укр eng
 

Онлайн-журнал

Член Київської торгово-промислової палати – ТДВ «Василівське». Знайомство зблизька

ТДВ «Василівське» − українська сільськогосподарська компанія, яка більше 10 років вирощує екологічно чисту продукцію – волоський горіх, смородину та ліщину. Нині – це компанія, яка дотримується виключно екологічних принципів ведення господарства, бережливого ставлення до своєї землі, створює нові інфраструктурні об’єкти для людей, які на ній працюють.

Сучасні технології переробки сільгосппродукції, створення нового покоління функціональних оздоровчо-лікувальних продуктів із натуральної сировини є метою підприємства. Ми плануємо реконструювати цех з виготовлення соків та джемів, цех лущення і фасування ядра горіха і фундука, встановити морозильні камери та виготовляти концентрати. Наше підприємство розвиває органічний напрямок виробництва, ми не використовуємо хімічні мінеральні добрива. У наших планах – одержання екосертифіката садівництва, розповідає директор підприємства Юрій Васильович Кириченко, завітавши до Київської ТПП.

Юрію Васильовичу, розкажіть, будь ласка, чим Ваше підприємство відрізняється від інших?

Класичне сільськогосподарське підприємство – це рослинництво і тваринництво, а ми обрали садівництво, ягідництво і горіхівництво. Вирощування цих культур  в Україні тільки набирає обертів. Ми зробили цей напрямок промисловим. У 2011 р. заклали майже 80 гектарів волоського горіха і в минулому році отримали перший врожай, потім здійснили насадження чорної смородини на площі 16 гектарів, фундука. Проте його вирощування ще потребує додаткового наукового вивчення. У 2017-2018 рр. ми посадили сливовий сад на площі майже 10 гектарів. Тобто нашою основною відмінністю є те, що ми є не класичним садовим і не класичним рослинницьким господарством. У перспективі ставимо перед собою амбітні плани стосовно переробки нашої продукції, зокрема методом заморозки та її реалізації не тільки на внутрішньому, але й зовнішніх ринках.

У подальшому плануємо опанувати нові технології переробки ягід та виробництво вина, які сформують іншу додану вартість і кінцевий продукт споживання, що сприятиме забезпеченню підприємства роботою на цілий рік. У результаті ми отримаємо нові робочі місця. Залучення професійних спеціалістів харчової промисловості для розвитку виноробного напрямку чи інших технологій у сільську місцевість – дуже важлива справа. Нині ми продовжуємо спостерігати величезний відтік людей з сільської місцевості. Розвиваючи нові напрямки, ми прагнемо «зберегти» українське село. Бо ж відомо, що якщо у селі існує базове підприємство, воно і вся інфраструктура будуть розвиватися.

Зараз ми вивчаємо можливості для розвитку зеленого туризму в ареалі нашого господарства, адже місцевість має унікальні можливості, лісові насадження на достатньо великій площі, водні об’єкти. Ці мальовничі краєвиди, привабливий незвичайний рельєф місцевості на відстані лише 45-ти кілометрів від Києва, мають стати місцем відпочинку жителів міст. Зелений сімейний туризм зможе наблизити жителів мегаполісів до рідної природи, буде допомагати українцям  «з колиски» відчувати серцебиття української землі, наші діти мають з раннього віку розуміти особливості життя поза містом.  До речі зараз разом із Інститутом водних проблем і меліорації НААН України вивчаємо можливості створення на одній з ділянок форелевого господарства. У Київській області це буде нова пропозиція для сімейного відпочинку з форелевою рибалкою.  Наша мета – поєднати бажання мешканців міста і села, зробивши при цьому додатковий прибуток для нашої громади.

–Скільки людей зараз працює на Вашому підприємстві?

Ягідництво і садівництво має свою специфіку і на період збирання врожаю вимагає залучення великої кількості людей. Під час високого сезону ми залучаємо до 150 та більше працівників, які можуть працювати від 10 днів до кількох місяців. З місцевими автотранспортними підприємствами ми організували безпечні умови доставки працівників на робочі місця.

За підтримки ТПП України я відвідав та зміг запозичити досвід сільськогосподарських підприємств Німеччини, Греції, Польщі, вивчав організацію, технології, досвід догляду за своїми територіями, вирішення екологічних проблем.

