укр рус eng
 

Новини Київської ТПП

Експерти поділилися секретами оптимізації бізнес-процесів з підприємцями

Міжнародні експерти, представники вітчизняного бізнесу та юристи розкрили особливості оптимізації процесів, податкового планування та розвитку бізнесу підприємцям на семінарі, який організувала 21 березня Київська ТПП з ініціативи Комітету сприяння малому та середньому бізнесу.

Куратор Комітету перший віце-президент КТПП Людмила Сізікова зазначила переваги медіації в Україні та наголосила, що медіація є потужним інструментом вирішення бізнес-спорів. Голова Комітету, керівник агентства «Lipsky Marketing Group» Олександр Липський звернув увагу бізнесменів на можливості видання Київською ТПП «Юридичного гіда для ведення бізнесу в Україні».

Гедрюс Бальніс, литовський сертифікований ТОС-експерт по напрямку «Управління виробництвом і ланцюги поставок», розповів як поліпшити ланцюги поставок, оптимізувати асортиментну матрицю і підвищити рівень сервісу.

Презентація "Управління запасами"

Провідний спеціаліст з податкового планування Владислав Макаренко поділився секретами, як правильно заощадити на податках не порушуючи законодавство.

Презентація «Як заощадити на податках?»

Спеціальний гість Ірина Горбунова, досвідчений маркетолог, експерт з розробки маркетингових стратегій, поділилася інформацією про планування маркетингу в сучасних реаліях. Вона підкреслила, що в першу чергу треба визначити позицію конкурентів. За її словами, коли ми починаємо роботу над розвитком свого бізнесу, ми повинні розуміти, що ми розвиваємося разом з конкурентами.

Презентація "Маркетингова стратегія підприємства"

Приємним і корисним бонусом був виступ юриста і заступника головного редактора газети "Закон і Бізнес" Валентина Богунова. Експерт розповів, як не платити за PR і присутність в інформаційному просторі.

«Публікації в ЗМІ вважаються одним з маркетингових інструментів. Потрібно диверсифікувати ті джерела інформації, де будуть з'являтися ваші матеріали, і враховувати популярність ресурсу», - повідомив Валентин Богунов. За його словами, є 3 ключових складових формули якісної новини: ім'я та бренд компанії, тема і актуальність для цільової аудиторії і якість тексту.

«Завжди думайте з позицій тих людей, які читають ваш текст. Головний критерій хорошого матеріалу в розумінні ЗМІ - це коли матеріал містить відповідь на питання «що мені з того?». Подавати інформацію і для ЗМІ потрібно з боку корисного контенту. Шукайте ті речі, які задовольняють потребу ваших потенційних клієнтів, і пропонуйте навколо цієї теми різні матеріали»- порекомендував експерт.

Презентація «Як не платити за PR і присутність в інформаційному просторі»

Іван Єкімов, головний юрисконсульт ТОВ «Новини 24 години» з телеканалу «NewsOne» розповів про правові аспекти та відповідальность взаємин бізнесу і ЗМІ.

Під кінець семінару відбувся діловий нетворкінг. Учасники обмінялися ідеями та думками, обговорили можливості співпраці.

Читайте також:На засіданні Президії КТПП обрали голову Комітету жінок-підприємницьУ столиці пройшов головний захід в світлодіодному просторі LED Expo Ukraine-201830 підприємств стали новими членами Київської ТППКонференція «Методи та інструменти аналізу ринків. Інтелектуальні системи аналізу і звітності для МСБ»Київська ТПП підтримує впровадження енергозберігаючих технологійЮліане Гільшер: менше слів – більше добрих стосунківЗапрошуємо взяти участь у тренінговому курсі «Європейський енергоменеджер (ТПП)/ European Energy Manager (CCI)»Запрошуємо членів та партнерів Київської ТПП долучитися до формування Порядку денного бізнесу до владиЗапрошуємо до участі в колективному стенді України на виставці GULFOOD MANUFACTURING 201825 жовтня відбудеться Перший форум регіонів України та Республіки Білорусь

Календар подій

Вересень 2018
ПнВтСрЧтПтСбНд
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
вул. Б. Хмельницького, 55,
Київ, 01054, Україна
info@kcci.org.ua
тел: +380 44 482-0301
факс: +380 44 482-3966
Київська торгово-промислова палата.
© 2014 Всі права застережені.
Розробка сайта - Exipilis