укр eng
 

Онлайн-журнал

Банк Львів. Швейцарський банк для бізнесу

Ми зустрілися з представниками менеджменту «Банку Львів», Головою Правління Ашотом Абраамяном та заступником Голови Правління Наталією Осадчій, які поділилися з нами історією швидкого росту «Банку Львів», яку безумовно, можна назвати однією з найяскравіших подій у банківському секторі України.  

– Підприємці шукають якісні банківські та фінансові послуги, а приватні клієнти хочуть отримати гроші якомога швидше та комфортніше. Чим «Банк Львів» відрізняється від інших банків, та як бачить свій розвиток у майбутньому?

Ашот:

– Ми пропонуємо легкий і швидкий доступ до фінансування роздрібним та бізнес-клієнтам, і робимо це відповідально. Ми вважаємо що у багатьох випадках  банківські кредити для фізичних осіб в Україні є надто дорогими. Кредити, ціною від 50 до 80 відсотків річних є «недалекоглядними». Нашою метою у відносинах з приватними клієнтами є приведення вартості такого кредитування до розумного та стабільного рівня. Також, ми заохочуємо енергоефективні кредити, які допомагають заощаджувати ресурси і скорочують витрати наших клієнтів.

Щодо кредитування підприємництва в Україні, особливо, що стосується мікро-підприємців та малого бізнесу, на сьогоднішній день дуже важко залучити банківські кошти для фінансування розвитку їх бізнесів, як по термінах, так і по цікавих відсоткових ставках. Лише кілька банків прийняли виклик задовільнити ці умови. Вони намагаються застосувати технології приватних кредитів для фінансування мікро- та малих підприємців, називаючи такі кредитні картки «бізнес-фінансуванням». На наш погляд, розвивати бізнес за допомогою фінансів кредитних карток спірно. Це просто не має сенсу.

З іншого боку, деякі банки ставляться до мікро- та малого бізнесів з критеріями корпоративних кредитних технологій, які є занадто повільними, бюрократичними та складними, і також не задовольняють.

У «Банку Львів» ми віримо, що наш підхід до мікро- та малих підприємств правильний, що забезпечує простий та швидкий доступ до фінансування, дає змогу зростати, збільшувати доходи та створювати робочі місця.

–Які саме компанії можуть звертатися до банку за послугами (агропромислові, технологічні, легка промисловість, наприклад, маленька студія моди і т. ін.)?

Наталія:

Ми оцінюємо запити від будь-якого реального бізнесу, і, підприємства, працюючі продуктивно, можуть отримати у нас кредит. Невелика студія моди зможе отримати фінансування, але вона повинна продемонструвати позитивну динаміку, мати певну клієнтську базу, досвід у проектуванні та продажу одягу тощо. Ми могли б надати кошти для збільшення обсягів виробництва, для відкриття презентабельного «шоу-рум», можливо, для налагодження он-лайн каналу продажів та ін. Так, ми б працювали з невеликою студією моди. У нас є такі клієнти. 

Загалом бізнесу, що має наміри кредитуватись у нас, необхідно мати позитивну динаміку, для прикладу: не менше 6 місяців діяльності, яка продемонструє його стабільність. Ми не хотіли б чинити тиск кредитними зобов’язаннями на «молодого» підприємця, який розпочав свій шлях у бізнесі. Підприємцям-початківцям готові допомагати порадами, «пройтись» їх бізнес-моделлю, проаналізувати плани та організаційну структуру та дати їм хороші поради. Співпрацюючи з тисячами підприємств, ми добре знаємо що ефективно, а що ні.  Таким чином, ми можемо допомогти їм закріпитись у бізнесі, а потім, у майбутньому, ми почнемо їх фінансувати.

З якими галузями ви вважаєте за краще працювати?

Ашот:

–  У нас немає галузевих переваг. У нас є клієнти практично з усіх секторів. Найбільшим є торгівля, за якою «крокують» послуги, туризм і виробництво, а також значний сегмент сільськогосподарських виробників.

– Хто є ключовими партнерами для банку Львів?

Ашот:

 – Нашими першими ключовими партнерами є наші акціонери – пан Петурссон і наш швейцарський акціонер, restponsAbility Participations A.G.

Ми також  працюємо з відомими міжнародними фінансовими установами, які забезпечують  довгострокове фінансування банку. Це німецький банк розвитку, KfW, Німецько – Український Фонд, NEFCO, голландський фонд розвитку Triodos, USAID та інші.

Загалом нові зобов’язання перед «Банком Львів» від європейських інвесторів та кредиторів становлять майже 13 мільйонів доларів США і ми з нетерпінням чекаємо на розширення співпраці у 2019 та наступних роках.

Наша робота з такими інвесторами та кредиторами досить унікальна в Україні. Багато довіри до українського банківського сектору було втрачено під час кризи у 2008 році, а потім ще більше у 2014-2015 роках. Повинен сплинути деякий час, перш ніж довіра інвесторів відновиться до України. Останнім часом «Банк Львів» привертає до себе більше уваги з боку європейських інвесторів.

