськими підприємствамиАльтернативні методи захисту бізнесу - це не можливість, а необхідність прийняти рішенняМалий та середній бізнес отримав новий поштовх для розвиткуЯк малому і середньому бізнесу в Україні вийти за межі країниКиївській торгово-промисловій палаті виповнилося 23 роки!Як за рахунок брендингу підвищити ефективність бізнесуПідприємці Бухареста та Києва будуть активніше співпрацюватиНімецько-українська промислово-торговельна палата відсвяткувала 25-річчяУкраїна на шляху створення Національної екосистеми кібербезпеки

Календар подій

Липень 2018
ПнВтСрЧтПтСбНд
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
вул. Б. Хмельницького, 55,
Київ, 01054, Україна
info@kcci.org.ua
тел: +380 44 482-0301
факс: +380 44 482-3966
Київська торгово-промислова палата.
© 2014 Всі права застережені.
Розробка сайта - Exipilis