Останні 3 роки ми багато зусиль і часу витрачаємо на приведення підприємства до європейського стандарту чистоти, який включає ретельний догляд за територією, за насадженнями, виховання бережливого ставлення до свого робочого місця, до підприємства, до своєї землі.

–Якою матеріально-технічною базою володіє «Василівське»?

Основні фонди у нас вітчизняні, але вся садова техніка – імпортна, американського, японського та італійського виробництва – оприскувачі, райдери, косарки, сікатори, кущорізи, подрібнювачі, ножі та ін. Садівництво в Україні розвивається, тому для машинобудівників є великі перспективи для виробництва різноманітних механізмів.

–Хто є споживачами продукції «Василівське»?

–Дрібно-оптові закупівельники, ринки Києва, магазини. У минулому році ми підписали угоду на постачання горіхів для кондитерського підприємства і сподіваємося на допомогу Торгово-промислової палати у розширенні контактів. Наше підприємство цікавить налагодження прямих зв’язків з виробником кінцевого кондитерського продукту, у якому використовується наша продукція.

Вектор нашого розвитку може мати два напрямки – виноробні технології чи виробництво джемів, соків, концентратів. «Василівське» вирощує елітні сорти сливи, які плануємо переробляти на чорнослив й упевнені у конкурентоздатності нашої продукції.

Але потенціал підприємства не вичерпаний. Є вільні ділянки землі, є виробничі площі для розвитку нових напрямів діяльності. Нам є куди зростати.

Ми робимо все, щоб стимулювання працівників залишатися на підприємстві.

Побудували гуртожиток з усіма побутовими зручностями. Це дало нам змогу залучати іногородніх спеціалістів. Але, на жаль, через втрачену державну систему будівництва та купівлі житла в сільській місцевості, робити це поки що важко.

–Плани на експорт продукції… Упевнені, що вони є у ТДВ «Василівське»?

Ми маємо 80 гектарів, відведених під горіх. Це дуже велика площа й ми плануємо розширювати не тільки присутність на  внутрішньому ринку, але й розпочати у недалекому майбутньому експортувати. Взагалі хотів би додати, що наш проект садівництва – довгостроковий, адже 30, 40, 50 років, а стосовно горіхових садів – до 80 років сади зростають й дають врожаї. На сьогоднішній день сільськогосподарське підприємство може вижити виключно за умови переробки своєї продукції. Іншого варіанту немає. Ми крокуємо до світових ринків, де правила жорсткі. То ж готуємося до цього, вже багато зроблено, проблем вистачає, але заплановано ще більше.

Упевнений, що наші сади будуть прикладом успішної роботи на землі. Працюємо на майбутнє та запрошуємо до співпраці зацікавлені підприємства. Спільна діяльність, виробництво нової продукції, оренда приміщень – для цього є всі умови (складські приміщення, виробничі будівлі, водопостачання, газ, електроенергія).

Ми відкриті для добрих людей!

Читайте також:Що дасть послуга Virtual security team для вашої компанії?На варті вашого здоров’я – 3 захисники імунітету«DIGITAL EXPO – УКРАЇНСЬКІ ТОВАРИ І ПОСЛУГИ» - ІНСТРУМЕНТ ІЗ ПОШУКУ ІНОЗЕМНИХ ПАРТНЕРІВ, НЕ ВИХОДЯЧИ З ОФІСУОльга ДРАЧЕВСЬКА: Режим paperless у діїКоманда 33 MEDIA презентувала нове Міжнародне інформаційне агентство «Укрпрес-інфо» та нові національні проєкти«Nomad – чемпіон бездоріжжя, здатний дивувати. Підкори Україну з Nomad»Стефан СОФРОНІЄВ: «Кожен бізнесмен є «послом» своєї країни»ІРИНА ЗЕЛЕНІНА - Жінки-підприємниці столиціРаїса МИХАЙЛОВА - Жінки-підприємниці столиціСВІТЛАНА НАЩОКІНА - Жінки-підприємниці столиці

Календар подій

Березень 2024
ПнВтСрЧтПтСбНд
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

вул. Б. Хмельницького, 55,
Київ, 01054, Україна
info@kcci.org.ua
Київська торгово-промислова палата.
© 2014 Всі права захищені.Розробка сайта - Exipilis