–        Чому «Банк Львів» мало відомий у Києві та інших містах України?

Наталія:

– Справа у тому, що наш банк був регіональним та зосередженим на ринку Західної України, з сильними «коріннями» у Львові. Часи в країні не сприяли регіональному розширенню. У Києві у нас є поки що лише одне відділення.

Нашою стратегією є розвиток «Банку Львів» як провідного банку для мікро- та малого бізнесу у Західній Україні, а також як надійного банку для депозитів.

У Західній Україні нашою метою є стати провідним банком у кожному з локальних міст, фокусуючись на фінансуванні мікро-, малого підприємництва, а також компаній, які працюють в агросекторі. Крім того плануємо кредитувати та надавати банківські послуги населенню з акцентом на депозит.

У найближчому майбутньому будемо посилювати команду в містах Рівне, Луцьк, у Закарпатському регіоні, а також збільшувати кількість відділень у Вінниці та Хмельницькому.

– Ринок нині дуже конкурентний на тлі схожості всіх банківських продуктів. Яке місце «Банку Львів» у цьому процесі? Яка Ваша стратегія в цьому зв’язку?

Ашот:

– Я не можу сказати, що ринок надмірно конкурентний. Це легко перевірити. Спробуйте звернутись у будь-який банк, відрекомендуйтесь успішним підприємцем та отримати інвестиційний кредит. Я вам гарантую, що більшість банків, до яких ви звернетесь, порадять вам спочатку відкрити рахунок і попрацювати з ними кілька місяців, аби показати обігові кошти на ньому. Після цього вам запропонують невеликий овердрафт. Або, можливо, порадять звернутися до їх роздрібного відділу. На ринку поки що немає гарної банківської пропозиції для підприємців, не зважаючи на те, що це нині швидко зростаючий сегмент ринку.

Трошки краща ситуація з кредитуванням невеликих компаній. Але, як ми вже говорили, на самому початку розповіді, до кредитопозичальника підхід буде дуже «корпоративним», тобто вибірковим. У кращому випадку підприємство «складе тест» та отримає необхідні кошти через місяць.

Тому, на нашому основному банківському ринку конкуренція не така вже й велика. Наша стратегія заповнити цю прогалину найкращим фінансуванням для бізнесу, яке ми можемо забезпечити, оперуючи досвідом нашого  менеджменту, персоналу та акціонерів.

– Що є основною причиною успіху «Банку Львів»?

Ашот:

– У порівнянні з більшістю інших банків, ми дуже прицільно зосереджені на наших ключових клієнтських сегментах та регіональних ринках. Це дає нам змогу задіяти більше ресурсів, більше управління, більше персоналу та концентруватися на цих сегментах, на їх кращому обслуговуванні.

Я б сказав, що ми банк, керований «людьми», і наш компактний розмір дозволяє знати кожного з наших працівників в обличчя. У нас невелика команда і нам дуже легко зібратися разом, спілкуватися і знайти відповідь  на будь-які виклики у стислі терміни. Великим банкам це не під силу. У них занадто багато «рівнів», і працівників відділень, занепокоєння клієнтів рідко доходять до головного офісу.

У порівнянні з іншими малими банками, ми маємо значну перевагу в нашому міжнародному пакеті акцій, доступі до Європейської банківської практики, кращому управлінні та ресурсах. У певному сенсі ми – невеликий банк з великими ресурсами, і нашою метою є донести їх до наших клієнтів. Це наша головна перевага.

Читайте також:Що дасть послуга Virtual security team для вашої компанії?На варті вашого здоров’я – 3 захисники імунітету«DIGITAL EXPO – УКРАЇНСЬКІ ТОВАРИ І ПОСЛУГИ» - ІНСТРУМЕНТ ІЗ ПОШУКУ ІНОЗЕМНИХ ПАРТНЕРІВ, НЕ ВИХОДЯЧИ З ОФІСУОльга ДРАЧЕВСЬКА: Режим paperless у діїКоманда 33 MEDIA презентувала нове Міжнародне інформаційне агентство «Укрпрес-інфо» та нові національні проєкти«Nomad – чемпіон бездоріжжя, здатний дивувати. Підкори Україну з Nomad»Стефан СОФРОНІЄВ: «Кожен бізнесмен є «послом» своєї країни»ІРИНА ЗЕЛЕНІНА - Жінки-підприємниці столиціРаїса МИХАЙЛОВА - Жінки-підприємниці столиціСВІТЛАНА НАЩОКІНА - Жінки-підприємниці столиці

Календар подій

Квітень 2024
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

вул. Б. Хмельницького, 55,
Київ, 01054, Україна
info@kcci.org.ua
Київська торгово-промислова палата.
© 2014 Всі права захищені.Розробка сайта - Exipilis