Оформлення карнетів АТА
Карнет АТА - Порядок отримання
Відділ декларування Київської ТПП (далі Відділ) надає консультації щодо отримання та використання карнетів АТА і безпосередньо видає зазначені митні документи.
По питаннях оформлення карнетів АТА:
тел: 067-955-30-70
e-mail:karnet_ata@kcci.org.ua
Для отримання карнета АТА в Київській ТПП необхідно:
1. Ознайомитись з переліком країн, що приймають карнети ATA, і додатками до Конвенції про тимчасове ввезення, за якими вони працюють.
https://ata.ucci.org.ua/ua/country
2. Заповнити «on-line Заявку»*
3. Надіслати заповнену Заявку в Київську ТПП:
- при заповненні “on-line” Заявки – обрати поле «надіслати в Київську ТПП».
4. Ознайомитись та підписати документи, надані Відділом:
- Договір між Київською ТПП та Замовником на оформлення карнета АТА;
- Декларація зобов'язань Замовника перед Київською ТПП;
- Акт виконаних робіт.
5. Надати Відділу наступний пакет документів:
Для юридичних осіб
- Заявка на оформлення карнета ATA і Додаток до неї, які посвідчені підписом керівника та печаткою організації.
- Договір між Київською ТПП та Замовником, який посвідчений підписами та печатками обох сторін.
- Акт виконаних робіт, який посвідчений підписами та печатками обох сторін.
- Декларація зобов'язань Замовника перед Київською ТПП на бланку організації-заявника, яка посвідчена підписом керівника, головного бухгалтера та печаткою організації.
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Міністерства юстиції України (https://usr.minjust.gov.ua/ua/extractedr) у паперовій формі (має бути сформований не раніше ніж за 10 робочих днів до дати подання Заявки на отримання карнета ATA).
- Копія документа, згідно з якими планується тимчасове вивезення товарів з України (договір про виконання робіт, участь у заходах, запрошення тощо), завірена Замовником.
- Довіреність на отримання карнета ATA в Київській ТПП на бланку організації-замовника, посвідчена підписами керівника, головного бухгалтера та печаткою організації.
Для фізичних осіб
- Заявка на оформлення карнета ATA і Додаток до неї, які посвідчені підписом Замовника.
- Договір між Київською ТПП та Замовником, який посвідчений підписами обох сторін та печаткою.
- Акт виконаних робіт, який посвідчений підписами обох сторін та печаткою.
- Декларація зобов'язань Замовника перед Київською ТПП, яка посвідчена підписом Замовника.
- Копія документа, згідно з якими планується тимчасове вивезення товарів з України (договір про виконання робіт, участь у заходах, запрошення тощо), завірена підписом Замовника.
- Копія паспорта - перша, друга, третя і одинадцята сторінки, завірені підписом Замовника.
- Копія картки фізичної особи - платника податків (ідентифікаційний номер), завірена підписом Змовника.
- Довіреність на отримання карнета ATA в Київській ТПП (якщо карнет АТА отримує не Замовник).
6. Оплатити послугу з видачі карнета АТА та та надати гарантії (згідно з Договором).
* Замовник отримує карнет АТА, заповнений згідно з наданою ним Заявкою.
Читайте також:Карнети АТА- загальні положенняПро карнет АТАКарнет АТА - ВартістьКарнет АТА - Нормативно-правова база
Відділи
факс: +380 44 482-3966
© 2014 Всі права застережені.